Strana 2 z 2

Napísané: 10 Jan 2007, 08:11
od používateľa Jirka D..
Vážení přátelé,

klepání vyřešeno, volnoběžný ventil u sání :lol: :lol:

Napísané: 10 Jan 2007, 23:22
od používateľa Benny
:idea: :idea: :wink:

Napísané: 13 Jan 2007, 18:28
od používateľa Fastspeed
Jirka D.. napísal:Vážení přátelé,

klepání vyřešeno, volnoběžný ventil u sání :lol: :lol:


Teším sa, že máš závadu odstránenú, a poprosím Ťa o napísanie krátkeho príbehu, že čím a ako ste riešily ten problém.

Napísané: 15 Jan 2007, 09:21
od používateľa Jirka D..
Fastspeed napísal:
Jirka D.. napísal:Vážení přátelé,

klepání vyřešeno, volnoběžný ventil u sání :lol: :lol:


Teším sa, že máš závadu odstránenú, a poprosím Ťa o napísanie krátkeho príbehu, že čím a ako ste riešily ten problém.



Ahoj,

Chodím ke známému a ten dělal v oplu a teď dělám sám na sebe.

Začalo mi auto cvakat tak jsme šli systematicky a i jsem se radil na forum opel, všem dík.

Byl jsem v oplu a tam mi řekli jsou to zdvihátka to nic není :lol: , řekl jsem si ok.
Pak jsem zavadil pletencem od vejfuku a tak jse musel do servísku.

- praskle těsnění pod parohy
- prasklý pletenec - výměna
- 2 zdvihátka na 3 válci
- vstřiky trochu šumí, ale to je v normě
- krokáč vyčištěn
- egr VYČIŠTĚN

ale stále to jemně klapalo tak jsme řešily dál a tady jste mi řekli olejové čerpadlo a naštěstí to bylo ok.

Pak jsem dál četoval a dal jsem olej 10w-40 a stále klapalo. Tak jsem dal zpět 5w-40

Poslední co nás napadlo bylo:
- něco kolem sání
- ložisko altíku
- ložiska rozvodů

Altík byl ok ten netikal, rozvody byly v poho i vodní pumpa nic nehučelo byly měněny před 20 000 km.

A pak teda sání
- jestli si nebere faležný vzduch
a pak náhle mi volá mám to volnoběžný ventil a tak vyřešeno.

Astra už si vrní, jen nekdy zachrastí to je čepička od lambda sondy, je totiž v potrubí.

Jinak AG nic nesvítilo na přístrojovce, diagnostika motoru byla ok, tah měla normální pustila mi v poho přes 4 000 otáček to jestli něco není s ŘJ a nebyl problem se startama a volnoběhem.

Ten volnoběžný ventil jemně cvrdiká normálně mi bylo řečeno a na funkci motoru to nemá vliv, ale mě to vadilo bylo to a malinko hučnější

No tuto operaci jsem si mohl dovolit protože jsem koupil AG od důchodce, jezdil s ní svižně.
A pak si našel novou babu mladší a tá chtěla jezdit na kole a měla i bojového psa. No ctěla jezdit do hor a do Chorvatska.
A on že zahrádku nekoupí atd.... No a ona koupila peugota partnera a jezdil pažoutem, auto mu stálo dama (AG výbava CD r.v. 99, x14xe motor) a nějak ho neuměl prodat a já ho získal za pouhých 70 000 kč.
To je super cena (dostal jsem k tomu sadu zimních pneu, mobil do handsfree + 2 nové letní pneu) :lol: :lol:

Tak jsem spokojen a autí jezdí super.

Tak doufám, že jsem vám trochu pomohl a i pobavil :wink:

Jirka

Napísané: 15 Jan 2007, 10:36
od používateľa macil
Tak nech ti to jazdí. :wink:

Napísané: 15 Jan 2007, 11:46
od používateľa Jirka D..
macil napísal:Tak nech ti to jazdí. :wink:



Díky 8)

Napísané: 16 Jan 2007, 18:18
od používateľa Fastspeed
Ďakujem za článok, a veľa šťastných kilometrov.

Napísané: 17 Jan 2007, 08:12
od používateľa Jirka D..
Fastspeed napísal:Ďakujem za článok, a veľa šťastných kilometrov.


rád se podělím o info :lol:

Napísané: 13 Mar 2007, 08:57
od používateľa Jirka D..
Stále tam ještě něco klapalo a po rozborce rozvodů a dalších věcí tj. výměna těsnění ventilů a měření zdvihátek to bylo jasné jedno zdvihátko bylo nožší 0,5 mm a nyní ani netukne jen vrní.