Strana 2 z 89
Napísané: 21 Jún 2007, 00:04
od používateľa mirrco
Haha este dobre ze tu to take nie je v PD.uf v blave tam radsej peso ked je premavka
Re: spotreba
Napísané: 23 Jún 2007, 15:08
od používateľa harry.dj
undy napísal:mne na automate keď sa kotúľam tak mi PC píše spotrebu 0,0l/100km,keď ale vyradím tak píše spotrebu akoby som stál na voľnobeh,tj 1,0-1,3 l/h.Takže asi s tou zaradenou rýchlosťou ozaj niečo ušetríš a dolu kopcom by som išiel opatrne.Viem že to znie blbo,ale každý si myslel,že sa nič nestane.Aj môj kamarát a to bol inteligentný šofér.Bol...
nieje to až ulne tak,ak by si išiel na o,0l tak by si mal perpetum mobile a nie motor a rozpočitaj si 1,0-1,3l/h (pozor hodina,nie km) tak to je uple jedno lebo aj pri tej zaradenej rychlosti niečo to auto žerie. na druhej strane vramci bezpečnosti a šetrenia auta je "zravšie"jazdit zo zaradenim rychlostnim stupnom.
Napísané: 23 Jún 2007, 19:27
od používateľa macil
Perpetum mobile by to bolo, ak by si vyrábal, resp. menil jeden druh energie na iný so 100%-nou účinnosťou. Tu sa jedná o brzdenie motorom, teda motor žiadnu energiu nevyrába, ale spotrebúva. Toto nemá s perpetum mobile nič spoločné.
Napísané: 24 Jún 2007, 13:55
od používateľa Jakub-ko
no neviem ale moja vectra sa kotula jak svina a strasne dlho tak to vyuzivam a jazdim bez motora
Napísané: 24 Jún 2007, 16:09
od používateľa macil
Jakub-ko napísal:no neviem ale moja vectra sa kotula jak svina a strasne dlho tak to vyuzivam a jazdim bez motora
Ja si motor radšej vozím so sebou. Čo keby som ho niekedy potreboval?

Napísané: 24 Jún 2007, 20:57
od používateľa vikieso
macil napísal:Perpetum mobile by to bolo, ak by si vyrábal, resp. menil jeden druh energie na iný so 100%-nou účinnosťou. Tu sa jedná o brzdenie motorom, teda motor žiadnu energiu nevyrába, ale spotrebúva. Toto nemá s perpetum mobile nič spoločné.
omyl 101%-nou účinnosťou
Napísané: 24 Jún 2007, 22:00
od používateľa taky69
počujte ludia a ma tak napadlo a kolko Vám toho benzínu takto ušetríte že to stojí zato???ked tu nad tým tak dumáte??
Napísané: 24 Jún 2007, 22:11
od používateľa jerryl
taky69 napísal:počujte ludia a ma tak napadlo a kolko Vám toho benzínu takto ušetríte že to stojí zato???ked tu nad tým tak dumáte??
Aj ja vravím, že benzín je u mňa najmenšia položka na aute.Preto koľkokrát nechávam pri stáni a čakaní motor zapnutý.
Šetrím štartér....

Napísané: 24 Jún 2007, 22:17
od používateľa taky69
ja si z toho tie hlavu nelámem bo zasa toho tolko nenašetrím tým že budem jazdiť tak abo inak...len škoda že je tá moja astrula len 1.4 bo teraz ako som tam dal 15tky kolá tak trocha viac papá...ale čo nespravím pre krásu mojej astruly

Napísané: 24 Jún 2007, 22:23
od používateľa macil
vikieso napísal:macil napísal:Perpetum mobile by to bolo, ak by si vyrábal, resp. menil jeden druh energie na iný so 100%-nou účinnosťou. Tu sa jedná o brzdenie motorom, teda motor žiadnu energiu nevyrába, ale spotrebúva. Toto nemá s perpetum mobile nič spoločné.
omyl 101%-nou účinnosťou
Prečo???
Napísané: 25 Jún 2007, 08:21
od používateľa Manta
tusim mate z toho pekny hokej tuna..
Takze co sa tyka toho setrenia benzinu: moderny vstrekovaci motor pri jazde z kopca setri benzin prave vtedy ked nechate zaradeny rychlostny stupen nakolko ten motor bezi zotrvacnostou a nedava prikaz riadiacej jednotke na vstrek paliva. Ak idete z kopca na neutrali tak tam spapa viac benzinu nakolko ten motor nieje zatazeny a ak ho chce udrzat pri zivote tak riadiaca jednotka mu musi vstreknut palivo na udrzanie chodu. Pri motoroch z karburatorom je to zas tak ze palivo usetrite ked idete z kopca na neutrali. ono je to preto lebo tam to funguje uplne inac a kedze nema RJ.
Moj nazor aj tak si nemyslim ze usetrite tolko paliva ze by to stalo na zamyslanie sa a spekulovanie podla mna viac usetrite ak nebudete mat tazku nohu a budete jazdit normalne.....
P.S. viem o com hovorim, mam X30XE automat a spotrebu 9.5 litra a to sa obcas neham aj uniest na semafore ked stojim prvy

Napísané: 25 Jún 2007, 10:01
od používateľa mirrco
Presne tak .Poloha pedala teda je tam potenciometer upresnuje do akych otacok sa ma motor dostat.Teda ak ides doel kopcom a mas zaradenu rychlost mas cca 2300 otacok a pedal mas v polohe pre volnobech teda 880.Riadiaca jednotka sa pokusa motor dostat do tych 880 otacok (jednoduchy stabilizacny system otacok)
Jedine ako to mzoe spravit je odpojenim vstreku nic ine nemzoe spravit teda spotreba je nulova.
Jednoduchy pokus ak nastartujeme mame 880 otacok teraz odpojime autobaterku aby neslusila ako kapacita.teda teraz rozsvietime svetla aj dialkove motor je zatazeny aletrnatorom otacky sa znizili pod 880 motor prida palivo otacky sa stabilizovali...teraz shasne otacky sa zase zvisia a zase sa skrati doba vstreku a motor sa stabilizuje...
teda ja som to skusal takym vetrakom co bral 50A a tam mi aj zdochol motor ked som ho tam pripojil.
Po dalsom pokuse
Ked som ho potom odpojil tak otacky visli skoro na 2000ot.
doba co sa z 2000ot mal dostat na 880ot bola bez vstreku...
Niektory to robil iaj tak ze ked nemali icko tak vypinali klucik.Lenze na skodovkach sa beznis vstrekuje mechanicky a tak vypli iba iskru a teda sa len do vyfuku dostal benzin a ptoom ho mohlo roztrhnut.
Napísané: 25 Jún 2007, 10:06
od používateľa macil
Za chodu by som teda rozhodne baterku neodpájal.
Napísané: 25 Jún 2007, 18:42
od používateľa Grave Digger
Teraz mi vyšla spotreba 7,8 na 1000 kilometrov.Bežná cesta do 130 a diaľnica do 160.Trasa Bratislava - Nitrianske Rudno - Liptovský Mikuláš - Košice.Niekedy do 6500 otáčok. Spokojnosť.Načo ušetriť 8 deci pomalou jazdou.
Napísané: 25 Jún 2007, 18:47
od používateľa macil
Bodaj by si nebol spokojný so 7,8l na 1000km. Yellow_Colorz_PDT_06
Napísané: 25 Jún 2007, 18:50
od používateľa Grave Digger
Oprava 7,8 litra na 100 km pri 1000 kilometrovej jazde. Yellow_Colorz_PDT_01 Yellow_Colorz_PDT_02 Yellow_Colorz_PDT_03 Yellow_Colorz_PDT_04 Yellow_Colorz_PDT_05 Yellow_Colorz_PDT_06 Yellow_Colorz_PDT_07
Napísané: 25 Jún 2007, 18:52
od používateľa macil
Ale si to dusil...
Napísané: 25 Jún 2007, 18:56
od používateľa Grave Digger
Prekročenie o 30 km je už dosť problém.No nedá sa veľmi .................... :lcop: :lethercap:

:lcop:
Napísané: 26 Jún 2007, 11:11
od používateľa mirrco
macil napísal:Za chodu by som teda rozhodne baterku neodpájal.
Preco?Sak alternator vytvori dostatok energie na chod motora a dokokaze bez problemmov popri tom aj napajat svetla, daky ventilator,autoradio mame k dispozicii 55A a niektore auta aj viac
Napísané: 27 Jún 2007, 22:43
od používateľa macil
Neide o to, žeby to altík nezvládol, ale o napäťové špičky. Baterka, ako si vyššie poznamenal, zastáva aj funkciu stabilizujúceho člena.