budenie alternatora Astra-H diesel 1.7 CDTI ?
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Šaľa
mam jednu otazocku. ked sme sa bavili ohladom budenia alternatora cez RJ motora, domnievame sa ze budenie cez RJ je rovnake ako cez ziarovku.
regulator urceny na alternator opel astra G(budenie cez ziarovku) a regulátor na alternator opel astra H(budenie cez RJ) je rovnaky alebo odlisny?? nemyslim vyzorovo ale schematicky.
proste mi ide o to, ze ak bol urobeny repas alternatora a autoelektrikar menil regulator a dal tam regulator urceny na alternator opel astra G, ci je to OK alebo je ten regulator nekorektny, nakolko jeho budiaca svorka je urcena na budenie ziarovkou.
regulator urceny na alternator opel astra G(budenie cez ziarovku) a regulátor na alternator opel astra H(budenie cez RJ) je rovnaky alebo odlisny?? nemyslim vyzorovo ale schematicky.
proste mi ide o to, ze ak bol urobeny repas alternatora a autoelektrikar menil regulator a dal tam regulator urceny na alternator opel astra G, ci je to OK alebo je ten regulator nekorektny, nakolko jeho budiaca svorka je urcena na budenie ziarovkou.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
djmikky napísal:regulator urceny na alternator opel astra G(budenie cez ziarovku) a regulátor na alternator opel astra H(budenie cez RJ) je rovnaky alebo odlisny?? nemyslim vyzorovo ale schematicky.
proste mi ide o to, ze ak bol urobeny repas alternatora a autoelektrikar menil regulator a dal tam regulator urceny na alternator opel astra G, ci je to OK alebo je ten regulator nekorektny, nakolko jeho budiaca svorka je urcena na budenie ziarovkou.
domnievam sa, ze su odlisne
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Šaľa
takze vysledok:
regulator Astra G a Astra H, na pohľad uuuuuuuuplne rovnake, ale:
Astra G- oznacenie konektorov: W-L
W- budiaca svorka, reagujuca na otackomer automobilu resp. ziarovku
L- lamp
Astra H- oznacenie konektorov: F-L
F- field pole- budiaca svorka prepojena na RJ motora
L-lamp
chyba p0622- skrat vodica na pole F- Field pole, budenie alternatora cez RJ motora. ak je tam regulator ktory je na alternatory opel astra G, vypisuje tuto chybu, nakolko RJ nevie alternator nabudit. nabudi sa len vtedy ak sa zvysia otacky motora nad 3000.
regulator Astra G a Astra H, na pohľad uuuuuuuuplne rovnake, ale:
Astra G- oznacenie konektorov: W-L
W- budiaca svorka, reagujuca na otackomer automobilu resp. ziarovku
L- lamp
Astra H- oznacenie konektorov: F-L
F- field pole- budiaca svorka prepojena na RJ motora
L-lamp
chyba p0622- skrat vodica na pole F- Field pole, budenie alternatora cez RJ motora. ak je tam regulator ktory je na alternatory opel astra G, vypisuje tuto chybu, nakolko RJ nevie alternator nabudit. nabudi sa len vtedy ak sa zvysia otacky motora nad 3000.
Naposledy upravil/-a djmikky v 21 Jún 2010, 14:43, upravené celkom 1 krát.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
- Auto: GT
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko: Banská Bystrica
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
- Auto: GT
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko: Banská Bystrica
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Šaľa
chyba p0621- na astre H ju RJ vypise v momente, ak ti na palubovej doske zasvieti dobijanie(ta cervena baterka). tato kontrolka zasvieti vtedy, ak alternator dlhodobo dobija pod 13,5V, co je referencna hranica.
iurai, jedna otazocka. tie chyby ktore si vieme pozriet na ciselniku tachometra (stlacenim brzdy,plynu a otocenim klucika), tie chyby tam ukazuje len ktore su tam momentalne alebo aj prechodne???
iurai, jedna otazocka. tie chyby ktore si vieme pozriet na ciselniku tachometra (stlacenim brzdy,plynu a otocenim klucika), tie chyby tam ukazuje len ktore su tam momentalne alebo aj prechodne???
Naposledy upravil/-a djmikky v 28 Jún 2010, 14:29, upravené celkom 1 krát.
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 03 Sep 2009, 22:34
- Auto: GT
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko: Banská Bystrica
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 12 Apr 2009, 14:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Šaľa
Marek111111 napísal:alternator nema ziadne oznacenie ani vyrobcu ani nic ine. Uz to dalej neriesim, jazdit sa s tym da. Viem kod chyby a viem ze to je nieco s budenim asi nieco s lamp a to je vsetko
ja len aby ti to neodfajčilo riadiaciu jednotku... to by bol drahý špás...
Opel astra H- 1.7 CDTI, 59 KW
djmikky napísal:iurai, jedna otazocka. tie chyby ktore si vieme pozriet na ciselniku tachometra (stlacenim brzdy,plynu a otocenim klucika), tie chyby tam ukazuje len ktore su tam momentalne alebo aj prechodne???
to neviem. vyskusaj odpojit napr. vahu vzduchu a 1x nastartovat.
potom pripoj naspat, nastartuj znova, ci jej kod bude nadalej vypisovat.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 347
- Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
prispevok presuvam do http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... c&start=20
VeCe 2.2 16V direct sedan
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 347
- Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Kajo napísal:Ak je na 75-ke trvalo + alebo - RJ hlási chybu.
Bolo by treba merať tento signál počas behu motora (najlepší by bol osciloskop s pamäťou).
Ak sa tam obajvuje +, chybu hľadať v alternátore.
Ak -, v alternátore alebo má vodič 75 skrat na kostru.
RJ asi nebude zlá, keďže podľa mňa nevie ovplyvniť budenie alternátora, iba "kuká" cez 75 čo sa deje a ovplyvňuje iné veci a detekuje chyby. A tuto dobíjanie niekedy nejde...
serus Kajo. vedel by si mi to pomerat pls?
VeCe 2.2 16V direct sedan