Strana 4 z 7
Napísané: 30 Dec 2009, 18:05
od používateľa signum CDTI
napisal som mu co povie na CDTI...aka bude cena??
Napísané: 30 Dec 2009, 23:20
od používateľa mjfox
no ja mam zase ine skusenosti s termostatom:-)
cca po 10km jazdy cez mesto 1-4 rprevodove stupne nevytacanie do 2000otacok max cca sa mi motor podla palubenho pocitacu zohreje tak na 60-70 zalezi od teploty okoli pozorovane pri -5 az +5stupnoch..
na volnobehu po 15minutach sa to vytiahne len na cca 50stupnov:-(
ked dojazdim teplota ukazuje 60 vypnem motor a okamzite skoci na 73-:-) a to vzdy aj ked prejdem len kusok po vypnuti hned skoci na 73stupnov:-) je to normalne alebo je termostat v prdeli?
Napísané: 31 Dec 2009, 02:02
od používateľa iurai
snimac je asi umiestneny tak, ze ked prestane studena voda prudit, tak sa trocha viac zohreje prestupom tepla od teplejsich casti motora
...
Napísané: 25 Jan 2010, 19:19
od používateľa MIROF
ako sa ma spravne umiestnit karton pred chladic ??viem ze to je asi velmi banalna otazka ,ale kamarat ma upozornil aby som nezakryl cast chladica urceneho pre klimu .a kedze by som nechcel nieco xxxxx tak sa radsej opytam ...
Re: ...
Napísané: 25 Jan 2010, 19:33
od používateľa iurai
MIROF napísal:ako sa ma spravne umiestnit karton pred chladic ??viem ze to je asi velmi banalna otazka ,ale kamarat ma upozornil aby som nezakryl cast chladica urceneho pre klimu .a kedze by som nechcel nieco xxxxx tak sa radsej opytam ...
doporucujem cez cely predok auta (od masky hore az po spodok naraznika) natiahnut pevny priesvitny igelit a prichytit lepiacou paskou dookola.
myslim si ze takto sa najlepsie zviditelni osvieteny kutilsky mozog.
Re: ...
Napísané: 25 Jan 2010, 20:35
od používateľa MIROF
jurai dakujem za ironicku odpoved .ver ,ze keby som mal tvoje vedomosti o autach tak sa to nepytam ...
Re: ...
Napísané: 25 Jan 2010, 21:26
od používateľa iurai
MIROF napísal:jurai dakujem za ironicku odpoved .ver ,ze keby som mal tvoje vedomosti o autach tak sa to nepytam ...
zakryvanie kartonom sa mi zda byt velmi zle riesenie.
staci dat doporiadku termostat a nad kartonom nebudes pomyslat.
pri zakrytom chladici riskujes motor
Napísané: 25 Jan 2010, 21:29
od používateľa langdon2
A hlavne sa ti ten karton za dva dni rosype..Je vonku vlhko, tak to ten papier dlho nevydrzi.....
Neries taku somarinu, kup novy termostat, vymenis ho aj sam pred domom.
...
Napísané: 26 Jan 2010, 16:50
od používateľa MIROF
langdon2" / jurai - 100% suhlasim ,dokonca mam uz aj kupeny orig. opel termostat .problem je ale to ,ze momentalne nemam cloveka ktori by mi to vymenil .chodim na tyzdnovky a preto je to trosku komplikovane .sam sa do toho pustat nechcem .tiez neuznavam nejake docasne riesenia ,ale toto je fakt len nudzove riesenie .
Napísané: 26 Jan 2010, 20:38
od používateľa iurai
tak si potom daj pozor, aby si niekde dlho nestala na mieste a neprehrial motor
dnes som videl dodavku, co rozvaza chlieb. vyriesil to tak, ze karton - z papierovej prepravky na banany nalepil spredu cez masku a tie naraznikove otvory na vvzduch
...
Napísané: 26 Jan 2010, 21:44
od používateľa MIROF
iurai ako mozem prehriat motor ked budem dlho stat ?myslel som ze ked teplota motora stupne nad cca 90C tak sa zapne ventilator .
Napísané: 26 Jan 2010, 21:50
od používateľa jupaza1
V tejto zime skoro nemožné. Výmena termostatu u Tvojho motora by nemal byť veľký technický problém. U Astry s motorom C 18 XEL cca 15 min?
Napísané: 26 Jan 2010, 21:56
od používateľa iko11
a ako je to z x25xe motorom kde ma ten termostat umiestneny vectra?
Napísané: 26 Jan 2010, 22:59
od používateľa MIROF
jupaza1 mozno keby som to raz videl ,tak by som to aj sam potom vymenil .nechcem ist systemom pokus/omyl .poznam par prikladov ked po "oprave" bolo horsie ako pred nou ...
Napísané: 27 Jan 2010, 13:05
od používateľa iurai
jupaza1 napísal:V tejto zime skoro nemožné. Výmena termostatu u Tvojho motora by nemal byť veľký technický problém. U Astry s motorom C 18 XEL cca 15 min?
nuz ked dobre zakryje radiator, tak pri posuvani sa na semafore alebo pri vyssich vykonoch ho prehreje kvalitne. teda pri vetre mozno nie.
netreba si to zamienat s dieslom
ale ked zase bude pozerat na ukazovatel teploty, tak velke riziko nevidim
Napísané: 28 Jan 2010, 11:05
od používateľa Wolf
Mne tiež ukazuje 70°C pri jazde...ale ked som chvilku stál na mieste tak mi pomaličky stupala ručička na 90°C.
Je to chyba termostatu??? či sa motor chladí vzduchom.....a ked mi klíma slabo kúri čím to môže byť??
Dik za odpovedi.
Napísané: 28 Jan 2010, 11:32
od používateľa macil
Keby si to tu prečítal, tak už dávno ho máš vymenený.
Ja neviem, ale každý to potrebuje mať potvrdené doporučeným listom?
Napísané: 28 Jan 2010, 18:13
od používateľa iko11
pytam sa este raz vedel by mi niekto odúovedat kde sa termostat nachadza na x25xe ???
Napísané: 10 Feb 2010, 20:03
od používateľa iurai
iko11 napísal:pytam sa este raz vedel by mi niekto odúovedat kde sa termostat nachadza na x25xe ???
prinicpialne: na motore a ide z neho hruba hadica do chladica
alternativny termostat
Napísané: 10 Feb 2010, 20:24
od používateľa iurai
jedno lacnejsie riesenie pre situaciu, ze Vam termostat stale prepusta do velkeho okruhu a dochadza k pomalemu ohrevu
najdite si na
http://www.elitecat.sk diel Renault 7700722762, tiez Vernet TH4493.86
Stoji 6,6 Eur a zabuduje sa do vystupnej hadice chladenia co ide z motora do chladica. Priemer ma 43 mm, skontrolujte si to
obrazok, hadam to bude fungovat