Strana 3 z 4
Napísané: 18 Jún 2010, 18:43
od používateľa Spohrelt
To Lubo 22 - to chces startovat kamion ?

Napísané: 18 Jún 2010, 18:44
od používateľa lubo22
jedine ked to dokaze nastartovat kamion alebo traktor preco by to nemuselo startovat aj moje auto??

ale radsej spet k teme

Napísané: 18 Jún 2010, 18:47
od používateľa lubo22
Napísané: 18 Jún 2010, 18:49
od používateľa Spohrelt
Dobre ...

Napísané: 19 Jún 2010, 12:18
od používateľa luboš
Pepsi - na dlžku nevojde ! Potrebuješ max. 278 mm
Napísané: 20 Jún 2010, 10:06
od používateľa Pepsi
Napísané: 20 Jún 2010, 13:20
od používateľa Bruno
Pepsi : toto je najvacsia co tam dokazes narvat
http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/sh ... 4000783162
mam ju v aute od minulej jesene , po 1/2 roku v ramci zaruky som bol snou na merani a vsetko OK. Odporucam , cena okolo 110 € , ak budes v PD prezradim , kde ju kupit

Napísané: 20 Jún 2010, 21:43
od používateľa Pepsi
ozvem sa

Napísané: 21 Jún 2010, 10:29
od používateľa 24petusko
Napísané: 21 Jún 2010, 14:01
od používateľa Pepsi
Otázka do pléna :oops: štartovací prúd 680 alebo 780 je to velký rozdiel???
Napísané: 21 Jún 2010, 14:13
od používateľa macil
100 ampérov.

Napísané: 21 Jún 2010, 14:19
od používateľa Pepsi
macil napísal:100 ampérov.

Ďakujem,alebo nedakujem v tvojej reči???

Matiku poznám len či tých 100ampérov je rozdiel v štartovaný a aký velký???? 8)
Napísané: 21 Jún 2010, 14:25
od používateľa 24petusko
no neviem ci je pre starter rozdiel ci ho roztaca 680 alebo 780 amperov
v podstate je to narast 15 %
ja som s mojou 680A baterkou startoval 3.0 V6 a starter sa vobec nestazoval...
Napísané: 21 Jún 2010, 15:19
od používateľa TUKESKO
ked je to benzín tak ti stčí aj menšia bateria, ked nemáš problémi zo štartom a do dieslov idu vedšie baterie a hlavne treby mysliet aj na zimu v tedy može vedšia baterka potešiť!
Napísané: 21 Jún 2010, 16:38
od používateľa macil
Dízle pri štartovaní zaťažujú akumulátor viac. Jednak sa prekonáva viac ako dvakrát väčší kompresný tlak, ako v prípade benzínov a keď sa k tomu prídá ešte žeravenie v chladnejšom počasí a samozrejme čerpadlo, tak sa akumulátor pri štarte pekne zapotí. Navyše dízel na to, aby spoľahlivo naštartoval, potrebuje aj primerané otáčky. Ak ich v dôsledku slabého akumulátora, nedokáže pri štartovaní dosiahnuť, je problém.
Je dobré mať v tomto prípade v akumulátore výkonovú rezervu, ktorá sa uplatní, ako bolo vyššie spomenuté, hlavne v zime.
Napísané: 21 Jún 2010, 17:33
od používateľa Pepsi
macil napísal:Dízle pri štartovaní zaťažujú akumulátor viac. Jednak sa prekonáva viac ako dvakrát väčší kompresný tlak, ako v prípade benzínov a keď sa k tomu prídá ešte žeravenie v chladnejšom počasí a samozrejme čerpadlo, tak sa akumulátor pri štarte pekne zapotí. Navyše dízel na to, aby spoľahlivo naštartoval, potrebuje aj primerané otáčky. Ak ich v dôsledku slabého akumulátora, nedokáže pri štartovaní dosiahnuť, je problém.
Je dobré mať v tomto prípade v akumulátore výkonovú rezervu, ktorá sa uplatní, ako bolo vyššie spomenuté, hlavne v zime.
hovoríš ako pravý diesel

myslel som si to :roll:
Napísané: 21 Jún 2010, 17:38
od používateľa macil
Ty si myslel, ja som napísal, ešte by to mohol niekto aj prečítať, nech sme komplet.

Napísané: 21 Jún 2010, 17:45
od používateľa Miro Kohut
prečitane

Napísané: 21 Jún 2010, 19:13
od používateľa 24petusko
chlapi, to je sice pravda ze dizel sa startuje tazsie
ale ja som pisal o tom, ze so 680 Ampermi som startoval benzinovu V6 co je tiez rozdiel oproti stvorvalcu
na lagune 1,9 dCi-cku som mal 72 Ah, 680 A baterku a aj pri -15 stupnoch tocil starter jak das a nebol problem aj so zapnutymi xenonmi natocit motor
tak to neprehanajte...
ked 680 A baterka nedokaze spolahlivo ( niekolkokrat za sebou ) natocit motor, je cas na jej vymenu
Napísané: 21 Jún 2010, 19:21
od používateľa macil
Veď nikto nemyslí, nepíše, nečíta, že 680A nestačí, ale keď si môže vybrať medzi dvomi, nech berie silnejšiu.

Otázka je, či štartovací prúd je u oboch aku udávaný podľa rovnakej normy.