1/ No ono sa to dako prepocitava prve je sak to vieme v palcoch primer disku potom sirka gumy a to tretie je percento vysky gumy zo sirky.
Povodne gumy maju mat obvod 1400mm a hente 14 maju 1460mm co je skororo to iste,gumy fukam tak na 2.4 v predu a v zadu na 2.0.ALe vzdy lepsie viac ako menej inac zo skusenosti mam ze ked je guma makka je to ako na lyziach...
2/ No vies ja ani neviem co je tam presne za motor ci ta prevodovka kera je no neviem ked nasi pridu pozriem ale F16 ak bola v bielej na 1.6 to urcite nei je lebo tam boli tie iste kolesa a mne sa zda ze na bielom co bol 5 stupen je na cervenom ako 4rka.
3/ Nenmec je neznicitelny!Ocovy sa raz roztrhlo spojkove lanko tak presiel asi 20 km z klacna do PD na 1notke a mal tak 5000-6000 potom to auto stalo a si 0.5roka a oco ho chcel dat srotit ale este som na nom zacal behat do ZA a ked som rozobral tak na stenach bol este vidiet krizny vybrus z fabriky(vlozky boli nedotknute) takze pokial je vsetko ok,spravna teplota vsetko na poriadku moze sa aj tocit...A mi je to fuk cele auto som kupil za 3000sk bez kolies.
4/ No to bude vela ale som rad ze to ide ako ide, niektore novsie auta (Peugeot) maju problemy z motorm aj po 30 000km...
5/ Asi hej mozno fukal aj so mnou vietor takzo povedat ale je to sila tkaa rychlost a hlavne so mto ani nejak necitil akoby nic auto drzalo jak slak
6/ Tu vahu som rozobral tka ze ona ma taku kritku zasilikonovanu a tam su take stupne nezabudni si poznacit povodnu polohu ja som na to zabudol ale aj tak som to nadstavil lepsie...A zacal som otacat tim koliskeom co vlastne sponuje tu vahu taka L-plaecha.A ja som ju uvolnoval a motor sa zacal rozbihat,sice dostal o 5% vacsiu davku paliva ale rozbehol sa z 880 na asi 1600 otacok tak so mto tak nechal lebo ekd som zacal este dalej zacal spomalovat teda na vystupe zacalo byt CO lbo bolo malo vzduchu tkato som upravil vahu na najdokonalejsiu zmes.potom som ubral volnobeh na 880...Teraz som vopacha kluc medzi hriadel kalpky tak aby som mal cca 3500ot a potom som zase skusal ladit tu vahu ze ci aj pri tych otackach je spravan zmes a bola ale radsej som to posunul o jeden zubok spat.Celkovo som tu vahu uvolnil asi o 8 zubkov.
Teda ten moj motor podla tej vahy zbitocne stlacal nadbitocne mnozstvo vzduchu teda an vystupe bolo CO2 a dost vzduchu.teraz je tam CO2 a zancne menej vzduchu.Pretoze ak je v motore o 20% viac kyslika znamena to ze je tam 2x tolko vzduchu.lebo vzduch obasuhej len 20%kyslika ostatok je prevazne Dusik(co spaluju aj naftaky)a dake dalsie plyny a aj necistoty...
Niekde na toto forum som aj daval graf ze aky je rozdiel medzi Benz a Dies?No ze Dieseln nas uplne znici bude tu same NOx pretoze naftak vychrli 300x viac NOx ako bezn co je vlasne jedovaty plyn co skodi nei len nam ale rastlinam preto by mali mat fakt! kazde katy!
NOx je napr NO3,NO2 a dalsie pliagynce.
7/ Na ten pal filtrer sa kaslem musi to auto dako dozit aby som si mohol kup novsie
8/ JA si osobne myslim ze ten motor je C18NE a vykon nie je 85KW ale 74KW,kedze tam nei je katalyzator tak sa tam tie vyfukove plyny mozu lahsie dostat von a tak to nieco pridlao na vykone typujem tak max 5-7KW
9/ Sorry ja uz musim ist spat sak potom popiseme