opel rekord štartovanie
Moderátor: macil
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 21:18
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
opel rekord štartovanie
zdravim vas, mam auto opel rekord 2.0 E Berlina, v poslednom case dost zle startuje, starter a baterka nove, motor ide ako raketa len to startovanie, dost dlho toci motor, neviete mi poradit v com je problem? dakujem
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
co znamena " dost dlho startuje motor" ?...problem moze byt v tom ze ti pada benzin a dovod moze byt v netasnosti hadic, ked su stare a popraskane tak potom nedrzia tlak a po vypnuti motora ho stracaju a potom ked ides startovat tak cerpadlo to musi dotlacit. Moze byt aj derava niekde a unika ti benzin, staci ked len malicko presakuje cez hadicu nemusi vobec viditelne kvapkat.
Na starych autach je to najcastejsi problem a niekedy ti trva dlhsie kym objavis kade ti to unika.
Na starych autach je to najcastejsi problem a niekedy ti trva dlhsie kym objavis kade ti to unika.
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
potom je este jedna moznost ze ti moze prepustat cerpadlo a nedrzi tlak.
Tie benzinove hadicky su uplne komplet nove aj pod autom a aj na cerpadle a aj za cerpadlom cize tie co idu od nadrze do cerpadla?...
Tie benzinove hadicky su uplne komplet nove aj pod autom a aj na cerpadle a aj za cerpadlom cize tie co idu od nadrze do cerpadla?...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Neviem ci to tam mas aj ty ale s karburatora ide taka hadicka do nejakeho neviem ako sa to vola ale vraj je to nadobka z aktivnym uhlim.TU hadicku upchaj od karburatora alebo ju zlom, nechapem na co to tam je, ale je to totalna hlupost-teda po 20 rokoch to uz neplni ten ucel co ma ale asi ta nadobka bola derava alebo co...
vyskusaj to ,mne to dost pomohlo skratilo mi to dobu startovania 3nasobne.prakticky som vzdy otocil klucik aby sa natahal benzin s cerpadla a potom som vypol a zase zapol a nastartoval do 1.5 sekundy.
Inac teraz am taky cudny problem ale asi viem kde je chyba obcas otocim klucikom a iba mi zhasnu kontroly asi mam studeny spoj v kluciku lebo ak riadne nastartujem, ze to riadne otocim tak toci.
vyskusaj to ,mne to dost pomohlo skratilo mi to dobu startovania 3nasobne.prakticky som vzdy otocil klucik aby sa natahal benzin s cerpadla a potom som vypol a zase zapol a nastartoval do 1.5 sekundy.
Inac teraz am taky cudny problem ale asi viem kde je chyba obcas otocim klucikom a iba mi zhasnu kontroly asi mam studeny spoj v kluciku lebo ak riadne nastartujem, ze to riadne otocim tak toci.
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
mirrco napísal:Neviem ci to tam mas aj ty ale s karburatora ide taka hadicka do nejakeho neviem ako sa to vola ale vraj je to nadobka z aktivnym uhlim.TU hadicku upchaj od karburatora alebo ju zlom, nechapem na co to tam je, ale je to totalna hlupost-teda po 20 rokoch to uz neplni ten ucel co ma ale asi ta nadobka bola derava alebo co...
vyskusaj to ,mne to dost pomohlo skratilo mi to dobu startovania 3nasobne.prakticky som vzdy otocil klucik aby sa natahal benzin s cerpadla a potom som vypol a zase zapol a nastartoval do 1.5 sekundy.
Inac teraz am taky cudny problem ale asi viem kde je chyba obcas otocim klucikom a iba mi zhasnu kontroly asi mam studeny spoj v kluciku lebo ak riadne nastartujem, ze to riadne otocim tak toci.
mirrco, nic v zlom ale on ma motor 20E to znamena ze je so vstrekovanim a tympadom nema karburator ..keby mal karbec musel by mat motor 20S
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
No ved ja viem prepac ale ja to tak mam no znaval som to karburator ale je to manifol intake alebo neviem ako sa to vola... ide tam taka hadicka z toho sania co uz je pri sacich otvoroch k hlave , z tade az dole na lavo dole ked sa kukas zo sedacky z auta je to aktivne uhlie tak to treba upchat.Mne to znizilo aj psotrebe lebo is motor cez to sal falosny vzduch...
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
dedo.miki napísal:Ak štarter točí pomalšie (vybehané púzdra a uhlíky) tak tažko načítava snímač otáčok a v tedy tažko naskakuje.
to auto nema snimac otacok to je stary motor a este nema tie hluposti vseliake..
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
No ja mam 1.8NE ale je to to iste ako 18E a fyzisky ked sa na to pozeras je to to iste ako 20E alebo 20NE...no maju aspon urcite rvnake to intake tak ten otvor by tam aml byt mozn otam tu hadicku ani nema a saje mu to z date falozny vzduch pri strate ))Ale tak neviem preco by to inac mohlo tak dlsho stratvat.neviem inac pomoct este sa mi hento nestalo len raz ale aj to bol z tou hadickou z tym uhlim..
- Kimi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2377
- Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Diviacka Nová Ves
Troškou do mlyna prispejem aj ja, mal som podobný problém a to na viackrát, v tomto prípade to môže byť fakt x možností, u mňa sa vyskytli:
1. minimálna prasklinka na benzínovej hadičke od nádrže/a to nebolo vidieť ani cítiť absolútne nič až dokial to nepovolilo viac/,
2."zalomená hadička " čiže priškrtená na prepade hneď za vstrekom
3. chyba RJ , ktorá nakoniec musela byť vymenená
4. neviem či má tento motor 20E ešte klaasický rozdeľovač, ale akhej tak v ňom je snímač otáčok náš známy pán Hall, a ten mal tiež na svedomí dlhé točenie motorom, pretože sa nechoval ako sa slušne vychovaný snímač má.
Všetky tieto závady sa mi nevyskytli naraz, po odstránení jednej závady bol pokoj povedzme 3-6 mesiacov,už ma chytal infarkt keď to začalo odznovu. Nájsť takúto infekciu je buď náhoda alebo kopec šťastia...
P.S.: vôbec sa ti nečudujem že ťa to štve mať autíčko porobené a takýto štart, to hneď uberie z krásy tátoša i chuti majiteľa "hrať sa" s tým.
Ešte ma napadlo že problém s benzínovými hadičkami sa vyskytoval hlavne pri vyšších teplotách ovzdušia, v zime nie - ale to bolo u mňa tak.
1. minimálna prasklinka na benzínovej hadičke od nádrže/a to nebolo vidieť ani cítiť absolútne nič až dokial to nepovolilo viac/,
2."zalomená hadička " čiže priškrtená na prepade hneď za vstrekom
3. chyba RJ , ktorá nakoniec musela byť vymenená
4. neviem či má tento motor 20E ešte klaasický rozdeľovač, ale akhej tak v ňom je snímač otáčok náš známy pán Hall, a ten mal tiež na svedomí dlhé točenie motorom, pretože sa nechoval ako sa slušne vychovaný snímač má.
Všetky tieto závady sa mi nevyskytli naraz, po odstránení jednej závady bol pokoj povedzme 3-6 mesiacov,už ma chytal infarkt keď to začalo odznovu. Nájsť takúto infekciu je buď náhoda alebo kopec šťastia...
P.S.: vôbec sa ti nečudujem že ťa to štve mať autíčko porobené a takýto štart, to hneď uberie z krásy tátoša i chuti majiteľa "hrať sa" s tým.
Ešte ma napadlo že problém s benzínovými hadičkami sa vyskytoval hlavne pri vyšších teplotách ovzdušia, v zime nie - ale to bolo u mňa tak.
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
rekordman napísal:... neviete mi poradit ako sa sem davaju obrazky?
http://forum.opelclub.sk/faq.php#24
- Kimi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2377
- Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Diviacka Nová Ves
... nič nové je to volnobežná klapka ktorá musí pri zošlapnutí a aj povolení pedálu cvaknúť a dáva info RJ o voľnobehu prípadne polohy klapky pri zošlapnutí pedálu.Viem že auto ide aj bez toho, ale pokial je všetko ako má byť môžu zostávať vyššie volnobežné otáčky , alebo iná nie správna činnosť a s tým súvisiaca možná aj vyššia spotreba.