Ako na spotrebu?
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
Re: spotreba
nieje to až ulne tak,ak by si išiel na o,0l tak by si mal perpetum mobile a nie motor a rozpočitaj si 1,0-1,3l/h (pozor hodina,nie km) tak to je uple jedno lebo aj pri tej zaradenej rychlosti niečo to auto žerie. na druhej strane vramci bezpečnosti a šetrenia auta je "zravšie"jazdit zo zaradenim rychlostnim stupnom.undy napísal:mne na automate keď sa kotúľam tak mi PC píše spotrebu 0,0l/100km,keď ale vyradím tak píše spotrebu akoby som stál na voľnobeh,tj 1,0-1,3 l/h.Takže asi s tou zaradenou rýchlosťou ozaj niečo ušetríš a dolu kopcom by som išiel opatrne.Viem že to znie blbo,ale každý si myslel,že sa nič nestane.Aj môj kamarát a to bol inteligentný šofér.Bol...
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 598
- Dátum registrácie: 28 Mar 2007, 20:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
ja si z toho tie hlavu nelámem bo zasa toho tolko nenašetrím tým že budem jazdiť tak abo inak...len škoda že je tá moja astrula len 1.4 bo teraz ako som tam dal 15tky kolá tak trocha viac papá...ale čo nespravím pre krásu mojej astruly 

dakedy Opel Astra F x14nz - c20nz
teraz VW Passat 1,9 PD a Opel Antara 2,0 4x4 - z20s
teraz VW Passat 1,9 PD a Opel Antara 2,0 4x4 - z20s
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
tusim mate z toho pekny hokej tuna..
Takze co sa tyka toho setrenia benzinu: moderny vstrekovaci motor pri jazde z kopca setri benzin prave vtedy ked nechate zaradeny rychlostny stupen nakolko ten motor bezi zotrvacnostou a nedava prikaz riadiacej jednotke na vstrek paliva. Ak idete z kopca na neutrali tak tam spapa viac benzinu nakolko ten motor nieje zatazeny a ak ho chce udrzat pri zivote tak riadiaca jednotka mu musi vstreknut palivo na udrzanie chodu. Pri motoroch z karburatorom je to zas tak ze palivo usetrite ked idete z kopca na neutrali. ono je to preto lebo tam to funguje uplne inac a kedze nema RJ.
Moj nazor aj tak si nemyslim ze usetrite tolko paliva ze by to stalo na zamyslanie sa a spekulovanie podla mna viac usetrite ak nebudete mat tazku nohu a budete jazdit normalne.....

P.S. viem o com hovorim, mam X30XE automat a spotrebu 9.5 litra a to sa obcas neham aj uniest na semafore ked stojim prvy


Takze co sa tyka toho setrenia benzinu: moderny vstrekovaci motor pri jazde z kopca setri benzin prave vtedy ked nechate zaradeny rychlostny stupen nakolko ten motor bezi zotrvacnostou a nedava prikaz riadiacej jednotke na vstrek paliva. Ak idete z kopca na neutrali tak tam spapa viac benzinu nakolko ten motor nieje zatazeny a ak ho chce udrzat pri zivote tak riadiaca jednotka mu musi vstreknut palivo na udrzanie chodu. Pri motoroch z karburatorom je to zas tak ze palivo usetrite ked idete z kopca na neutrali. ono je to preto lebo tam to funguje uplne inac a kedze nema RJ.
Moj nazor aj tak si nemyslim ze usetrite tolko paliva ze by to stalo na zamyslanie sa a spekulovanie podla mna viac usetrite ak nebudete mat tazku nohu a budete jazdit normalne.....


P.S. viem o com hovorim, mam X30XE automat a spotrebu 9.5 litra a to sa obcas neham aj uniest na semafore ked stojim prvy



Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Presne tak .Poloha pedala teda je tam potenciometer upresnuje do akych otacok sa ma motor dostat.Teda ak ides doel kopcom a mas zaradenu rychlost mas cca 2300 otacok a pedal mas v polohe pre volnobech teda 880.Riadiaca jednotka sa pokusa motor dostat do tych 880 otacok (jednoduchy stabilizacny system otacok)
Jedine ako to mzoe spravit je odpojenim vstreku nic ine nemzoe spravit teda spotreba je nulova.
Jednoduchy pokus ak nastartujeme mame 880 otacok teraz odpojime autobaterku aby neslusila ako kapacita.teda teraz rozsvietime svetla aj dialkove motor je zatazeny aletrnatorom otacky sa znizili pod 880 motor prida palivo otacky sa stabilizovali...teraz shasne otacky sa zase zvisia a zase sa skrati doba vstreku a motor sa stabilizuje...
teda ja som to skusal takym vetrakom co bral 50A a tam mi aj zdochol motor ked som ho tam pripojil.
Po dalsom pokuse
Ked som ho potom odpojil tak otacky visli skoro na 2000ot.
doba co sa z 2000ot mal dostat na 880ot bola bez vstreku...
Niektory to robil iaj tak ze ked nemali icko tak vypinali klucik.Lenze na skodovkach sa beznis vstrekuje mechanicky a tak vypli iba iskru a teda sa len do vyfuku dostal benzin a ptoom ho mohlo roztrhnut.
Jedine ako to mzoe spravit je odpojenim vstreku nic ine nemzoe spravit teda spotreba je nulova.
Jednoduchy pokus ak nastartujeme mame 880 otacok teraz odpojime autobaterku aby neslusila ako kapacita.teda teraz rozsvietime svetla aj dialkove motor je zatazeny aletrnatorom otacky sa znizili pod 880 motor prida palivo otacky sa stabilizovali...teraz shasne otacky sa zase zvisia a zase sa skrati doba vstreku a motor sa stabilizuje...
teda ja som to skusal takym vetrakom co bral 50A a tam mi aj zdochol motor ked som ho tam pripojil.
Po dalsom pokuse
Ked som ho potom odpojil tak otacky visli skoro na 2000ot.
doba co sa z 2000ot mal dostat na 880ot bola bez vstreku...
Niektory to robil iaj tak ze ked nemali icko tak vypinali klucik.Lenze na skodovkach sa beznis vstrekuje mechanicky a tak vypli iba iskru a teda sa len do vyfuku dostal benzin a ptoom ho mohlo roztrhnut.