Strana 35 z 44

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 25 Jan 2015, 17:29
od používateľa mariaan1
Na německým fore(sa mi zda autobild)som čítal ze Astra ma bit o 100kg lahsia,škoda ze len tolko

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 25 Jan 2015, 20:28
od používateľa fabre
ak bude vyzerať ako tá červená z linku od Kaja, tak zbohom. už corsa je taká ufónska, hranatá. celkom by sa mi to auto páčilo, ale stál som v PP v showroome a pozeral cez okno na tú ich vystavenú žltú corsu zozadu. zadné svetla vychádzajú pekne z línie od blatníka a kufor má taký malý prelis ako na GTC astre a pod prelisom akoby chýbal plech. niečo také nafuknutejšie ako na klasickom Jčku a práve na tých kufrových dverách trčia svetlá, dokonca znak nie je zapustený do kufra, resp. nie je to len emblém ale proste taký akoby valček trčí z kufrových dverí.
proste také celé divné mi to prišlo. akoby nedokončené. prečo urobili trčiace svetlá (ktoré nie sú ani pekné) a prečo dokonca ten znak tam trčí?!

a fajn, nech odľahčia astru, zrejme to potrebuje, ale nech sa prosím nepodobá na civic, zozadu na zmutované clio a zboku na alfu. :stop: potrebuje mohutnejšie svetlá, nech pôsobí väčšie

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 25 Jan 2015, 21:14
od používateľa Milans
Myslím, že fabre to vystihol presne.

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 28 Jan 2015, 09:48
od používateľa miňo84
suhlasim opel ma svoj styl a eleganciu :) ci je to corsa,vectra ci zafira kazde jedno ma v sebe kus citu a stýlu

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 28 Jan 2015, 13:59
od používateľa fabre
ale prečo ju chcú meniť? ja viem, že nemožno vyrobiť 5 verzii s rovnakým dizajnom. ale prečo sa golfy od 5ťkového skoro nemenia. troška zmenia tvar svetlám, čím vyššia verzia tým hranatejší a ľahší a furt vyzerá rovnako. ja viem, že na hatchbacku, ktorých je neúrekom na trhu nie je čo špeciálne vymyslieť, aby to bolo niečo inovatívne a zároveň, aby to nebola kópia iného modelu inej značky a zároveň, aby to aj dobre vyzeralo.

ale také srandy ako trčiace svetlá na kufri, ohavne vymyslený znak na kufri novej corsy sú troška prestrel. nikdy som nebol na ufónske kórejske resp. najmä japonské modely. Dčková corsa v 3-dverovej verzii je úplne super pre mladého človeka bez rodiny alebo aj pre ženu, prípadne starší manželský pár alebo jednotlivca (napr. dôchodca). auto pre všetkých, pretože pre mladého je štýlové, pre ženu šikovné a starších neurazí.

chvíľku mi trvalo, kým som si zvykol na Adama. ale teraz je to fajn šikovná škatuľka, s ktorou sa dá robiť skoro všetko :)

ja sa proste len bojím, že tým, že prišiel ku kormidlu Neumann a zisky oplu šli hore bol len začiatok. že to bude pokračovať s odľahčovaním, osekávaním kde sa dá (ako u nového golfu 7, ktorý má do určitej motorizácie jednoduchú zadnú nápravu a nie viacprvkovú) a hlavne hranatením a zagresívňovaním dizajnu svojich modelov. nehovorím, že všetky modely Oplu v minulosti vyšli a že všetky vyzerali dobre. boli aj lacno pôsobiace, ale svojich priaznivcov si stále našli. ak chce Opel prebiť súperov, mal by sa držať svojho štýlu, zachovať/zlepšiť kvalitu a neopičiť dizajn po ostatných.
nájsť si svojskú cestu, ktorá osloví tých, ktorí nechcú byť tuctoví ako ostatní s ochcávkami a pod. a verím, že takých ľudí sa nájde čoraz viac. stačí len ľuďom ukázať, že za svoje peniaze dostanú kvalitné vozenie, ktoré im bude nosiť radosť a môže sa ním aj pochváliť.

v dnešnej dobe už nemožno povedať snáď o ničom, že je to bezproblémové. Mercedes sa na to pred rokmi popálil, tak to napravuje, ale už vždycky sa to s nimi bude niesť. Tak isto, v TOP 20 zlých motorov je 5kusov od BMW. a nie sú to len tie malé, určené do 1tkového modelu a pod. a taktiež ich plastové karosérie. Tak isto Audi občas trpí na hlúposti kvôli VW (niektoré motory). Tak isto VW je v niektorých ohľadoch na tom biedne. 1,9TDI PD (myslím, že BXE) sa rozpadávali pri určitom nájazde. nie všetkým, ale ľudia sa išli pototo, lebo 1.9TDI a spotreba. o 2.0Tdi PD ani nehovorím. niekoľko rokov problém s TSI motormi. Scirocco vyhralo top kazivé auto 2014 najmä kvôli motoru. hrkajúce, vŕzgajúce, nie príliš vábne vyzerajúce interiéry(prístrojovky), detské chyby, ktoré ostatné značky ani nepoznajú sú aj u VW Group normálka. ale ľudia si to nepriznajú a keď im to povieš, tak začnú útočiť, že to nie je pravda. už dávno nie je taká doba ako bývala. všade sa nájde chyba, všade sa nájde problém.

v dnešnej dobe je už len umenie vybrať si niečo pekné a zároveň čo najkvalitnejšie spomedzi toho čo z tých šetriacich opatrení ostalo.

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 29 Jan 2015, 20:26
od používateľa milan_a
fabre, v mnohom súhlasim, hlavne s tým VW

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 30 Jan 2015, 14:25
od používateľa AReYco
hej hej...každé auto sa pokazí, aj novú Q7 som videl stáť na kraji cesty a odťahovka ju dvíhala...aj Bentley či Maybach, veď sú to len stroje, ktoré sa opotrebúvajú, podliehajú únavam materiálov a sú závislé aj od toho, ako sa s nimi manipuluje.

Ale niečo bude aj na tom pravdy, že nech prídeš do akéhokoľvek servisu a povieš im, že sa ti pokazil opel, že či môžeš prísť, tak sa len zasmejú.
:neviem:

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 30 Jan 2015, 14:27
od používateľa macil
Ono už ani ten Caterpillar nie je to čo bývalo. :neviem:

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 30 Jan 2015, 14:28
od používateľa AReYco
Vsak to. Stare dobre V3S nesmrtelne; )

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 31 Jan 2015, 15:26
od používateľa AReYco

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 02 Feb 2015, 12:12
od používateľa fabre
ten názov übertraktor ma dostal :) aj keď, popravde, keď prišlo BiTurbo, čakal som možno vyšší výkon. myslel som, že cez 200k prelezú. ale svojich priaznivcov si to našlo. pred pár dňami jedna BiTurbo 4x4 insignia ťahala z parkoviska dodávku :) a oprela sa do toho statočne :)

mne sa to 4x4 dajako páči. a po tej kalamite čo prišla v piatok pod tatry som to zhodnotil, že viacmenej ani iná možnosť nie je. ja som zapadol pred domom v 20cm snehu. keď som sa konečne dostal na cestu, tak som sa ledva pohol. sused naštartoval audinu, omietol sneh, zaradil Dčko a išiel cesta necesta. a ja som ani mazdu nevedel dostať z 10cm snehu vedľa domu.

Som zvedavý, či ďalšie modely a budúcnosť 4x4 v Opli bude postavená na Haldexe. Keď som pozeral videá ako to funguje, nie je to viacmenej zlý výmysel. Pretože tá spojka posiela a prerozdeľuje silu podľa toho kedy a kde je potrebná. viď toto video https://www.youtube.com/watch?v=iV6nUx_CQho" onclick="window.open(this.href);return false;
a myslím si, že to vie aj pošetriť palivo v porovnaní napr. so symetrikou u Subaru

a k tým vojnám značiek? každý máme svoj názor. ja som si tiež myslel, že Opel je niečo menej ako ostatné značky. Ale stačí sa spýtať ľudí, čo si tie ostatné značky kúpia, napr. ako diaľkové vozidlá do firiem alebo hoc aj ako sukromné vozidlá do domácností a až také ružové to nie je. Ani tie überVageny... ach Škoda reči :)

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 01:09
od používateľa Kajo
K tomu 4x4, otec si to veľmi chváli, je na to hrdý asi ako každý majiteľ 4x4 (má symetrický pohon, 3 x dif., uzávierky 2x a samosvor vzadu).
Ja som s jeho autom tiež jazdil, tak, je to paráda, aj na klzkom a hore zasneženým kopcom to ide skoro ako za sucha, ale na druhej strane - koľko dní do roka to človek využije? 2?
A 363 dní nosí so sebou zbytočnosti a roztáča kopec koliesok.
Spotrebu priemernú má 10,5 (196 koní benzín, iba mestská prevádzka).
Pre mňa to nemá absolútne žiaden význam, zameriavam sa už skôr na jednoduchú spoľahlivú techniku, proste bezproblémovú.
A dostávame sa k téme, že spoľahlivé autá už boli, to, čo sa produkuje teraz, to je des.
No a to biturbo v Opli, to nie, to má zákaz u mňa. Navyše to vraj traktoruje, to už tiež nezodpovedá dobe, o dízli pod kapotou chcem vedieť len podľa nápisu na viečku nádrže.
Rovnako ako biturbo od vw či bmw.
Jedno kurvítko nahradíme dvoma. Alebo troma.
Načo preboha?
Aký je na toto dôvod?
Z môjho pohľadu je jedno turbo tak práve, ale radšej bez neho.
Zmenšujú tie motory stále a chcú zachovať výkon.
Ale ja nepotrebujem 150 koňový motor s objemom 650 ccm plný komplikovanej techniky!
Takže budem jazdiť na starých benzínových Oploch bez turba, kým nás STK nerozdelí (tie firemné autá musím mať novšie a turbodízle, ale to je o inom).

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 01:22
od používateľa macil
Myslím, že výrobcom je jedno, aké motory budú do áut montovať. Možno by radšej ostali pri vyšších objemoch s potenciálom. Do tých malých nadupaných nezmyslov ich tlačia emisné normy, pretože ideme zachraňovať zemeguľu. Pritom je to zas len maskovanie skutočnosti, pretože fyzika sa oklamať nedá.

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 01:29
od používateľa Kajo
Dúfam, že tak rýchlo, ako tento trend nastúpil, tak rýchlo sa to vráti do starých koľají.
Možno raz prídu k moci nejakí rozumní ľudia.

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 09:39
od používateľa macil
Náša civilizácia je v štádiu pomalého zániku, takže určite áno. :)

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 10:59
od používateľa Kajo
A potom začíname odznova?
Prvoky pterodaktyly dinosaury parný stroj hladký 2liter x20xev?

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 11:14
od používateľa macil
Ani po Mayoch neprišli prvoky. Aby sme ostali v téme, tak pekne od Adama. ;)

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 07 Feb 2015, 17:43
od používateľa troodon
posledne veldielo dieslovej techniky bolo nasadene v mercedosoch typu W123 :) tie motory nabehaju ku koncu zivota aj 3 miliony km v tureckych taxíkoch a stale to ide, stalo to startuje, sice to chrochta, vykon to nema 120kw ale zase o tej zivotnosti mozu dnes ludia len snivat ked uz od rysovacej dosky vedia konstrukteri ze proste ten ich motor bude co kus to original s jedinou spolahlivou vlastnostou a to ze ani nahodou 99% neprezije 500tkm :)
konzumna spolocnost proste uz nebude nikdy navrhovat spolahlive veci, keby takto fungovali raketoplany tak sa v zivote nedostane na orbitu ani plechovica od piva..

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 08 Feb 2015, 23:00
od používateľa peteri.numelin
macil napísal:Ani po Mayoch neprišli prvoky. Aby sme ostali v téme, tak pekne od Adama. ;)
Uz aj toho znesvätili, ked mu zrusili atmosfericke 1,4 a zamorili ho tymi oturbenymi nezmyslami.

Re: Opel zaujímavosti

Napísané: 09 Feb 2015, 13:33
od používateľa bukelo
Pánko pozeral Adam S, klasický je stále aj s 1.2jkou, 1,4 slabšou a silnejšou, a 1,4 LPG bez turba, Turbo v Adamovi je len v 1.0. V S-kovom je 1.4 turbo 110kW. To len tak, aby sme tu nebalamútili :)