
montaz xenonov
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 07 Okt 2006, 09:35
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
montaz xenonov
Kupil som si va Vectru B montaznu sadu xenonov. Len ze neviem kde mam namotovat tie startery aby nelopotali pri motore. Nema ich niekto uz namontovane a ma ich niekde priskrutkovane. a ked demontujem predne svetlomety a potom ich naspat namontujem nebudem musiet znova nastavovat svetlomety? Nebudu svietit do blubu? Su ele. naklapacie. Pomoze kazda rada. dakujem 

Opel Vectra B 2.0 DTI (X 20 DTH) 74kW
- scorpi4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 22:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
minimalne v tom Ti poradim,ze svetlomety ba som dal urcite na stolicu nadstavit,pretoze xenony svietia predsa len trosku inak a neriskoval by som osvetlovanie protiiducich vozidiel...myslim,ze to je asi vcelku pochopitelne...a o xenonoch tu uz bolo zopar veci pisanych,skus sa trosku v tom prehrabat,mozno najdes aj to,co sa pytas..ale urcite su tu chalani,ktori Ti poradia..
1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
- brhy
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 644
- Dátum registrácie: 25 Aug 2007, 08:43
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Pressburg
- Kontaktovať používateľa:
namontuj ich a boky plechov popripade ich tam nalep to musis vidiet ty kde sa to da urobit len davaj pozor aby ti dociahly kableoscar.xll napísal:dik, hladal som nieco aj po inych forach, skor sa zaoberaju vyberom farby. A ako je upevneny ten starter v origo xenonoch VeBe. skusil by som sa aj ja inspirovat
Volvo C70 2.3T5 240hp
zatial ....

original ma jeden priskrutkovany rovno na svetle zospodu a druhy tak hlupo na pomocnom drziaku niekde za blatnikom.
myslim si, ze by mali byt co najvyssie a aby na ne nestriekala voda.
lepenie sa mi nepaci, co ak ich budes musiet niekedy demontovat pri nejakej oprave ? skus vymysliet nieco skrutkovacie, s plechovym drziakom.
a daj si zalezat, aby si svetla dobre zavrel
myslim si, ze by mali byt co najvyssie a aby na ne nestriekala voda.
lepenie sa mi nepaci, co ak ich budes musiet niekedy demontovat pri nejakej oprave ? skus vymysliet nieco skrutkovacie, s plechovym drziakom.
a daj si zalezat, aby si svetla dobre zavrel
- scorpi4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 22:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
tak tomuto nerozumiem...oscar.xll napísal:ale oni mat kovovy drziak a da sa z neho ten starter, tak preto som rozmyslal nad tym lepenim
chalani Ti pisu,aby si sa pozrel,ako tam je miesto a dal to na demontovatelny zaklad...ver tomu,ze je to opodstatnene...
a tie svetla naozaj treba zaistit,lebo sa Ti o kratky cas zaspinia cocky,alebo hrnce a to sa dost tazko cisti...
1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
velmi nechapem co sa tu uz par dni riesi...
jednoducho to namontujes "na blatniky z vnutornej strany", samozrejme ze montujes plechove drziaky (spravi to vrtak a spolu 4 samorezky do plechu) a do toho potom vsunies balast. na jednej strane odmontujes airbox a za neho upevnis 1.starter, na druhej strane je miesta dost.
praca na 1/2 hodiny
ked si chces byt isty nastavenim svetil, jednoducho pred ty, nez zacnes vyberat povodnu ziarovku, na stenu pred autom si nakreslis ciaru vodorovnu pokial svieti svetlo a zvislu kde zacina lom (mas krizik so stredom) a po vymene skonrolujes na stene zas.
jednoducho to namontujes "na blatniky z vnutornej strany", samozrejme ze montujes plechove drziaky (spravi to vrtak a spolu 4 samorezky do plechu) a do toho potom vsunies balast. na jednej strane odmontujes airbox a za neho upevnis 1.starter, na druhej strane je miesta dost.
praca na 1/2 hodiny
ked si chces byt isty nastavenim svetil, jednoducho pred ty, nez zacnes vyberat povodnu ziarovku, na stenu pred autom si nakreslis ciaru vodorovnu pokial svieti svetlo a zvislu kde zacina lom (mas krizik so stredom) a po vymene skonrolujes na stene zas.