Strana 1 z 1
zle štartuje
Napísané: 16 Dec 2011, 12:12
od používateľa Lukec
Zdravim, mám VeCe gts z19dt 2007 ročník aaa niekedy zle štartuje. Aj teraz v zime pekne chytí na prvý raz ale ked vypnem motor a napr. za pol hodku naštartujem tak točí, už jak keby naštartoval ale ešte pretočí a až potom naštartuje. Ale nerobí to vždy len sem-tam. Čo to môže byť?
Napísané: 19 Mar 2012, 10:29
od používateľa Lukec
Auto štartuje zle za tepla. Na viacerých forach som sa dočítal, že vačšinou pomáha zvýšiť štartovaciu dávku paliva cez RJ. Za studena vždy naštartuje na brnk. Môže to byť? Má niekto skúsenosť? Vie to niekto nastaviť?
Napísané: 23 Mar 2012, 08:25
od používateľa 24petusko
ahoj, chcelo by to najprv diagnostiku - mozno ti to pomoze v tom, ktorym smerom hladat pricinu
a skus sa ozvat uzivatelom Teo alebo Signum, isto ti dobre poradia
Napísané: 31 Okt 2012, 12:30
od používateľa VeCeZ22YH
mam podobny problem ako Lukec. za studena nastartuje dobre. potom napr po 10 min jazdy vypnem, hcvilku auto postoji . idem nastartovat a motor s problemom naskoci, otacky kolisu medzi 300-500, tesne pred smrtou. po pridani plynu skape. po skapani nastartuje normalne. moze to byt sposobene nizkym napetim na L okruhu alternatora? mam aktivnu chybu p0621 (04). alt je zrepasovany a dobija spravne.
dakujem
Napísané: 01 Nov 2012, 22:25
od používateľa iurai
a ked vypnes teply motor a pockas 1 (alebo 5) minutu, start je bez problemu ?
pri (problemovom) startovani mozes vyskusat start s polovicnym alebo plnym plynom
s alternatorom by to nemalo suvisiet
Napísané: 02 Nov 2012, 09:35
od používateľa VeCeZ22YH
presne ako pises Juraj. ked necham auto s teplym motorom stat tak startuje horsie. uz som sa naucil ze pokial mi po otoceni klucom ukaze rucicka teploty viac, startujem s plynom. ale je to hroza. ako keby mal vtedy motor velky odber. auto vtedy blika ako vianocny stromcek.
Napísané: 02 Nov 2012, 11:43
od používateľa VeCeZ22YH
nemoze byt horsi start pri teplmom motore sposobeny zlym senzorom teploty chladiacej kvap. alebo termostatom? kde najdem ten snimac na Z22YH ?
Napísané: 02 Nov 2012, 12:10
od používateľa iurai
Treba predviest. mnohe auta maju s teplym startom problem.
mohol by to byt aj snimac kluky/vacky.
ked chces alternator uplne vylucit - vyskusaj start s odpojenym malym konektorom
Napísané: 02 Nov 2012, 12:13
od používateľa buci_vectra
Prečo majú poloteplé motory často problém zo štartom?
Napísané: 02 Nov 2012, 12:24
od používateľa iurai
neviem.
ciste spekulacie - prilis chudobna zmes, prehriatie benzinu v rampe, nie robustny SW.
Napísané: 02 Nov 2012, 12:41
od používateľa Dave Jurič
Na 1.8 16v robí teplý štart z času na čas problémy lebo benzín v rampe sa natoľko zohreje že ho cez odvzdušňovací ventil vytlačí v podobe výparov von z rampy. Všimol som si to raz keď som na 5 minút zastavil po dlhšej ceste a po opätovnom štartovaní sa motor správal ako keby došiel benzín tak som otvoril kapotu odskrutkoval čiapočku ventilu a vyfúkla odtiaľ benzínová para, keby som mal cigaretu ako stále tak asi mám nový haircut

Napísané: 02 Nov 2012, 12:48
od používateľa VeCeZ22YH
na diag mi neukazuje ziadne chyby ohladne snimacov vackovky alebo klukovky tak myslim ze tym by to nemalo byt. skor sa priklanam k senzoru teploty.
skusim este pri zohriatom motore napojit diag a pozriet aku teploty vysiela senzor do RJ.
alebo je RJ mierne zdecimovana a treba novy soft :/
Napísané: 02 Nov 2012, 13:35
od používateľa Lukec
Môj problém s teplým štartom je nasledovný: točí asi 1-2 sekundy potom na okamih prestane točit asi tak pol sekundy ale stále mám klúč otočený a potom ešte raz pretočí a už chytí. Nechápem tomu prečo, niekedy chytí normálne. Môže to byť štartérom? Inak celkovo ked je asi tak 5 stupnov vonku tak auto mi štartuje lepšie ako v lete, nabrnk natočí. Bude to tým že viac žhaví a dáva väčšiu štartovaciu dávku?
Napísané: 02 Nov 2012, 14:24
od používateľa VeCeZ22YH
Lukec:
serus. ja mam benz a docital som sa ze ak snimac teploty chaldiacej kvap nedava dobry signal RJ tak RJ nedavkuje spravne mnozstvo bezninu na nastartovanie. v tvojom pripade to moze byt asi dlzka zhavenia a mnozstvo paliva. ale to je len moj predpoklad. skus to dat tiez na diag a pozriet aku teplotu dava snimac RJ pri zohriatom motore.
no a mozno by som mrkol aj starter a ocistil kontakty.