Strana 1 z 1

Cukání 1800 otáček Vectra C

Napísané: 01 Júl 2011, 18:51
od používateľa 3tp2
Zdarec

Už delší dobu pozoruju zacukání při cca 1800 ot a velice malém sešlápnutí plynu,jako by auto vteřinu nevědělo zda jít za plynem nebo jet na volnoběh,když v danou chvíli přidám plyn auto de krásně do tahu. Diagnostika nehlásí nic,EGR a klapka vyčištěný. Je to jako kdyby motor na vteřinu vynechal a pak rázem vyrazil za plynem. Je to 1.9 CDTI 88Kw
Prosím o každou radu :(

Napísané: 01 Júl 2011, 18:59
od používateľa Signum
treba preprogramovať RJ motora a bude po probléme :wink:

Napísané: 01 Júl 2011, 19:04
od používateľa 3tp2
To mě zajímá, můžeš to prosím trochu více upřesnit,děkuji :D

Napísané: 01 Júl 2011, 19:05
od používateľa Signum
jestvuje na to SW ktorý odstráni tento problém

Napísané: 01 Júl 2011, 19:10
od používateľa 3tp2
Ok a kam s tím zajet do Opela? Nebo to zvládne i no name servis? A na kolik to zhruba příjde?? Předem díky

Napísané: 01 Júl 2011, 19:15
od používateľa Signum
No name servis asi nie keďže nemá prístup k tomuto SW v CZ jedine Opel servis alebo RomanK z Brna .Nieje to lacná záležitosť ceny sú v SK rozne podľa regiónu napr. v BA sa to pohybuje 136-200€ :cry:

Napísané: 11 Júl 2011, 21:53
od používateľa 3tp2
Takže snad vyřešeno,EGR jsem znovu celý rozebral a vyčistil včetně toho válečku uvnitř v tom černým těle. Taky jsem ho částečně zaslepil - záslepku se třema dírama uprostřed o průměru cca 6mm jsem umístil před EGR,né mezi EGR a klapku a světe div se auto jezdí jako nikdy před tím. Absolutně žádné cukání,žádná konrolka nesvítí a dokonce i chod motoru při přeřazování/podřazování je krásně plynulej. Akorát mám trochu bubáka CO NA TO DPF FILTR?? Nemůže mu to nějak ublížit? Bude se normálně regenerovat?Zatím mám na to najet něco kolem 150 km....má tu někdo zkušenosti s částečně zaslepeným EGR a regenerací DPF filtru? Jak vám to maká???