Opel Astra - otacky

Moderátori: bukelo, buci_vectra

komprex
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03 Nov 2009, 17:20
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Opel Astra - otacky

Príspevok od používateľa komprex »

Zdravim,

Vie mi niekto prosim pomoct s nasledovnym problemom?
Auto pri jazde po pusteni plynu nadalej ide ako keby bol plyn stlaceny, pri vyradeni do neutralu sa otacky samovolne zdvihnu k 2500-3500 ako-kedy. Na volnobehu ked pridam plyn tak otacky sa drzia na 2500 a dalej uz nechcu spadnut, "zrazit" dole sa daju na 1tke. Tato zavada sa opakuje nepravidelne, pri teplom motori je ovela vyraznejsia ako pri studenom...
Opel astra G 2.0 DTi, rv. 2002, cca 165000km, diesel, 74kw/101 PS

Dakujem
Emo1986
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27 Feb 2011, 08:10
Auto: Astra G
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Emo1986 »

ja mam nieč podobne ale roby mi to len pri začati jazdy asi 2x a potom je to už ok.može byt že nasava odnekial falošny vzduch...skontroluj hadice a ešte sa pozri naškrtiacu klapku či nieje spinava...
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

nieco s elektronickym plynovym pedalom ??
komprex
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03 Nov 2009, 17:20
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa komprex »

Pri baterii su take 2 podtlakove ventily, pohybal som hore-dole s hadickami a otacky idu krasne tak ako maju. Jeden ventil tak divne chrci, zda sa mi ze to pred tym nerobil... Naco su tie 2 ventily? Sa mi zda ze jeden ovlada EGR a ten druhy? Mozu mat nieco spolocne s otackami? Skocim aj tak na diagnostiku, diky.
Používateľov profilový obrázok
fabre
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 2800
Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
Auto: Astra J
Bydlisko: Poprad
Bydlisko alt: Brno
Bydlisko: Poprad
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fabre »

kamarát má Astru G 1.4 Z14XE 2000 ročník. na voľnobeh alebo pri preraďovaní/pri stlačení spojky mu otáčky vybehnú hore. ako keby dával medzi plyn. je to oveľa intenzívnejšie pri studenom motore(aspoň on tak hovoril). som mu hovoril, nech tu dojde a spýta sa, no on kašle na to. neviete čo to môže byť?
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Respo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 584
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 23:56
Auto: Astra G
Bydlisko: Pressburg
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Respo »

keď stlačím spojku a otáčky vybehnú hore mi až tak neprekáža aj keď pri studenom motore je to citelnejšie lebo sa to naozaj správa ako medzi plyn ... no je dosť možné že je to aj zanesenou škrtiacou klapnou ...

každopádne sa chcem opýtať :
Z14XE ... akonáhle prekonám cca 3500otáčok nežne škubne a prestane intezivne akcelerovať ... čím to môže byť ? váha vzduchu ? Krokový motorček ? alebo niečo iné ?
mám OPEL
Používateľov profilový obrázok
jaynebb
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 20 Júl 2011, 13:30
Auto: Astra G
Bydlisko alt: Senica
Bydlisko: Banska Bystrica

Príspevok od používateľa jaynebb »

mne to tiez roby ale iba pri studenom motore ked nastartujem akonahle zastavim vsetko je ok otacky sa ukludnia tiez neviem co je to
opel astra G 2001 1,4 16V 66kw Z14XE
OP Com
jesky
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 21 Jún 2012, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Martin

Príspevok od používateľa jesky »

Zdravím všetkých.

Predvčerom som menil nový klinový remeň na alternátore za nový a všetko bolo úplne v poriadku čo sa týka otáčkomera po naštartovaní za otáčkomer zdvihol na 950ot čo mám nadstavený voľnobeh. No a dnes po vyčistení EGR-ka a po naštartovaní mi otáčkomer ostal spadnutý dolu ako pri vypnutom kľúčiku. Až po vytočení motora na cca 2000 ot. kedy vypína sitič ručička vyskočí na tých 2000 ot. a po pustení pedála plynu klesne na 1050 ot. ako volnobeh. Pritom ja mám volnobeh nadstavený na 950 ot. a doteraz som s tým nemal nikdy problém. V čom mohol nastať problém.

Ešte som okrem EGR-ka robil aj s vakuovou pumpou ale to som dal dolu len ten krajný krit kde kde je napojená ná tenká hadička. Dolu som ho dal preto lebo mi odtial trochu pretekal olej tak som to trochu pretesnil.

Inak som nič iné nerobil a neviem z akého dôvodu začal blbnúť ten otáčkomer.

Prosím o neaký nápad čo by to mohlo byť.

Ďakujem.[/quote][/url]
lampicka
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Jún 2012, 16:32
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa lampicka »

Hned veddla EGR máš vakuovu membranu čo zdviha lopatky v sáni.Skus pozriet či nieje vyskočena alebo či nemaš prasknutu membranu.
jesky
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 21 Jún 2012, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Martin

Príspevok od používateľa jesky »

Čo sa týka tej vákuovky tak som mal rozobraté len to krajné veko ktoré je priskrutkované 3ks skrutkami na indus 5 a odtial mi vytieklo za štamprlí oleja..ten olej je tam na mazanie toho valčeka na ktorom sú dva pliešky ? je to v poriadku ?

A ty si myslel "lampicka" tento bočný kryt ktorý som už mal dolu alebo celú vákuovku z motora dať dolu ?
lampicka
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Jún 2012, 16:32
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa lampicka »

jesky napísal:Čo sa týka tej vákuovky tak som mal rozobraté len to krajné veko ktoré je priskrutkované 3ks skrutkami na indus 5 a odtial mi vytieklo za štamprlí oleja..ten olej je tam na mazanie toho valčeka na ktorom sú dva pliešky ? je to v poriadku ?

A ty si myslel "lampicka" tento bočný kryt ktorý som už mal dolu alebo celú vákuovku z motora dať dolu ?


Myslel som tu membranu co ovlada lopatky,to co si rozoberal.
jesky
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 21 Jún 2012, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Martin

Príspevok od používateľa jesky »

No ja som pretesni vákuovú pumpu čo je zboku hore na motore.
A tá membrána čo si písal na turbe sa nedá rozobrať či áno ? Je prišrovbovaná na turbe spojená hadičkou a s nej je tiahlo na klapku a ja som už mal zhodenú segerku na klapke a skúšal som potiahnúť to tiahlo no ide veľmi ťažko.
Používateľov profilový obrázok
jaynebb
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 20 Júl 2011, 13:30
Auto: Astra G
Bydlisko alt: Senica
Bydlisko: Banska Bystrica

Príspevok od používateľa jaynebb »

tak co ste zistili s timi otackami
opel astra G 2001 1,4 16V 66kw Z14XE
OP Com
Používateľov profilový obrázok
Respo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 584
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 23:56
Auto: Astra G
Bydlisko: Pressburg
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Respo »

nahodou nikto nič ohladne problému poklesu výkonu a trhnutiu pri cca 3500 az 3800 ot. ?
mám OPEL
Používateľov profilový obrázok
jaynebb
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 20 Júl 2011, 13:30
Auto: Astra G
Bydlisko alt: Senica
Bydlisko: Banska Bystrica

Príspevok od používateľa jaynebb »

mne thne pri 2500 otacok
opel astra G 2001 1,4 16V 66kw Z14XE
OP Com
Používateľov profilový obrázok
palix
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 270
Dátum registrácie: 18 Feb 2008, 15:28
Auto: Astra G
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa palix »

Mne tiež pri stlačení spojky trocha vybehnú otáčky a mám to tak od nova. Mechanik hovoril, že to nič nie je a dočítal som sa niekde, že je to dnes bežné - nejaké "ekoblbosť" aby sa dopálilo zvyšné palivo, alebo niečo také. Ale mne tie otáčky neidú hore nejako extrémne - len trochu.
Opel Astra G, r.v. 2007
tomas585
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!

otacky

Príspevok od používateľa tomas585 »

zdravim ch em sa vas spytat ci niekto vie cim to je ked mi otacky vybehnu na 3000 az 3500 ked stlacim spojku ale predtym mi vzdy cukne auto a ukaze kontrolku palivoveho cerpadla a potom otacky drzia na 3500 vie mi s tym niekto poradit ?
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36830
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Hej. Chce to diagnostiku.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
tomas585
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 13 Aug 2012, 20:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa tomas585 »

macil napísal:Hej. Chce to diagnostiku.

ta uz bola a nepomohlo
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36830
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Ako nepomohlo? Diagnostikou sa problém neodstráni, ale hľadá príčina.
Čo vypísala?
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"