Strana 1 z 1
VECE caravan 2,2 DTi 16v elegance - rada
Napísané: 12 Jún 2012, 19:07
od používateľa keo100
nazdar chalani . dlho som tu nebol lebo som moju staru vectru predal. teraz uvazujem nad VECE a neviem ci kupim dobre. jedna sa mi hlavne o tu automaticku prevodovku. je to dobra volba alebo radsej na manual? naco si mam davat pozor?
http://opel-vectra-caravan.autobazar.eu ... 35175.html
viem co urcity ludia napisu ze skus pouzit hladat. prosim poradte bez zbytocnych sprav. dakujem.
Napísané: 12 Jún 2012, 22:00
od používateľa macil
Presne tak. Skús to. Ja zas nemám rád zbytočné témy. Minimálne v sekcii Vectra sú tri aktívne témy ohľadom kúpy.
Ale dobre, pokiaľ ide o automat, či manuál, to si musíš vyskúšať ty sám, čo ti viac vyhovuje. Z hľadiska spoľahlivosti by s týmto automatom, pri základnej starostlivosti, problém byť nemal.
Napísané: 13 Jún 2012, 08:10
od používateľa lubo098
pri automate davaj pozor na to aby radil uplne plynulo, vacsinou je problem pri dobrzdovani, ked uz si podradi do jednotky a hned na to zacnes pridavat tak sa nevie "rozhodnut" aku rychlost zaradit a rucicka otackomera par krat vyleti hore a padne dole.trpia tym auta (prevodovky) jazdene hlavne v meste.
vyskusaj kick down, plynovy pedal prudko na podlahu, pri ustalenych 80km/h, ked uz bude zaradeny najvissi stupen. podradenie musi byt tiez makke bez seknuknutia.
zastav auto, zarad N pusti brzdu a daj volic do D, opat nesmie byt citit ziadne trhnutie a auto sa musi plynulo rozbehnut. toto vyskusaj so vsetkymi polohami volica teda R,D,1,2,3
zober si lekarsku striekacku s hadickou aby si vedel vytiahnut trochu ATF (oleja) z prevodovky cez kontrolny otvor, ATF musi byt cervena bez pilin a ineho bordelu.pri 170k kilometroch uz by mala byt napln vymenena pozri servisne zaznami.pokial nebola a prevodovka funguje dobre, nevadi to len hned pytaj zlavu 200€ na vymenu. ak je jemne citit preradovanie vacsinou vymena pomoze.
stav brzd medzi jednotlivimi prevodmi a tlak hydromenica dost dobre odhali STALL TEST no neviem ci sa to da robit na oply a vseobecne u modernych AT, skus to pohlatat na nete.jedna sa o test, ked pri zabrzenom aute a zaradenej rychlosti tlacis plyn otacky motora musia zostat v urcitom rozsahu ale ten udava vyrobca, subaru to ma v servisnom manuale.
POZOR STALL TEST JE VELMI NESETRNY K PREVODOVKE A AK ROZSAH OTACOK NEPOZNAS NIC TI TO NENAPOVIE TAK NESKUSTAT POKIAL NEPOZNAS HODNOTY A CI TO VOBEC VYROBCA DOVOLUJE!!!
obrazok ako NEMA ATF vyzerat
a jeden ako moze
tak vela stastia pri vybere
Napísané: 13 Jún 2012, 17:57
od používateľa keo100
diky moc. velmi si mi pomohol.
Napísané: 13 Jún 2012, 19:17
od používateľa Rolcsi
ako keby mal ten zadny naraznik iny odtien ale mozno sa mi to len zda
Napísané: 13 Jún 2012, 19:39
od používateľa jony5
Aj soferove dvere su trocha ine ale za tu cenu ta vybava a ked bude spolahliva , nejake kozmeticke vady vobec nevadia .
Napísané: 13 Jún 2012, 22:19
od používateľa Miro Kohut
podla nalepik na okne bolo auto na KO . Tak nebude problem podla vin pozret na
www.KO.sk ktore časti su lakovane
Napísané: 17 Jún 2012, 18:53
od používateľa risostar
no ak je to este aktualne, ja mam 6 st AT, velmi dobre si to treba premysliet, lebo pripadna oprava niecoho nebude velmi lacna zalezitost (viem z vlastnej skusenosti na moju skodu), ale urcite by som minimalne na zaciatok uvazoval aspon o vymene oleja v prevodovke - ale poctiva vymena - pretoze zijeme vo svete ked papier zneśie vsetko. co sa tyka spotreby - neviem na co to auto chces pouzivat ale na priemernu spotrebu 5,2 l by som velmi rychlo zabudol - no mozno 5,8 - 6,0 na rovnej ceste pri rychlosti cca 100 km/hod (len na dlhe trate) bez stupani a bez protivetra (to su moje skusenosti mam 1,9 cdti 110 kK 6 AT - pomer mesto - mimo mesta 50/50 priemerna spotreba 7,0l/100 km)