Strana 1 z 2

Astra G, DTL ranný štart

Napísané: 01 Jan 2011, 20:19
od používateľa duro
Dobrý deň chalani!
Môžno už ste stretli s mojím problémom, ráno keď štartujem a vonku už chladnejšie, tak sa trošku trasie motor na pár sekúnd,alebo akoby vynechával motor.
Aj kamarátovi to robí presne ako mne ten istý motor.
Čo vy na to: http://www.youtube.com/watch?v=SLQXpWPV1U4

Napísané: 01 Jan 2011, 20:23
od používateľa macil
Na tom videu nič nevidno, ale podľa mňa to nechytí hneď vo všetkých valcoch, preto sa trasie.

Napísané: 01 Jan 2011, 21:19
od používateľa duro
Ďakujem za odpoveď a dá sa to opraviť? Nie je tu ,kto už také vyriešil?

Napísané: 01 Jan 2011, 21:20
od používateľa langdon2
Zhaviace sviecky uz boli menene?

Napísané: 01 Jan 2011, 21:38
od používateľa Signum
langdon2 napísal:Zhaviace sviecky uz boli menene?
Presne tak ako píše Peťo žhaviče

Napísané: 01 Jan 2011, 22:55
od používateľa duro
Nie ešte nikdy neboli menené. Žhavenie sa nezapína len iba vo väčších mrazoch, nie? A motor sa trasie už od +10 stupňov a nižšie, možno že to robí kvôli žhavičoch? Auto štartuje tak ako na videu aj pri -12 stupňov C, no vtedy ešte lepšie počuť vynechávanie, ale zatiaľ štartuje vždy na šupu aj po troch mesiacoch státia.

Napísané: 01 Jan 2011, 23:06
od používateľa langdon2
Ked este neboli menene, preventivne ich vymen....Tiez maju svoju zivotnost.... :wink:

Napísané: 02 Jan 2011, 01:32
od používateľa lubo22
urcite to bude zhavicmi
ked som mal jeden zhavic zly tak pri minusovych teplotach auto prve sekundy islo nerovnomerne potom sa motor ustalil

Napísané: 02 Jan 2011, 04:04
od používateľa iurai
a ked sa ti podari tie zhavice vymenit, tak sa uvidi co s tou nepravidelnostou pri 10 stupnoch. to by nemuselo suvisiet so zhavicmi

Napísané: 02 Jan 2011, 18:49
od používateľa duro
Presne aj ja si myslím tak.

Napísané: 02 Jan 2011, 21:58
od používateľa Kajo
Bacha, aby si ich nezalomil.

Napísané: 04 Jan 2011, 06:42
od používateľa mirda2908
najlepsie vymienat pri teplom motore alebo v servise ked sa bojis

Napísané: 06 Jan 2011, 21:11
od používateľa dikard
napodobne ja som ich zalomil respektive som nevedel vybrat iba zavit tak museli ist do madarska na odvrtanie a nasedne vypuzdrenie bola to pekna palka :cry: no moja chyba a robil som to za tepla no s tym radsej iba do servisu ked to pokazia tak nech to aj opravia :lol:

skusil by som diagnostiku ak moc trase leb nikdy nevies co moze tam byt..... mne to robi tiez ale ja mam chybu na vstrekovacom cerpadle no uz sa na tom pracuje.....

Napísané: 07 Jan 2011, 12:29
od používateľa mirda2908
diagnostika ti pomoze ak ti svieti nejaka kontrolka alebo blikala tim je nejaka chyba ulozena inak neukaze nic

Napísané: 07 Jan 2011, 15:17
od používateľa dikard
mirda2908: s tym musim nesuhlasit mne nehlasi ziadnu kontrolku a predsa vypisalo chybu P1660 nepritomny
takze nie vzdy sa rozsvieti kontrolka

Napísané: 07 Jan 2011, 15:26
od používateľa Kat
dikard napísal:..... mne to robi tiez ale ja mam chybu na vstrekovacom cerpadle no uz sa na tom pracuje.....
co je to za chybu?

Napísané: 08 Jan 2011, 13:03
od používateľa dikard
Kat:

Kód: Vybrať všetko

P1660 Nesprávná funkce elektromagnetu uzavírání přívodu paliva
tak tuto chybu to hlasi a este ze nepritomny

Napísané: 08 Jan 2011, 13:15
od používateľa mirda2908
ok tak sa ospravedlnujem nasiel som este takyto preklad-1660 Poškození ventilu odpojování paliva

Napísané: 08 Jan 2011, 13:41
od používateľa dikard
je ich tam viac :

Kód: Vybrať všetko

 P1660 Rozpojený obvod elektromagnetu uzavírání přívodu paliva
P1660 Nesprávná funkce elektromagnet. ventilu uzavírání přívodu paliva
P1660 Obvod elektromagnetického ventilu uzavírání přívodu paliva, vysoká vstupní úroveň
P1660 Obvod elektromagnetického ventilu uzavírání přívodu paliva, nízká vstupní úroveň
P1660 Elektromagnet uzavírání přívodu paliva vždy aktivní
P1660 Nesprávná funkce elektromagnetu uzavírání přívodu paliva

Napísané: 08 Jan 2011, 18:34
od používateľa mirda2908
bud rj alebo cerpadlo