Ja so mtu skusil asi pred dvomi rokmi so mto cele kupil 34sk/liter, ale to bola nejaka nafta-pravdepodbne kupena od nejakych pracovnikov po 25sk/liter + aceton....
CHlapik otovril cerveny 60L sudok, kupil som 20L a cakal som ze ma ohuri vona benzinu, avsak som nic necitil...
Acetonnaftu som nalial do nadrze a siel a siel a po 20km ,zacalo ist auto zvlastne, nemalo svoj vykon ako som bo lzvyknuty, prsalo myslel som ze sa mi do sania dostava voda,aj horek lakom som musel ist na 2jke...
Tazke spotreba bola o cosik vyssia, teda ak si to vyrobite sa mi vyde vas to mozno 30sk/liter, ak sa vam podari ozhnat lacno naftu, ale vykonnovo sa dostanene asi na 35sk za liter, pretoze spotreba bude vyssia...
No rozidelne by to mohlo byt pri autach pracujucou s kompresiou 11 a vssie ople to oznacuju X, napr moj C20LZ pracoval s kompresiou 8.5 co je bieda, ale pri kompresii 11 by mohol ten aeconnafta fungovat inak, ja som mal pocit ze motor ie tichsie, teda zmes sa asi dobre nespalila,a este mi stale svietila lamda sonda, vacsiu len obcas posvietovala pri jazde na acetonbenzini svietila stale..
lenze acetonnafta, pravdep oodbe aceton sposbuje ze mal motor vyssiu teplotu co malo za naseldok caste otvranie ERG ventilu co mohlo sposobovat stratu vykonu..teda ak by sme mali motor s kompresiou 11 a vyradili egr ventil pripadne aj lamda sondu mohlo by to byt zaujimave.
Ja som sa dopatral len k tomu ze to enbolo pre moje auto vhodne palivo a vsak v ych casoch som nevedel ze existuje nieco ako EGR ventil riadeny teplootu motora a ze lamda sonda znizuje vykon...tazke moja meranie bolo skreslene totalne...
A kamarat co som ho raz viezol vravel ze to nici motor tak ale zas povedal ze jazdil ako magor na skodovke ze mal pocit ze 1.3 favorit ma cez 80KW tak keby jazdi ako ma vydrazl by ten motor viac a mozno sa pokaizl uplne koli niecomu inemu...takze nemozem nic trvrdit ze ci je to dobre ci zle, jedine spravit 3-5 merana vydrze motorov, ale tolko motorov nemam

:D:D
A tak ja teraz premyslam nad splynovacom,kedzen aftai de hore aj benzin ale bojim sa toho a aj tak, tej nadrze nai nie, myslim ze je bezpecnejsia ako benzinova nadrz plna vyparov ale skor legalizacie na moje auto a cena...za 25 000sk to si kupim tolko benzinu ze tazko povedat ze ci sa to oplati ci tolko ovbec najazdim na tom aute.
AK mate nejake rady ako splynovat auto a aby neboli z toho problemy mozme otvorit novy topic

Ja uz mam vstrek a nadrz 20L co vydrzi 3Mpa
Este potrebujem regulator tlaku a to je problem
