Strana 28 z 44
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 04 Apr 2014, 20:44
od používateľa Kajo
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 05 Apr 2014, 11:38
od používateľa AReYco
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 13 Apr 2014, 11:13
od používateľa alcom1234
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 14:25
od používateľa AReYco
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 16:03
od používateľa peteri.numelin
čakám len, kedy budú predné svetlomety súčasťou A-stĺpikov. dávam tomu rok, maximálně dva roky.
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 16:14
od používateľa Kajo
Máš pravdu, už sa tam nacucávajú.
Ale predsalen je tu jedno auto, kde hlavné svetlomety lezú do A-stĺpikov až veľmi neokrôchane a možno to niečo signalizuje.
Výhoda: možnosť meniť žiarovku H4 počaj jazdy, iba sa odklopí okienko v prístrojovke.
Ale varujem Vás, klikajte iba ak máte naozaj pevné nervy!
Dizajn je kontroverzný
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 20:00
od používateľa Kesi
Jasne Multipla, ešte aj ručná je na ľavej strane
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 20:05
od používateľa Kajo
To je v poriadku, to je kvôli 3lavici. Aj Peugeot Expert to tak má aj Lancia Zeta a P806 a Fiat Ulyssee a kopec ďalších.
Opel Astra Copacabana
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 20:16
od používateľa Kajo
Článok k novému Vivaru.
K tomu Vivaru, prekvapilo ma, že ich vyrobili už 600.000 a ročne ich predávajú 50.000.
Tiež ma prekvapilo, že sa nijak netaja spoluprácou s Renaultom.
Za seba chcem povedať, že Vivaro I. generácie je dobré auto, nikdy ma to auto nesklamalo, je pohodlné a robustné.
Nehrdzavie, je skvelé.
Keď ho porovnávam s Vitom, tak Vito lepšie využíva priestor, Vito je cca o 10 cm nižšie (L1H1) a vnútornú svetlosť má 136, Vivaro len okolo 130 cm.
Ibaže Vito hrdzavie a má aj citlivejšiu techniku, skôr je to osobák (nezávislé zavesenie kolies, kotúčové brzdy aj vzadu a pod.)
T5ka je zas proti Vivaru ťažšia a citlivejšia.
Vivaro je napriek jednoduchej konštrukcii mimoriadne robustné a komfortné vozidlo.
Ford Transit je síce ešte robustnejší (brzdy a nápravy ako na T815, fakt už prehnané), ale to je o triedu väčšia dodávka, ktorá spadá skôr do kategórie Ducato/Jumper/Boxer.
Transit je zas slabo chránený proti korózii.
Povedal by som to takto: Vivaro vo svojej triede je ako Passat vo svojej, vo všetkých parametroch je ľahko nadpriemerné a tým pádom je veľmi dobre stráviteľné.
Nemá výrazné slabiny ani výrazné klady, tým pádom je veľmi uspokojivé a človek si ho obľúbi.
Pozn.: Veľmi by ma zaujímalo, čo sú to za motory, ktoré Opel bude do Vivara montovať? 1.6 CDTi, takže to nebudú SIDi motory, predpokladám, že to bude zas Renault. Osobne ma to teší, myslím si, že tie sú lepšie od SIDi (kde už teraz vidím riziká v súvislosti s integráciou turba do zvodov a zvodov do hlavy), ale čas ukáže. Tak ako tak - downsizing postihol už aj dodávky, haluz
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 15 Apr 2014, 23:04
od používateľa Kajo
GM a problémy:
http://automoto.cas.sk/clanok/195017/tlak-na-gm-narasta" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 11:28
od používateľa AReYco
kurňa, neviem teda či Transporter je úžitkové vozidlo....ale tak zasa taký úplný roboš to nie je (minimálne tento so zadnými oknami - je to skôr taký cestovateľ na dovolenky). Verzia Vivara bola zas bez okien, doslova pracovné autisko...
Ale len tak nezáväzne mi príde ten Transportérik taký čistejší dizajn
Minimálne zadok toho Vivara je naozaj ako na dodávke..zatiaľ čo T už pripomína nejaký osobáčik
--
Porovnávať ich tu nechcem, ale nedá mi to:
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 12:28
od používateľa Kajo
Tak ako u VW sú 3 stupne výbav, vlastne 4 (Transporter, Caravelle, Multivan a California) aj Opel má niekoľko stupňov výbav pre Vivaro.
Priznám sa, nevyznám sa v tých Opláckych stupňoch, viem že je Passenger, Life a Tour (ak teda neberiem do úvahy pracovné verzie).
Treba porovnávať porovnateľné verzie.
Aj napr. tie dvojkrídlové dvere môže mať aj Vivaro aj T5, ako aj jednodielne dvere.
Ale v zásade máš pravdu Andy, T5 je bližšie k osobáku ako Vivaro.
Riadi sa ako osobák, brzdí zrýchľuje ako osobák, je to ciltivé ako osobák
Ja mám T5 rád, je to muj milášek, ale Vivaro má úplne iný charakter, to mám rád preto, že sa v ňom cítim tak dodávkovsky, vysoký posed, široké auto, veľké sklo.
Vivaro sa na osobák moc nehrá a ja to ani nečakám a skôr oceňujem tú jednoduchosť zadnej pevnej nápravy, mohutné ramená prednej nápravy, bezúdržbové bubnové brzdy, vysoké pneumatiky a veľké kolesá, jedno.
Multivan je natoľko citlivý, že by som ho ani nikomu nepožičal, o Vivaro sa nebojím.
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 14:19
od používateľa peteri.numelin
Majiteľ budovy kde mám kancel požičiaval zamestnancom Carawelu ako benefit. Po tom, čo mu ho začali pravidelne vraciať s odretými bokmi (zlý odhad pri odbáčaní) si to rýchlo rozmyslel a zamestnanci o benefit vlastnou blbosťou prišli.
Toľko k tej ovládateľnosti T5-ky. Ľudia v tom zabúdajú, že je to kapánek väčšie ako fábia.
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 15:41
od používateľa Kajo
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 17:21
od používateľa lubo098
U nas vo firme je T5tiek tiez vacsina odrata pobokoch, tak na tom nieco bude
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 20:32
od používateľa Kesi
Máme vo firme dva a súhlasím
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 21:15
od používateľa Kajo
Chlapci, Vivaro je na tom rovnako.
Len toto nové sa mi zdá užšie, nemyslíte?
Alebo je to len dizajn?
A vôbec, ako hodnotíte dizajn nového Vivara?
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 21:18
od používateľa Kesi
Maska je trochu priveľká.
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 22:08
od používateľa peteri.numelin
agresívny dizajn sa viac hodí na osobák ako na pracovnú verziu. Vyzerá pekne, ale podľa mňa sa rýchlo opozerá. tie vytiahnuté boky naspodku a blatníky však budú večne doškrabané. K svetlám som sa vyjadril. Som rád, že som tú Multiplu nemusel spomínať ja, aby som nevyzeral ako večný rýpal
A ten dotykový displej v pracovnej verzii? No už vidím ako ten bude fungovať v zaprášených a zafúľaných slovenských pracovných dodávkach
keď už, tak iba do osobáku.
Re: Opel zaujímavosti
Napísané: 16 Apr 2014, 22:09
od používateľa Miro Kohut
treba si najat dobreho šofera ......mna
a boky zostanu krasne