Strana 1 z 1

Výmena palivového filtra 2,2 DTI

Napísané: 19 Nov 2009, 19:57
od používateľa Robino
Ahojte chalani.Vopred sa ospravedlňujem ak to tu už niekde je písané ale ja som to nikde nenašiel.Moj problém je v tom,že som vymenil palivový filter a auto už nemožem naštartovať.Nejde mi to ani odvzdušniť(asi to nerobím správne).Povolil som trubky na vstrekoch a nič.Poraďte prosím!!!Rozťahovať asi nemožem lebo mám AUTOMAT.Vopred dakujem za rady.Nikdy som si nemyslel že v rokoch 2003- budú také problémy s výmenou pal.filtrov.

Napísané: 19 Nov 2009, 22:13
od používateľa miomio1
neviem ako je to na automatoch ale na mojej 2,0 som problem nemal... proste som točil kym to nenaskočilo... ale prvé čo som urobil bolo že som zalial pal filter kopcom naftou a tak som to všetko zmontoval. a chytilo. prvý krát to trvalo dlhšie ale na druhý krát v pohode... tak ak ti to pomôže :lol:

Napísané: 19 Nov 2009, 22:53
od používateľa Pajec
Poprve... Uz nestartuj aby si si nezadrel vstrekovacie cerpadlo ak sa uz tak nestalo...
Mal som ten isty problem. Takze akonahle menis palivak zavzdusni sa ti vstrek, cerpadlo.
Ja som to spravil nasledovne. Do nadobky kde je palivak ti idu dve hadice, musis odrobittu co ide do vstrekovacieho cerpadla a do tej musis naftu tlacit pod tlakom a popri tom startovat, akonahle naskoci motor rychlo musis zarazit hadicu naspat aby si uz tahalo nafru z filtra, este treba pridat aby to nezdechlo. Palivak musi byt cely zaliaty naftou...
Teraz sa mozno pytas ako tlacit pod tlakom, sposobov je vela, v servise na to maju taku specialnu pumpu, ktorou to natlacaju, ja som pouzil pumpicku od klistyru, samozrejme nepouzitu. Tou som to tlakoval, popri tom foter startoval a ked naskocilo, uz vies co mas robit... Ak si na to netrufas tak to isti len servis...

Napísané: 20 Nov 2009, 04:51
od používateľa Robino
Filter som zaliaty naftou až po vrch. Ale som to zavzdušnil, keď som odvodňoval.Ďakujem za rady dnes to vyskúšam a dám vedieť ako som dopadol.

Napísané: 20 Nov 2009, 17:36
od používateľa lubo22
mne menil palivovy filter kamarat a tiez auto musel dlho tocit aby maskocilo. potom zhaslo a na druhy krat uz v pohode.
a este ako casto sa ma filter menit? ja som pocul ze staci kazdy rok a niekde ze pred zimou a aj po zime

Napísané: 20 Nov 2009, 20:18
od používateľa Robino
Čaute chalani! Tak už fachčím.Dám stručný návod ako to mne išlo odvzdušniť:Dal som hadicu do palivovej nádrže(kadiaľ sa tankuje-hrdlo) a natlačil som kompresorom nadrž.
Povolil som skrutku (T30) na palivovom filtri(podložil handrou) a počkal kým nepotečie nafta (cca 5sekúnd).
Dotiahol filter 8NM .
Začal som štartovať a na prvý šup auto naskočilo.
Kompresor som nechal bežať ešte cca 20sekúnd.
Potom som kompresor odpojil a auto zatial ide v pohode.
Ja som menil všetky filtre pretože som auto kúpil ako 6 ročné a servisným knižkam neverím.

Napísané: 20 Nov 2009, 22:23
od používateľa luboš
Robino napísal:Čaute chalani! Tak už fachčím.Dám stručný návod ako to mne išlo odvzdušniť:Dal som hadicu do palivovej nádrže(kadiaľ sa tankuje-hrdlo) a natlačil som kompresorom nadrž.
Povolil som skrutku (T30) na palivovom filtri(podložil handrou) a počkal kým nepotečie nafta (cca 5sekúnd).
Dotiahol filter 8NM .
Začal som štartovať a na prvý šup auto naskočilo.
Kompresor som nechal bežať ešte cca 20sekúnd.
Potom som kompresor odpojil a auto zatial ide v pohode.
Ja som menil všetky filtre pretože som auto kúpil ako 6 ročné a servisným knižkam neverím.
DOBRÉ , VELMO DOBRÉ

Len jedna maličkost . Aký máš kompresor ?
Pokial máš zo zachytávačom - lapačom vody , tak OK.
Ak nie , prúser. Voda je najvačší nepriatel :cry:

Napísané: 21 Nov 2009, 09:44
od používateľa Robino
Jasné, že som myslel aj nato.Mám odkalovač na kompresore.Tak dúfam,že to bude v pohode...