getrag 240

Moderátor: macil

kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

getrag 240

Príspevok od používateľa kgracing »

caute.
mam taky problem,ze na mojej mante pustal simering pri kardane a jazdilo sa s malim mnozstvom oleja,auto zacalo tazsie radit tak som ju odstavil na dvore,lahol som pod nu a zistil som ze cely spodok auta je od prevodoveho. oleja...tak zochnal som gufero,vymenil som to,dal naspet kardan,dolial olej na maximum,poskladal,nastartoval aby sa zochrial aj novi olej...a neisli zaradit rychlosti ,potom som skusal spiatocku,zrazu ako keby ju zobrala spustim spojku a auto sa ani nepohne...
este som nerobil mantacku prevodovku,ake tam mozu byt zavady? ako paka ide,citit ked zaradim hociktoru rychlost...ale auto sa nepohne,co tam mohol odist? zasuvacia vydlicka alebo???? dakujem za radi,zatial som ju nerozoberal....
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

mal si vonku aj prevodovku alebo iba kardan? Otazka je ci si tam nasadil kardan dobre na ten tisichran a ci si tam dal tu strunu co tam ma byt a dalsia vec ci nie je problem niekde inde pozdlz kardanu , iny problem tam nemoze byt ak si menil len gufero a dolial olej, este moze byt gufero malo zastrcene a tympadom drzi kardan alebo nieco okolo toho..musis vyhodit kardan nanovo von, odpoj ho aj od zadnej napravy a potom ho zastrc naspet do prevodovky ale nedavaj tam tu strunu a vyskusaj ci ti ide na neutral otocit a potom zarad rychlost a skus ci ide otocit aby si zistil ci ma zaber.
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

ako auto sa kotula bezproblemov....tam s tim kardanom nemoze byt problem,problem podla mna bude vnutri...ale skusim odpojit kardan....uvidime.
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
kadettc
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 407
Dátum registrácie: 01 Feb 2007, 16:11
Auto: Vectra C
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Re: getrag 240

Príspevok od používateľa kadettc »

kgracing napísal:caute.
mam taky problem,ze na mojej mante pustal simering pri kardane a jazdilo sa s malim mnozstvom oleja,auto zacalo tazsie radit tak som ju odstavil na dvore,lahol som pod nu a zistil som ze cely spodok auta je od prevodoveho. oleja...tak zochnal som gufero,vymenil som to,dal naspet kardan,dolial olej na maximum,poskladal,nastartoval aby sa zochrial aj novi olej...a neisli zaradit rychlosti ,potom som skusal spiatocku,zrazu ako keby ju zobrala spustim spojku a auto sa ani nepohne...
este som nerobil mantacku prevodovku,ake tam mozu byt zavady? ako paka ide,citit ked zaradim hociktoru rychlost...ale auto sa nepohne,co tam mohol odist? zasuvacia vydlicka alebo???? dakujem za radi,zatial som ju nerozoberal....
:roll: Co so zas vyviedol :?: :!:
Astra F C20LET EDS ph.3(310ps)
Vivaro 1.9cdti VeCe Car Z19DTH Kadett C limo i200 Kadett C city 2,0
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

kgracing napísal:ako auto sa kotula bezproblemov....tam s tim kardanom nemoze byt problem,problem podla mna bude vnutri...ale skusim odpojit kardan....uvidime.
no ale ak ti prevodovka isla a iba si menil gufero a doplnil olej tak sa nemohla sama od seba pokazit to je blbost jadine ak si urobil este nieco co si nenapisal popripade si nepamatas. pozri este kulisu ci nie je nejako vyskocena alebo ak ma tiahlo ci nie je tam problem daky...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

pri kulise bol jeden drziak prasknuty,mozno ze ten sa uvolnil a preto nekvaltuje dobre...
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

je to dost mozne, treba to dat doporiadku a vyskusat...podla mna to bude daka blbost ktora ti to sposobuje
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
kgracing
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 12 Apr 2011, 14:52
Auto: Astra H
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa kgracing »

ale teraz uz som ju odlozil....budeme skladat ciernu
astra h opc , kadett gt c20let phase3
Napísať odpoveď

Návrat na "ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA"