A zasa pada nafta
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
A zasa pada nafta
Zdravim vas panove, tak mi zasa pada nafta na vebe X20DTH
Vymenil som nasledovne, tesnenie pod traverzama, prepadove hadicky, vsetky tesnenie v palivovom filtru, tesnenie na hadicich co su priamo na nadrzi.
Rano ked pridu k autu, nastartuju, motor chytne ihned po cca 10 sekundach zdechne a musim cely system odvzdusnit.
Poradte naco som zabudol, popripade naco sa mam sustredit, vymenit, prekontrolovat , vdaka za rady.
Vymenil som nasledovne, tesnenie pod traverzama, prepadove hadicky, vsetky tesnenie v palivovom filtru, tesnenie na hadicich co su priamo na nadrzi.
Rano ked pridu k autu, nastartuju, motor chytne ihned po cca 10 sekundach zdechne a musim cely system odvzdusnit.
Poradte naco som zabudol, popripade naco sa mam sustredit, vymenit, prekontrolovat , vdaka za rady.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
X20DTH 1999
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
Na 2,2kách je pod podlahou ještě spirála trubek, co vedou od nádrže k filtru. A jsou to 2 místa spojení trubek. Takže jestli to dvojky mají taky a asi jo, zkus ještě tohle. Pokud ani to, pak jedině zrada nekvalitního těsnění. Může býd i vryp na vstřiku a tou převlečnou maticí to neutěsníš. Když jsem měnil těsnění pod vstřiky, jedno z nich bylo otlačené od nějakého smítka , co tam zůstalo po předchozí výměně v autorizáku. Těžko radit, když jsi vše měnil. Jedině to omezit. Když se zavzdušní motor, zkus nasát naftu na přepadu 4. vstřiku. Alespoň eliminovat vstřiky.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
lubos :
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne. To si ,ale jenom myslim. A z duvodu maleho prostoru to tam nebudu predelavat.
alzafir :
Ano vsimnul jsem si, ze hadice jsou dvakrat spojovane, takze nato mrknu.
Už jsem premyslel, ze vymenim komplet palivove trubky a obal palivoveho filtru nebo uz se tu na foru jinym uzivatelum nekolikrat stalo, ze byla na nem prasklina a tim taky padala nafta.
A jeste jedna vec, sice nevim jestli to ma smim problemem neco spolecne, ale kdyz natankuju do nadrze 60 litru tak mi vytyka zezhora nadrze a jak je v nadrzi 50 litru tak uz netece. Podotykam, ze tankuju jenom to co se vejde do nadrze a ne az do vypnuti pistole.
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne. To si ,ale jenom myslim. A z duvodu maleho prostoru to tam nebudu predelavat.
alzafir :
Ano vsimnul jsem si, ze hadice jsou dvakrat spojovane, takze nato mrknu.
Už jsem premyslel, ze vymenim komplet palivove trubky a obal palivoveho filtru nebo uz se tu na foru jinym uzivatelum nekolikrat stalo, ze byla na nem prasklina a tim taky padala nafta.
A jeste jedna vec, sice nevim jestli to ma smim problemem neco spolecne, ale kdyz natankuju do nadrze 60 litru tak mi vytyka zezhora nadrze a jak je v nadrzi 50 litru tak uz netece. Podotykam, ze tankuju jenom to co se vejde do nadrze a ne az do vypnuti pistole.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
X20DTH 1999
- MajklNajt
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 334
- Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Bydlisko: BB
Ja by som to tipoval na poškodený obal palivového filtra. Niekde som tu čítal, že mal niekto takýto istý problém a nakoniec to bol ten obal. Ono tu prasklinu na nom nemusí byt vôbec vidno. Skus sa mrknúť na to..
Naposledy upravil/-a MajklNajt v 14 Okt 2011, 12:31, upravené celkom 2 krát.
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
r.v. 2000 edition, sedan
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
To ne, Z nádrže to vede přes filtr do čerpadla. Přepady jsou zavedené taky do čerpadla a ne do zpátečky, proto se to tak rádo tudy zavzdušňuje.dejvid napísal:lubos :
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne.
MajklNajt mě předešel, tohle jsem taky zkouše, filtr těsnil, nakonec to bylo netěsností pod vstřikem. V autorizáku mi to dělali před 2 lety, dlouho to nevydrželo :evil:
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
to je pekna pi..ina nakolko VP44 psg 05 ma co robit udrzat naftu tak mu to este ztazme spatnym ventilom a zuzenim prietoku nafty -toto riesenie je zabijak cerpadlabeton napísal:Ja by som tam supol pumpicku so spetnym ventilom
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže