nieje kadial tahat kable z kabiny do motoru

Moderátor: buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
webz
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 02 Apr 2010, 22:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!

nieje kadial tahat kable z kabiny do motoru

Príspevok od používateľa webz »

Chcel som si nahodit nejake budiky a nikde ziadna diera kadial tahat kable- dokonca aj kabel z povodneho budiku tlaku turba som sledoval ale v motori ho uz nikde nevidno..


samozrejme nasiel som 3 vchody kadial ide otvaranie kapoty atd. ale maju tam gumovu zaslepku cize tadial to nejde.

Nejake tipy? Som si isty ze niekde prechod musi byt, davno som mal ventilator vedeny takto do kabiny napriamo (vytvor predchadzajuceho majitela) ale kabel prehorel a vytiahol som ho a uz neviem kde ten prechod je.
Používateľov profilový obrázok
mick04
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 882
Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa mick04 »

káble od motora idú dnu za lavým uložením tlmiča ako je diagnostika,

Obrázok
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29257
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Vsak vyvrtaj dieru, prestrc kable a zasilikonuj, alebo pouzi existujucu prechodku, len jej zvacsi otvor, aby ti presli potrebne kable, a obsilikonuj.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

najjedenoduchsie je vrtat dieru do stredoveho tunela
Používateľov profilový obrázok
webz
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 02 Apr 2010, 22:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa webz »

vdaka, do stredoveho tunela? preco prave do stredu a nie u vodica dole niekde? inak vrtat som prave chcel ako poslednu moznost, skor to co vravil bukelo troska rozsirit tu existujucu kadial ide ta splet kablov.

kazdopadne rady si cenim :) diky
Naposledy upravil/-a webz v 19 Júl 2012, 22:43, upravené celkom 1 krát.
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

precital som si znova.
ak chces tahat tenke kable, tak mozes popri existujucich, len musis pretiahnut nejaky drot bez ostrych hran aby si neprerezal kable

vectra B ma nalavo prechod kabloveho zvazku, a napravo schovany priechod pod torpedom pre kabelaz motorovej jednotky. mozno to mas podobne
Používateľov profilový obrázok
webz
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 02 Apr 2010, 22:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa webz »

zdarec, nakoniec som kable pretiahol cez gumovu zaslepku kadial vedie hadica ostrekovaca, co ma velmi tesi.

Otazka na vas :) Mam zapojene zatial 3 pridavne budiky, vsetky 3 som napojil na jeden kabel k +12v poistke (dal som ich na poistku lave parkovacie svetlo-hned prva poistka zlava) http://vibein.blogspot.sk/2008/01/calib ... tions.html

Unesenie poistka v pohode zataz budikov? (nemam merac prudu). Poistka je cervena 10A. Ak nie, stacilo by ju zamenit za poistku s vyssou kapacitou (napr. zelenu 30) ? alebo radsej napojit niektore budiky na inu poistku a podobne? Planujem totiz pridat este aspon 2 budiky.

Taktiez ventilator chladenia, nakolko mam nastaveny na manualne zapinanie, som dal tiez na poistku parkovacky ale lavej, (na obr. č. 21), a original by mal byt 30A. Mozem teda zmenit poistku za vyssiu?

vdaka za odpovede :)
Používateľov profilový obrázok
Miro Kohut
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5178
Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trencianske Teplice

Príspevok od používateľa Miro Kohut »

zaspavas za volantom? ked potrebujes tolko budikov... :D
- zartujem :D
opel omega B x20xev
Používateľov profilový obrázok
webz
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 02 Apr 2010, 22:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa webz »

:) Ja som ich daval hlavne kvoli zisteniu ci su vsetky hodnoty idealne, najma tlak a teplota oleja. Teraz chcem este pridat A/F a mozno vaacum, ale to A/F som sa docital, ze bezne budiky maju dost nepresne, ze su to vyhodene peniaze (kedze prud z lambda sondy ma rozpatie iba 0-1 V). Na zahranicnych forach odporucaju wide-band O2 senzor, co ale stoji tak min. 200eur. Tvoj nazor?

chcem totiz tlak turba zvysit na 1bar ale bez toho aby som vedel aky je A/F to robit nebudem.
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

webz napísal:Taktiez ventilator chladenia, nakolko mam nastaveny na manualne zapinanie, som dal tiez na poistku parkovacky ale lavej, (na obr. č. 21), a original by mal byt 30A. Mozem teda zmenit poistku za vyssiu?

vdaka za odpovede :)
zle riesenie. ventilator ma velky odpor prudu.

taketo spotrebice treba zapajat osobitne. nemozes pretazovat tie tenke drotiky pre 10A okruh

najlepsie od akumlatora napriamo, s poistkou a zapinat z kabiny cez rele.

dufam, ze to mas urobene tak, ze sa ventialtor zapne pri vysokej teplote bez ohladu na spinac v kabine
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36855
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Takže káble natiahnuté, môže sa zamknúť.
Ak sa chcete baviť o budíkoch a poistkách vytvorte si na to tému. :!:

.: locked :.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Zamknuté

Návrat na "CALIBRA - ELEKTRO"