Strana 5 z 9
Napísané: 27 Apr 2011, 08:40
od používateľa misso101
chalani jeden môj známi to nedávno skúšal, mal to pozičané od nejakého svojho kamoša, spotreba z 5,8 išla dole na 3,8
získam viacej info o tom skade to mal a koľko litrov vodiku to vyrábalo a koľko platní to malo, a hned to sem hodím.
dalšia moja investícia bude určite do vyvyjaču vodíka
Napísané: 30 Apr 2011, 19:53
od používateľa macil
Máme tady stroj, který se jmenuje motor - spálí naftu/benzín a udělá z ní mechanickou energii. Má účinnost 75% (teoretickou), 44% (špičkovou) a 37% (průměrnou). Z toho, co zbyde, odebereme část a alternátorem (účinnost 65%) z toho uděláme elektřinu. Tuto elektřinu použijeme k rozkladu vody a tento proces má také nějakou účinnost (třeba 80%, ať nežeru). Vznikne vodík a kyslík, ty přivedeme na vstup motoru, kde ho s účinností 37% opět spálíme. Kde jsme ušetřili? Nikde, energii jsme pořád jen ztráceli.
Účinnost tohoto systému je závratných 23%...0,44 (% účinnosti motoru) x 0,65 (% úč. alternátoru) x 0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku", odhad)
Uděláme si výpočet: (máme auto na vodík s tímto supersystémem)
10748 (výhřevnost vodíku [kJ/m³])
x0,44 (% účinnosti motoru)
x0,65 (% úč. alternátoru)
x0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku")
x0,44 (% úč. spalování vytvořeného vodíku)
= 1082.02 [kJ/m³]
...to znamená že: z každých 10748 kiloJoulů/m³ které by jsme mohli využít pro pohon, získáme 1082 kJ/m³ které pro pohon využijeme.
Kto tomu rozumie, nech zdvihne ruku.
Alebo je niekde chyba? :roll:
Napísané: 30 Apr 2011, 21:59
od používateľa leilak1
To napísal nejaký univerzitný profesor, ktovie či sám tomu rozumie
Napísané: 30 Apr 2011, 22:00
od používateľa macil
Ty tomu rozumieš?
Napísané: 30 Apr 2011, 22:01
od používateľa leilak1
samozrejme .................................................že nie
Napísané: 30 Apr 2011, 22:05
od používateľa macil
No mal by si, keď sa púšťaš do takých experimentov.
Nič ti nehovorí účinnosť a zákon zachovania energie?
Napísané: 01 Máj 2011, 15:35
od používateľa mysiaq
ja tomu rozumiem a preto sa do takych ptakovyn nepustam
je to sposobene tym ze sa este nenasiel motor - palivo alebo system ktory by pracoval so 100% ucinnostou, preto aj pripojenim dalsich zariadeni vznikaju dalsie percenta nespotrebovanej energie... pri vodiku sa vsak na ucinnost az tak asi nepozera, kedze momentalne surovina z ktoreho sa ziskava vodik (cize voda) je takmer zadarmo, ide len o pociatocne naklady na zhotovenie pristroja vyrabajuceho vodik...
teeeda som to napisal jak profesor, ta vysoka skola mi nieco dava
inak to co som napisal mozno ani nie je pravda ale ja to tak nejak vnimam
Napísané: 01 Máj 2011, 17:21
od používateľa Kajo
Myslím, že ťažisko je niekde inde.
Na výrobu vodíka je potrebná elektrická energia, tú dodá alternátor, ten ju elektromagneticky indukuje z mechanickej energie, ktorú dodá motor.
Všetky tie procesy sú spojené so stratami, takže pri výrobe vodíka, ktorý by znamenal úsporu paliva x litrov je potrebných >x litrov paliva.
Zdá sa, že jediná možnosť ako usporiť je nosiť vodík vo fľaši.
Napísané: 01 Máj 2011, 17:59
od používateľa macil
Zas na druhej strane, podľa zákonov aerodynamiky čmeliak nemôže lietať. Ibaže čmeliak o aerodynamike vie veľký prd a tak si veselo lieta.
Táto myšlienka však má jeden háčik. Vyslovil ju človek, ktorý vie o aerodynamike asi toľko, ako ten čmeliak.
Kajo a kde a za koľko tú fľašu tým vodíkom naplníš? 8)
Aaaa mimochodom, tu sa nejedná o vstrekovanie vodíka do sania, ale o vstrekovanie, resp. vháňanie tzv. Brownovho plynu, čo je zmes vodíka a kyslíka.
Napísané: 01 Máj 2011, 23:40
od používateľa leilak1
macil napísal:No mal by si, keď sa púšťaš do takých experimentov.
Nič ti nehovorí účinnosť a zákon zachovania energie?
zákon zachovania energie ma moc nezaujíma ....... ja sa snažím akurát zachovávať kľud za volantom .... lebo mi to vždy pokazí môj test na spotrebu ...
Napísané: 02 Máj 2011, 00:14
od používateľa leilak1
A ešte pre tých čo sa tú ohradzujú stále rôznymi zákonmi tak mi vysvetlite toto !!!
Prečo voda tečie hore kopcom? Prečo sa železná guľa kotúľa hore kopcom? Prečo autobus ak sa zastaví na kopci, sám sa rozbehne hore kopcom? hm ?
http://video.markiza.sk/archiv-tv-marki ... viny/62385
Po spustený videa - pod videom nájsť 13. - záhada pokračuje
Napísané: 02 Máj 2011, 01:53
od používateľa iurai
macil napísal:No mal by si, keď sa púšťaš do takých experimentov.
Nič ti nehovorí účinnosť a zákon zachovania energie?
macil, zakon zachovania energie nema suvis s touto temou. o tom som uz cca pred rokom pisal a vsimol som si, ze si ten argument aj pochopil,
tu ide len o tu otazku, ze ci vobec a ked ano, tak s akym efektom funguje ten HHO system
Napísané: 02 Máj 2011, 07:18
od používateľa macil
Ak hovoríme o úspore, tak ten HHO systém nefunguje absolútne na základe HHO. Ibaže takzvaní "výskumníci", ktorí o fyzike nemajú ani poňatia a ani ich nezaujíma, to nedokážu pochopiť. Čítal a videl som ich reakcie na x fórach, či článkoch a akýkoľvek argument, či žiadosť o vysvetlenie tohto javu sa nestretáva s adekvátnou reakciou. Čo je pochopiteľné, keďže o tom nemajú ani poňatia a ani snahu pochopiť to. Napokon dôkazom takého postoja je aj samotný Leilak.
Možno by stačilo, keby sa zaujímali aspoň o princíp práce motora a jednotlivých funkčných celkov a skúsili prejsť z oblasti rozbíjania atómu veľkým kladivom, či výroby elixíru života zo sušených sliviek do oblasti aspoň sriózneho záujmu, ak už o nejakom výskume tu nemôže byť ani reči.
Inak práve z vyššie uvedených dôvodov, celé toto by som posunul presne do roviny "záhad" PET fliaš, kotúľajúcich sa do kopca, či
vesmírnych ľudí.
Napísané: 20 Máj 2011, 15:37
od používateľa leilak1
macil napísal:Ak hovoríme o úspore, tak ten HHO systém nefunguje absolútne na základe HHO. Ibaže takzvaní "výskumníci", ktorí o fyzike nemajú ani poňatia a ani ich nezaujíma, to nedokážu pochopiť. Čítal a videl som ich reakcie na x fórach, či článkoch a akýkoľvek argument, či žiadosť o vysvetlenie tohto javu sa nestretáva s adekvátnou reakciou. Čo je pochopiteľné, keďže o tom nemajú ani poňatia a ani snahu pochopiť to. Napokon dôkazom takého postoja je aj samotný Leilak.
Možno by stačilo, keby sa zaujímali aspoň o princíp práce motora a jednotlivých funkčných celkov a skúsili prejsť z oblasti rozbíjania atómu veľkým kladivom, či výroby elixíru života zo sušených sliviek do oblasti aspoň sriózneho záujmu, ak už o nejakom výskume tu nemôže byť ani reči.
Inak práve z vyššie uvedených dôvodov, celé toto by som posunul presne do roviny "záhad" PET fliaš, kotúľajúcich sa do kopca, či
vesmírnych ľudí.
Napíš, že v Piešťanoch predávajú kvalitnú kúpeľnú naftu...so zvýšeným dojazdom na nádrž ...
Napísané: 21 Máj 2011, 13:48
od používateľa iurai
Napísané: 21 Máj 2011, 16:44
od používateľa leilak1
Keby nebol ten človek taký moták ... keď som ho videl v investoroch ..... škoda rečí....už len ten pojem vynálezce......ach....nie je nič čo by mal vylepšené....
Napísané: 22 Máj 2011, 06:13
od používateľa Barry
Na výrobu vodíka elektrinou je potreba viac energie ako sa vyrobeným vodíkom dá ziskať jeho spálením. Ak niekto pochybuje tak nech si dá patentovať perpetum mobile. A keď si chce niekto zlepšiť spalovanie paliva, tak nech si dá nastaviť motor a bohatosť zmesy. Tiež sa mu zlepší spotreba.
Toľko moj názor na tému.
Napísané: 22 Máj 2011, 09:49
od používateľa iurai
ono stacilo by, keby leilak urobil nejake merania, a potom by ste pripadne mohli diskutovat o nastaveni zmesi
Napísané: 22 Máj 2011, 09:52
od používateľa Kajo
Meranie:
- konštantná záťaž na brzde, udržiavať rýchlosť.
- merať spotrebu s a bez vodíka
Napísané: 22 Máj 2011, 10:09
od používateľa iurai
staci napr. staly usek viackrat prejst oboma smermi a striedat HHO a bez