Ako na spotrebu?
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
no vyslo mi to 8,13 a jazdim TN-BA dialnica 1-2 krat do mesiaca + TN-BN cesta prvej triedy cca 50 km 2-3 krat za tyzden a zbytok po TN cize mesto kazdy den do prace a tak
dialnica 140-160
cesta 1.triedy 100-120
a mesto normalka ziaden slimak
sem tam si zakutrem pre potesenie z novych pneu
ale i tak sledovat spotrebu na takomto aute??? len pre info inak to nema zmysel stejne tankujem vzdy "len" za dvojku
dialnica 140-160
cesta 1.triedy 100-120
a mesto normalka ziaden slimak

ale i tak sledovat spotrebu na takomto aute??? len pre info inak to nema zmysel stejne tankujem vzdy "len" za dvojku

ja len pre informaciu
ja tiez spotrebu nesledujem radsej vyuzivam motor
spotrebu mam od 9-10 priemernu este som nikdy nesiel pod ani nad ale tak co uz ked ju milujes nie je co riesit
8) sice ma obcas slaha ked citam aku maju spotrebu ine motory ale vzdy ked nasadnem do auta poviem ze to nema zmysel a kaslem na to
8)




- scorpi4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 22:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
pani, spotreba sa drzi na 6,2- 6,3 L/100 km...dialnica Bratislava (sK) - Lyon (F)....priemerna rychlost 148 km/h....cele nemecko nalozene dve kila...rakusko mierne nad 130, a francuzko okolo 140...viem, dialnice nie su velke meritko, ale pravdou je, ze tuto spotrebu mam stae,aj ked jazdim v meste..a jazdim dost aj po mestach...takze spokojnost...a olej pani, 2000 km pred planovanou vymenou, a mierka ukazuje presne mezi riskami...nalieval som po hornu risku...
1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
- scorpi4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 22:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
azmodan,olko si dal za to Tvoje cabrio?napis to do ss, ak tu nechces...na cabrio ed bude aj 12 l, mi to nevadi,ved to je len letny cukrik pre mna...azmodan napísal:Ja mam stale spotrebu 10 a uz mi to je jedno![]()
radsej si vychutnavam ako sa ten motor hra s tym malinkym autickom
a zacalo leto predpokladam 11 priemernu 8)

1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
tu mame jeden horuci tip na spotrebu:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=45460#45460
dufam, ze to mirrco odskusa !
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=45460#45460
dufam, ze to mirrco odskusa !
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Ja so mtu skusil asi pred dvomi rokmi so mto cele kupil 34sk/liter, ale to bola nejaka nafta-pravdepodbne kupena od nejakych pracovnikov po 25sk/liter + aceton....
CHlapik otovril cerveny 60L sudok, kupil som 20L a cakal som ze ma ohuri vona benzinu, avsak som nic necitil...
Acetonnaftu som nalial do nadrze a siel a siel a po 20km ,zacalo ist auto zvlastne, nemalo svoj vykon ako som bo lzvyknuty, prsalo myslel som ze sa mi do sania dostava voda,aj horek lakom som musel ist na 2jke...
Tazke spotreba bola o cosik vyssia, teda ak si to vyrobite sa mi vyde vas to mozno 30sk/liter, ak sa vam podari ozhnat lacno naftu, ale vykonnovo sa dostanene asi na 35sk za liter, pretoze spotreba bude vyssia...
No rozidelne by to mohlo byt pri autach pracujucou s kompresiou 11 a vssie ople to oznacuju X, napr moj C20LZ pracoval s kompresiou 8.5 co je bieda, ale pri kompresii 11 by mohol ten aeconnafta fungovat inak, ja som mal pocit ze motor ie tichsie, teda zmes sa asi dobre nespalila,a este mi stale svietila lamda sonda, vacsiu len obcas posvietovala pri jazde na acetonbenzini svietila stale..
lenze acetonnafta, pravdep oodbe aceton sposbuje ze mal motor vyssiu teplotu co malo za naseldok caste otvranie ERG ventilu co mohlo sposobovat stratu vykonu..teda ak by sme mali motor s kompresiou 11 a vyradili egr ventil pripadne aj lamda sondu mohlo by to byt zaujimave.
Ja som sa dopatral len k tomu ze to enbolo pre moje auto vhodne palivo a vsak v ych casoch som nevedel ze existuje nieco ako EGR ventil riadeny teplootu motora a ze lamda sonda znizuje vykon...tazke moja meranie bolo skreslene totalne...
A kamarat co som ho raz viezol vravel ze to nici motor tak ale zas povedal ze jazdil ako magor na skodovke ze mal pocit ze 1.3 favorit ma cez 80KW tak keby jazdi ako ma vydrazl by ten motor viac a mozno sa pokaizl uplne koli niecomu inemu...takze nemozem nic trvrdit ze ci je to dobre ci zle, jedine spravit 3-5 merana vydrze motorov, ale tolko motorov nemam
:D:D
A tak ja teraz premyslam nad splynovacom,kedzen aftai de hore aj benzin ale bojim sa toho a aj tak, tej nadrze nai nie, myslim ze je bezpecnejsia ako benzinova nadrz plna vyparov ale skor legalizacie na moje auto a cena...za 25 000sk to si kupim tolko benzinu ze tazko povedat ze ci sa to oplati ci tolko ovbec najazdim na tom aute.
AK mate nejake rady ako splynovat auto a aby neboli z toho problemy mozme otvorit novy topic
Ja uz mam vstrek a nadrz 20L co vydrzi 3Mpa
Este potrebujem regulator tlaku a to je problem
CHlapik otovril cerveny 60L sudok, kupil som 20L a cakal som ze ma ohuri vona benzinu, avsak som nic necitil...
Acetonnaftu som nalial do nadrze a siel a siel a po 20km ,zacalo ist auto zvlastne, nemalo svoj vykon ako som bo lzvyknuty, prsalo myslel som ze sa mi do sania dostava voda,aj horek lakom som musel ist na 2jke...
Tazke spotreba bola o cosik vyssia, teda ak si to vyrobite sa mi vyde vas to mozno 30sk/liter, ak sa vam podari ozhnat lacno naftu, ale vykonnovo sa dostanene asi na 35sk za liter, pretoze spotreba bude vyssia...
No rozidelne by to mohlo byt pri autach pracujucou s kompresiou 11 a vssie ople to oznacuju X, napr moj C20LZ pracoval s kompresiou 8.5 co je bieda, ale pri kompresii 11 by mohol ten aeconnafta fungovat inak, ja som mal pocit ze motor ie tichsie, teda zmes sa asi dobre nespalila,a este mi stale svietila lamda sonda, vacsiu len obcas posvietovala pri jazde na acetonbenzini svietila stale..
lenze acetonnafta, pravdep oodbe aceton sposbuje ze mal motor vyssiu teplotu co malo za naseldok caste otvranie ERG ventilu co mohlo sposobovat stratu vykonu..teda ak by sme mali motor s kompresiou 11 a vyradili egr ventil pripadne aj lamda sondu mohlo by to byt zaujimave.
Ja som sa dopatral len k tomu ze to enbolo pre moje auto vhodne palivo a vsak v ych casoch som nevedel ze existuje nieco ako EGR ventil riadeny teplootu motora a ze lamda sonda znizuje vykon...tazke moja meranie bolo skreslene totalne...
A kamarat co som ho raz viezol vravel ze to nici motor tak ale zas povedal ze jazdil ako magor na skodovke ze mal pocit ze 1.3 favorit ma cez 80KW tak keby jazdi ako ma vydrazl by ten motor viac a mozno sa pokaizl uplne koli niecomu inemu...takze nemozem nic trvrdit ze ci je to dobre ci zle, jedine spravit 3-5 merana vydrze motorov, ale tolko motorov nemam

A tak ja teraz premyslam nad splynovacom,kedzen aftai de hore aj benzin ale bojim sa toho a aj tak, tej nadrze nai nie, myslim ze je bezpecnejsia ako benzinova nadrz plna vyparov ale skor legalizacie na moje auto a cena...za 25 000sk to si kupim tolko benzinu ze tazko povedat ze ci sa to oplati ci tolko ovbec najazdim na tom aute.
AK mate nejake rady ako splynovat auto a aby neboli z toho problemy mozme otvorit novy topic

Este potrebujem regulator tlaku a to je problem

Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa

