Akú motorizáciu do novej Astry/Insignie
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17 Jún 2010, 10:08
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Akú motorizáciu do novej Astry/Insignie
Ahojte,
v dohľadnej dobe plánujem kupovať nové auto a voľba asi nakoniec padne na Opel. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude nová Astra ST. Ktorý z týchto motorov by ste brali?
1.4 Turbo vs. 1.6 Turbo, alebo diesel 2.0 CDTI?
Najviac ma láka 1.6 Turbo, ktorá sľubuje pekný výkon, ale nečítal som zrovna najlepšie slová na spotrebu, ktorá môže byť kľudne aj 10l. Ako je to so spotrebou u týchto motorov v reále a ako sú na tom výkonostne? To auto nemusí byť závodník, ale požadujem aby bolo dostatočne živé a nemusel som sa báť pri predbiehaní "či to stihnem". Zároveň ale nechcem žrúta, keďže veľa najazdím a zasa v jednom kuse tankovať ma tiež neláka. Viem, že Ople sú ťažké a tak treba hľadieť aj na výkon krútiaceho momentu. Ale nie je nad reálne skúsenosti, ktoré predpokladám máte?
A aká je spoľahlivosť týchto motorov? Benzín vs. Diesel u Oplu?
S menšou pravdepodobnosťou by nakoniec voľba mohla padnúť aj na Insigniu. Podobne ako pri tej Astre, ktorý motor by ste do nej odporúčali?
PS: oplatí sa priplácať za prémiové audio "Infinity"?
ĎAKUJEM!
v dohľadnej dobe plánujem kupovať nové auto a voľba asi nakoniec padne na Opel. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude nová Astra ST. Ktorý z týchto motorov by ste brali?
1.4 Turbo vs. 1.6 Turbo, alebo diesel 2.0 CDTI?
Najviac ma láka 1.6 Turbo, ktorá sľubuje pekný výkon, ale nečítal som zrovna najlepšie slová na spotrebu, ktorá môže byť kľudne aj 10l. Ako je to so spotrebou u týchto motorov v reále a ako sú na tom výkonostne? To auto nemusí byť závodník, ale požadujem aby bolo dostatočne živé a nemusel som sa báť pri predbiehaní "či to stihnem". Zároveň ale nechcem žrúta, keďže veľa najazdím a zasa v jednom kuse tankovať ma tiež neláka. Viem, že Ople sú ťažké a tak treba hľadieť aj na výkon krútiaceho momentu. Ale nie je nad reálne skúsenosti, ktoré predpokladám máte?
A aká je spoľahlivosť týchto motorov? Benzín vs. Diesel u Oplu?
S menšou pravdepodobnosťou by nakoniec voľba mohla padnúť aj na Insigniu. Podobne ako pri tej Astre, ktorý motor by ste do nej odporúčali?
PS: oplatí sa priplácať za prémiové audio "Infinity"?
ĎAKUJEM!
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
sám si písal že jazdíš veľa a nechceš často tankovať,zino napísal:Ešte som zabudol spomenúť, ten Diesel je ale o cca 1500€ drahší ako 1.6 Turbo a ešte o ďalších takmer 2000€ drahší ako 1.4 Turbo a povedzme, že aj na cene záleží. Ktorá motorizácia je potom tak nejak optimum vzhľadom aj na spotrebu?
pozri si toto http://www.spritmonitor.de/en/search.html keď tak
ak najazdíš ročne aspoň cca 30,000 km a auto chceš aspoň na 3-4 roky ani by som neváhal, ak najazdíš 10,000 km ročne, a nie si cestný pirát, išiel by som do 1,4 T, ak teda vôbec, s priateľkou máme aj Golf 1,4 - 80 hp, občas si ho požičiam, teda než mi prišiel megán, a ak len trocha vieš jazdiť, dá sa s tým predbehnúť kadečo, asi najviac to sr5lo toho motorkára na Buchlove, a ak by vedel že to bola 1,4 asi by aj tú motorku zahodil...
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4

Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17 Jún 2010, 10:08
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Ten nájazd je okolo 30 000 € a auto bude tak na 6 - 7 rokov. Sa priznám, že na tom 1.6 Turbo ma bohovsky láka ten výkon a nižšia cena, ale tá spotreba je už moc. Keď to porovnám s tým, že známy na trojkovom Coupe od BMW s 2,5 litrovým motorom a 200 koníkmi pod kapotou sa pohybuje v priemere okolo 10 litrov.
Som chcel vedieť či tu už s tým niekto z tunajších členov má reálne skúsenosti. Aby sprostredkoval aké sú skutočné reakcie na plyn. Ako je to ochotné ťahať. Na papieroch to niekedy nič neznamená.
Som chcel vedieť či tu už s tým niekto z tunajších členov má reálne skúsenosti. Aby sprostredkoval aké sú skutočné reakcie na plyn. Ako je to ochotné ťahať. Na papieroch to niekedy nič neznamená.
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
ja mám tú 1,6T v mojej Corse OPC, v serii 192 hp teraz asi 240, jazdí to ako j3blé... ak ti takéto vysvetlenie stačí, áno dá sa s tým jazdiť za 7 L ale to sa mi podarilo asi tak 2x za 3 roky... ináč tak 11L priemer, ale to záleží od každého vodičazino napísal:Ten nájazd je okolo 30 000 € a auto bude tak na 6 - 7 rokov. Sa priznám, že na tom 1.6 Turbo ma bohovsky láka ten výkon a nižšia cena, ale tá spotreba je už moc. Keď to porovnám s tým, že známy na trojkovom Coupe od BMW s 2,5 litrovým motorom a 200 koníkmi pod kapotou sa pohybuje v priemere okolo 10 litrov.
Som chcel vedieť či tu už s tým niekto z tunajších členov má reálne skúsenosti. Aby sprostredkoval aké sú skutočné reakcie na plyn. Ako je to ochotné ťahať. Na papieroch to niekedy nič neznamená.

MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4

Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
A zas to magické slovo "spotreba".
Pritom je to totálna blbosť.
Spotreba nie je konštanta, ktorá je daná.
Spotreba je taká, ako jazdíš.
Ja mám Omegu 211 PS a mám teraz priemerku po meste 9,3.
Mám Vectru 170 PS automat a mám 9.
A keď som minule Vectre dával smerom na kopec Baba z Perneku do Pezinka a v Perneku som vynuloval pc a hore kopcom som šiel brzda plyn, rozsah od 40-160 kmh a predbiehal všetko, čo malo kolesá, tak hore som mal spotrebu 23 l/100 km.
Môj názor je, že dízel je pre ľudí, ktorí robia kompromisy, benzín je pre fajnšmekrov.
Mám čerstvú skúsenosť so 130 KW Golfom TDI V v plnke so 6 rýchlostnou prevodovkou a bolo to hrozné. Ráno v garáži, keď som to nakopol, hneď som to radšej vypol, lebo som si myslel, že niečo sa pokazilo, taký rachot. Potom som pochopil, že to je normálne.
Ten dízel mi pripadá ako vývojový omyl, ja to nechápem.
Teda na jednu výnimku, kamoš tankuje z nejakej pochybnej cisterny naftu za 50 centov za liter, tak toto je argument, ale mňa by to nepresvedčilo.
Stále ma iba dymiace nekúriace hlučné v zime nešatrtujúce auto s mnohými budúcimi problémami.
Pritom je to totálna blbosť.
Spotreba nie je konštanta, ktorá je daná.
Spotreba je taká, ako jazdíš.
Ja mám Omegu 211 PS a mám teraz priemerku po meste 9,3.
Mám Vectru 170 PS automat a mám 9.
A keď som minule Vectre dával smerom na kopec Baba z Perneku do Pezinka a v Perneku som vynuloval pc a hore kopcom som šiel brzda plyn, rozsah od 40-160 kmh a predbiehal všetko, čo malo kolesá, tak hore som mal spotrebu 23 l/100 km.
Môj názor je, že dízel je pre ľudí, ktorí robia kompromisy, benzín je pre fajnšmekrov.
Mám čerstvú skúsenosť so 130 KW Golfom TDI V v plnke so 6 rýchlostnou prevodovkou a bolo to hrozné. Ráno v garáži, keď som to nakopol, hneď som to radšej vypol, lebo som si myslel, že niečo sa pokazilo, taký rachot. Potom som pochopil, že to je normálne.
Ten dízel mi pripadá ako vývojový omyl, ja to nechápem.
Teda na jednu výnimku, kamoš tankuje z nejakej pochybnej cisterny naftu za 50 centov za liter, tak toto je argument, ale mňa by to nepresvedčilo.
Stále ma iba dymiace nekúriace hlučné v zime nešatrtujúce auto s mnohými budúcimi problémami.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
myslíš ten zvuk, ako to definoval môj kamarát, ako keby ti niekto ku klinovému remeňu priviazal potkana ?Kajo napísal:A zas to magické slovo "spotreba".
Pritom je to totálna blbosť.
Spotreba nie je konštanta, ktorá je daná.
Spotreba je taká, ako jazdíš.
Ja mám Omegu 211 PS a mám teraz priemerku po meste 9,3.
Mám Vectru 170 PS automat a mám 9.
A keď som minule Vectre dával smerom na kopec Baba z Perneku do Pezinka a v Perneku som vynuloval pc a hore kopcom som šiel brzda plyn, rozsah od 40-160 kmh a predbiehal všetko, čo malo kolesá, tak hore som mal spotrebu 23 l/100 km.
Môj názor je, že dízel je pre ľudí, ktorí robia kompromisy, benzín je pre fajnšmekrov.
Mám čerstvú skúsenosť so 130 KW Golfom TDI V v plnke so 6 rýchlostnou prevodovkou a bolo to hrozné. Ráno v garáži, keď som to nakopol, hneď som to radšej vypol, lebo som si myslel, že niečo sa pokazilo, taký rachot. Potom som pochopil, že to je normálne.
Ten dízel mi pripadá ako vývojový omyl, ja to nechápem.
Teda na jednu výnimku, kamoš tankuje z nejakej pochybnej cisterny naftu za 50 centov za liter, tak toto je argument, ale mňa by to nepresvedčilo.
Stále ma iba dymiace nekúriace hlučné v zime nešatrtujúce auto s mnohými budúcimi problémami.

MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4

Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
- lubo22
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 7290
- Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko: trstena
- Kontaktovať používateľa:
moj nazor asi ted diese ked je novy nebal by som sa ho alebo potom tu 1.6 turbo ak sa chces hrat na cestach
moze to mat krasny zvuk aj celkom zive to musi byt.
ale ak nechces stale tankovat tak naftu mozno aj niekde lacnejsiu zozenies casom alebo budes mat na to cloveka
a ked lacna nafta nove auto tak nieje o com. ale nemyslim nejaku pochybnu naftu .
a neviem ci som iny alebo neviem aky ale mne sa zvuk novych dieslov zasa velmi apci za studena to neni ono aj moja vectra ked ju teraz v zime nastartujem je to traktor riadny a obcas premyslam ci tam uz nieco viac neklepe
ale zasa ked uz sa to zohreje tak v lete jazdim s otvorenym oknom a pocuvam krazny zvuk mojho traktora.
a pocul som par TDi od VW nove a mne sa zvuk ich pacil ked to okolo mna islo alebo ked to predbiehalo nejake auta a pri radeni krasny zvuk
asi som iny mi to tak pripada

ale ak nechces stale tankovat tak naftu mozno aj niekde lacnejsiu zozenies casom alebo budes mat na to cloveka
a neviem ci som iny alebo neviem aky ale mne sa zvuk novych dieslov zasa velmi apci za studena to neni ono aj moja vectra ked ju teraz v zime nastartujem je to traktor riadny a obcas premyslam ci tam uz nieco viac neklepe

ale zasa ked uz sa to zohreje tak v lete jazdim s otvorenym oknom a pocuvam krazny zvuk mojho traktora.
a pocul som par TDi od VW nove a mne sa zvuk ich pacil ked to okolo mna islo alebo ked to predbiehalo nejake auta a pri radeni krasny zvuk

asi som iny mi to tak pripada

Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Vectra C modra ex
- dušan992
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 832
- Dátum registrácie: 22 Mar 2008, 23:07
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Turňa nad Bodvou
- Bydlisko: Bratislava ale srdcom vychodňar
ak jazdíš veľa a dlhšie trasy tak ber dízel ked ti ide o spotrebu a nechceš často tankovať.ak maš dostatočný príjem peňazí tak ber turbo benzín.a tak výkonny dízel ťa v štichu pri predbiehaní nenechá ak vieš s turbodízlom jazdiť ked ti ide len o taketo kriteria.
OPEL Astra J 2.0 cdti AT6 http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=130&t=45150" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-OPEL ASTRA G 1,4 16v x14xe http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=16923" onclick="window.open(this.href);return false;
OPEL COMBO B TOUR 1,3 cdti
OPEL CORSA D 1,4 14v
ex-OPEL Combo B 1,7 Dti Y17DT
ex-OPEL ASTRA G 1,4 16v x14xe http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=16923" onclick="window.open(this.href);return false;
OPEL COMBO B TOUR 1,3 cdti
OPEL CORSA D 1,4 14v
ex-OPEL Combo B 1,7 Dti Y17DT
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17 Jún 2010, 10:08
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Ďakujem, už je rozhodnuté. Srdce ma ťahá k tomu 1.6 Turbo. Ale ekonomické zmýšlanie nakoniec rozhodlo o naftovej 2.0 CDTI. Spotreba 10 - 11 litrov mi príde veľa pri ročnom nájazde 30 tis. km. A tiež to bude automat, takže je rozhodnuté.
To predbiehanie som napísal len ako príklad. Jednoducho chcem aby to auto bolo živé. Nemusí to byť závodník, ale niekedy človek jednoducho chce mať po ruke aspoň aký-taký výkon.
Ďakujem za rady!
To predbiehanie som napísal len ako príklad. Jednoducho chcem aby to auto bolo živé. Nemusí to byť závodník, ale niekedy človek jednoducho chce mať po ruke aspoň aký-taký výkon.
Ďakujem za rady!