Nieco nove o Insignii
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
A dalsi clanok na OPC notu
http://www.auto.sk/clanok11181.htm
http://www.auto.sk/clanok11181.htm
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/6318 ... ik-od-opc/
Tak čo, kúpili by ste si ju?
Zaráža ma tá spotreba oleja 0,6/1000 pri svižnej jazde, kde sa to stráca?
Tak čo, kúpili by ste si ju?
Zaráža ma tá spotreba oleja 0,6/1000 pri svižnej jazde, kde sa to stráca?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- lubo098
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: LV
podla toho clanku mi pripomina vectru B, aj by som si zajazdil, vykon tak akurat na vahu, 4x4 znie lakavo no je to len predrazeny reklamny tah ( haldex Yellow_Colorz_PDT_04 ).chcu za to dost penazi ale inak celkom pekne auto.
ked autu nakladas tak coto oleja spali vo valcoch a pisali aj o vysokej teplote pod kapotou tak sa asi dost vypari cez odvetranie vackoveko dekla do sania co naznacuje zas problemy so spinavym sanim od oleja, nuz pride mi to ako oplacky podpis.
podla mna je spotreba oleja 0,6/1000 strasne vela na nove nevybehane auto aj ked sa mu naklada.
ked autu nakladas tak coto oleja spali vo valcoch a pisali aj o vysokej teplote pod kapotou tak sa asi dost vypari cez odvetranie vackoveko dekla do sania co naznacuje zas problemy so spinavym sanim od oleja, nuz pride mi to ako oplacky podpis.
podla mna je spotreba oleja 0,6/1000 strasne vela na nove nevybehane auto aj ked sa mu naklada.
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
to ako ste došli na to, že im toľko oleja skutočne popapala? píše sa tam v okienku, že sa MôŽE vyšplhať na 0,6l/100km. takže aký je resultát? spapá mi to od výmeny do výmeny 0,5-1l oleja alebo nemusí nič. vždy je v brožúrke napísaná možná tolerancia, ale dosiahnuť ju, je umenie. jedine mať tak rozsypané tesnenia, potom by to šlo...
ak chceli auto s menšou spotrebou, nemali hľadať preplňovanú 2-litrovú 250k ozrutu. veď s tou váhou by aj slávne TDIčka mali riadnu spotrebu ...
a povedzme si takto. s výbavou majú možno pravdu. treba doplácať za niektoré veci, ktoré konkurencia už v balíčku pribaľuje automaticky. ale prečo si to môžu dovoliť? niekde ušetrili, lepší marketing alebo účinnejšia výroba a logistika, aby dosiahli uspokojujúci zisk. aj redaktori si všimli, že dvere a celé auto je mohutné. áno, nevážilo by 1,7tony ak by nie. a preto sa v astre cítim bezpečne. dúfam, že nikdy nebudem musieť skúšať, koľko karoséria znesie a do akej mieri boli crash testy pravdivé...
a s tou ochranou, čo je prichytená na kapote chceli čo povedať? xy áut ju tam má. prečo? žeby sa tiež enormne hriali a boli to problémové motory? možno
a odpoveď na kajovu otázku- áno, kúpil. neskutočne sa mi páči a cítim sa v nej maximálne pohodlne a bezpečne. škoda, že si ju len tak nemôže hocikto dovoliť
ak chceli auto s menšou spotrebou, nemali hľadať preplňovanú 2-litrovú 250k ozrutu. veď s tou váhou by aj slávne TDIčka mali riadnu spotrebu ...
a povedzme si takto. s výbavou majú možno pravdu. treba doplácať za niektoré veci, ktoré konkurencia už v balíčku pribaľuje automaticky. ale prečo si to môžu dovoliť? niekde ušetrili, lepší marketing alebo účinnejšia výroba a logistika, aby dosiahli uspokojujúci zisk. aj redaktori si všimli, že dvere a celé auto je mohutné. áno, nevážilo by 1,7tony ak by nie. a preto sa v astre cítim bezpečne. dúfam, že nikdy nebudem musieť skúšať, koľko karoséria znesie a do akej mieri boli crash testy pravdivé...
a s tou ochranou, čo je prichytená na kapote chceli čo povedať? xy áut ju tam má. prečo? žeby sa tiež enormne hriali a boli to problémové motory? možno
a odpoveď na kajovu otázku- áno, kúpil. neskutočne sa mi páči a cítim sa v nej maximálne pohodlne a bezpečne. škoda, že si ju len tak nemôže hocikto dovoliť
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Hlavne som zvedavý na stratu hodnoty Insignie na trhu.
A potom, o pár rokov sa to rozbehne, začne sa to tu hemžiť majiteľmi ojazdených Insignií s Insignio-špecifickými problémami.
Už vidím, ako Peťuško kúpi Insigniu 1.8, dá ju do kože, teda aspoň hlavové opierky na ľavej strane auta a domontuje tri-xenóny s natáčaním dozadu a nalepí na ňu predface pneumatiky-sú krajšie guľatejšie - a tým začne tú hystériu.
Potom ju kúpim ja a Bruno, ale ako V6, tá moja bude so zadretým motorom a pokazeným automatom, ale to nič, zavriem sa do garáže na 1/2 roka a za ten čas domontujem do interiéru jednu 12V zásuvku na GPS. Rovno vedľa tachometra. Na to sa Evka som mnou rozíde a ja sa ožením s 85 ročnou majiteľkou vrakoviska.
Bruno z Insignie bude najkôr štastný, potom nešťastný a potom zase šťastný, zvláštne. Tak či onak, zamestná sa v Matadore a presťahuje sa do Púchov a postupne pod tričkom prenesie cez vrátnicu 4 tony kaučuku a doma si bude variť vlastné pneu.
Potom dikard kúpi Insigniu ako hladkého dízla a najskôr namontuje veľký medzichladič, veľké vstreky a potom dá čipom obmedziť výkon na 15kW kvôli spotrebe. Waldos a langdon si ju kúpia vo verzii retro 1.4 16V 74kW a langdon do nej domontuje klímu, druhú, pre chladenie batožinového priestoru. waldos zas namontuje stropné svietidlo z Opla GT a vytvorí denné svietenie okolo okna, troodon na svojej bude mať ledky aj na kolesách.
hifo bude naďalej drať Omegu, ale zveladí ju športovou koncovkou á la Insignia a na základe toho vyhrá šprinty dole Donovalmi.
macil nebude dlho čakať a všetkých nás prekvapí turbobenzínom, ale bude tam mať neznámu kritickú chybu a obmedzený výkon, takže klídek a navyše bude mať oproti bežnej Insignii volant v strede palubovky, tam, kde je bežne rádio. Na to si Signum kúpi OPCčku a prerobí ju na poface, použije pritom súčiastky z Corsy A Corsy B a Zetora 112.
Teo vymyslí finty ako Insigniu opraviť bez špeci náradia, teda ako nastaviť rozvody iba pomocou TECu 4000 a dovezie si jednu z Nemecka a ako prvú vec prerobí dízlový motor na zotrvačníkový (v garáži roztočí a celú minútu jazdí zadara), a Roberto po dlhom váhaní kúpi Insigniu GTS, ale bude mu na nej klepať náprava a kufor a bude mu rachotiť motor, tak si potom kúpi štuple do uší.
Nakoniec sa pridajú aj ostatní, ktorí doteraz jazdili v malých autách, lebo pochopia, že jedine Insignia je cesta, tým myslím bukela, Pežota a BrKapa apod. BrKap bude mať v motorovom priestore záhadnú žiarovku, tá bude naňho tajomne blikať iba počas splnu mesiaca a Pežot si Isigniu zníži o 25cm, takže bude musieť domontovať pohon zo vznášadla. Bukelo si nechá odrezať stred auta a nechá to zvariť, takže zas bude mať len malú Isignijku.
Lubec bude mať trocha problém s bývalým majiteľom, ten mu zabudol povedať, že niekde v aute má zabudnutého škorpióna a Miro Kohút si nechá na Insigniju privariť karosériu z Caravelly a na tachometri si nechá nastaviť 895.000 km, aby sa cítil dobre.
bizzy na svojej prelepí karbónovou fóliou čelné sklo a bude jazdiť iba podľa cúvacej kamery a zrkadla, až kým fóliou neprelepí aj jej čočku.
fabregas kúpi Insigniu z japonska so samurasjkými doplnkami, bohužiaľ počas bežného dažďa budú krúpy padať iba v priestore 5x2m a tam bude práve zaparkovaná jeho Insignia.
Leilak1 dostane nobelovku za vodkový pohon, za čo mu prvá hliadka vezme vodičák a jeho Insignia bude venovaná na dobročinné účely do Jaromníc, prevoz zdetí do školy. To sa podarí len raz, lebo bez kolies sa jazdiť nedá, zvyšky z nej kúpi dulo za 34 centov a rozoberie.
Bohužiaľ, práve tú jednu hadičku, ktorú potrebujem k spojke, jeho sused rozreže karboškou...
A potom, o pár rokov sa to rozbehne, začne sa to tu hemžiť majiteľmi ojazdených Insignií s Insignio-špecifickými problémami.
Už vidím, ako Peťuško kúpi Insigniu 1.8, dá ju do kože, teda aspoň hlavové opierky na ľavej strane auta a domontuje tri-xenóny s natáčaním dozadu a nalepí na ňu predface pneumatiky-sú krajšie guľatejšie - a tým začne tú hystériu.
Potom ju kúpim ja a Bruno, ale ako V6, tá moja bude so zadretým motorom a pokazeným automatom, ale to nič, zavriem sa do garáže na 1/2 roka a za ten čas domontujem do interiéru jednu 12V zásuvku na GPS. Rovno vedľa tachometra. Na to sa Evka som mnou rozíde a ja sa ožením s 85 ročnou majiteľkou vrakoviska.
Bruno z Insignie bude najkôr štastný, potom nešťastný a potom zase šťastný, zvláštne. Tak či onak, zamestná sa v Matadore a presťahuje sa do Púchov a postupne pod tričkom prenesie cez vrátnicu 4 tony kaučuku a doma si bude variť vlastné pneu.
Potom dikard kúpi Insigniu ako hladkého dízla a najskôr namontuje veľký medzichladič, veľké vstreky a potom dá čipom obmedziť výkon na 15kW kvôli spotrebe. Waldos a langdon si ju kúpia vo verzii retro 1.4 16V 74kW a langdon do nej domontuje klímu, druhú, pre chladenie batožinového priestoru. waldos zas namontuje stropné svietidlo z Opla GT a vytvorí denné svietenie okolo okna, troodon na svojej bude mať ledky aj na kolesách.
hifo bude naďalej drať Omegu, ale zveladí ju športovou koncovkou á la Insignia a na základe toho vyhrá šprinty dole Donovalmi.
macil nebude dlho čakať a všetkých nás prekvapí turbobenzínom, ale bude tam mať neznámu kritickú chybu a obmedzený výkon, takže klídek a navyše bude mať oproti bežnej Insignii volant v strede palubovky, tam, kde je bežne rádio. Na to si Signum kúpi OPCčku a prerobí ju na poface, použije pritom súčiastky z Corsy A Corsy B a Zetora 112.
Teo vymyslí finty ako Insigniu opraviť bez špeci náradia, teda ako nastaviť rozvody iba pomocou TECu 4000 a dovezie si jednu z Nemecka a ako prvú vec prerobí dízlový motor na zotrvačníkový (v garáži roztočí a celú minútu jazdí zadara), a Roberto po dlhom váhaní kúpi Insigniu GTS, ale bude mu na nej klepať náprava a kufor a bude mu rachotiť motor, tak si potom kúpi štuple do uší.
Nakoniec sa pridajú aj ostatní, ktorí doteraz jazdili v malých autách, lebo pochopia, že jedine Insignia je cesta, tým myslím bukela, Pežota a BrKapa apod. BrKap bude mať v motorovom priestore záhadnú žiarovku, tá bude naňho tajomne blikať iba počas splnu mesiaca a Pežot si Isigniu zníži o 25cm, takže bude musieť domontovať pohon zo vznášadla. Bukelo si nechá odrezať stred auta a nechá to zvariť, takže zas bude mať len malú Isignijku.
Lubec bude mať trocha problém s bývalým majiteľom, ten mu zabudol povedať, že niekde v aute má zabudnutého škorpióna a Miro Kohút si nechá na Insigniju privariť karosériu z Caravelly a na tachometri si nechá nastaviť 895.000 km, aby sa cítil dobre.
bizzy na svojej prelepí karbónovou fóliou čelné sklo a bude jazdiť iba podľa cúvacej kamery a zrkadla, až kým fóliou neprelepí aj jej čočku.
fabregas kúpi Insigniu z japonska so samurasjkými doplnkami, bohužiaľ počas bežného dažďa budú krúpy padať iba v priestore 5x2m a tam bude práve zaparkovaná jeho Insignia.
Leilak1 dostane nobelovku za vodkový pohon, za čo mu prvá hliadka vezme vodičák a jeho Insignia bude venovaná na dobročinné účely do Jaromníc, prevoz zdetí do školy. To sa podarí len raz, lebo bez kolies sa jazdiť nedá, zvyšky z nej kúpi dulo za 34 centov a rozoberie.
Bohužiaľ, práve tú jednu hadičku, ktorú potrebujem k spojke, jeho sused rozreže karboškou...
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
franto smeruje do MPV
mam sadu zimnych na plechoch + letne 17" Fuldy Carat Exelero :arrow: varit sa nic nebude ...ale inac =D> Yellow_Colorz_PDT_04
mam sadu zimnych na plechoch + letne 17" Fuldy Carat Exelero :arrow: varit sa nic nebude ...ale inac =D> Yellow_Colorz_PDT_04
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
- franticek6
- Moderátor
- Príspevky: 2206
- Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 18:23
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ružomberok
- Bydlisko alt: Liptovské Sliače
- Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
- Kontaktovať používateľa:
:haha2: tak darmo som sa hľadal proste nádhera.
oné ja stále mpv
oné ja stále mpv
Opel Zafira y20dth
MB E 320 CDI W 211
MB S 320 CDI W 221 AMG
Opel Sintra x22dth - ex
Skoda 105 L -ex
http://www.nakupujsk.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
nie som na fejsbúku
MB E 320 CDI W 211
MB S 320 CDI W 221 AMG
Opel Sintra x22dth - ex
Skoda 105 L -ex
http://www.nakupujsk.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
nie som na fejsbúku