Strana 2 z 3
Napísané: 26 Nov 2012, 08:40
od používateľa petervondercik
ohladom erg.objednane.a ohladom startu nič nove.stale zle štartuje
Napísané: 26 Nov 2012, 10:10
od používateľa zippi
skus dva testy, vzdy UPLNE studeny motor
- odpoj snimac teploty chladiacej kvapaliny (je na termostate, konektor s dvoma zilami) a skus startovat - vtedy auto dobre nazhavi a nastavi vysoku davku paliva
- nastartuj beznym sposobom a hned po starte zhasni motor, pockaj 2-3 min s startuj znova, ak chyti hned, s velkou pravdepodobnostou ti pada nafta
Napísané: 26 Nov 2012, 10:44
od používateľa petervondercik
bol som dnes zase na diadnostike.nič nove.snimač teploty motora je ok.chlapik mi cez pc zvisil mnozstvo paliva pri studenom starte.uvidime čo bude rano.
Napísané: 27 Nov 2012, 10:33
od používateľa petervondercik
Napísané: 27 Nov 2012, 11:06
od používateľa zippi
to kolisanie otacok mas len ked je motor studeny?
ked po nastartovani motor zhasnes, a startujes druhy krat, urobi to znova?
Napísané: 27 Nov 2012, 11:37
od používateľa petervondercik
len ked je motor studeny.
Napísané: 27 Nov 2012, 13:16
od používateľa zippi
tazko povedat, moze to byt aj nieco mechanicke, retaz, napinak retaze atd... ale to byva na tychto motoroch ojedinele...
skor bude problem elektricky alebo nieco s paliv. sustavou
skus vymenit snimac otacok kluky, vahu vzduchu, pripadne nahrat live data pri startovani
Napísané: 27 Nov 2012, 19:40
od používateľa petervondercik
a kde sa nachadza snimač otačok kluky na vectraB 2L dti?chalani ale podla mna ked diagnostika neukazala žiadnu chybu tak to snimače a ine el.veci nebudu.len nejaka mechanicka zavada.
Napísané: 29 Nov 2012, 20:03
od používateľa petervondercik
pani podtlakove hadičky nove,novy ERG ventil auto ide ako gula ale start na 500otačok.toš babo porad
Napísané: 29 Nov 2012, 21:06
od používateľa zippi
este si nedal odpoved na tuto situaciu:
nastartujes, vzapati zhasnes motor a nastartujes znova... tiez to urobi?
Napísané: 29 Nov 2012, 22:33
od používateľa petervondercik
ano nastartujem na 500 cca2-3sekundy skoči na 900otačok.vypnem a nastartujem zase tak isto tiež 500 atd.ked ho necham povrčat cca 1min.tak potom chyta tak ako ma.
Napísané: 29 Nov 2012, 22:40
od používateľa zippi
takze je velmi malo pravdepodobne ze to bude padanim nafty...
ako to vyzera s palubnym napatim po starte? alternator je OK?
pomaly ale isto mi dochadzaju moznosti
Napísané: 30 Nov 2012, 07:44
od používateľa petervondercik
alternator je ok.ake palubne napatie po štarte myslis? :roll:
Napísané: 30 Nov 2012, 08:04
od používateľa zippi
zoberies voltmeter startujes a merias co sa deje...
pod 11V by si nemal ist, da sa to nahrat cez diag. tam to pekne vidiet
Napísané: 30 Nov 2012, 09:35
od používateľa petervondercik
merat to na baterii?no ak na baterii ta pri startovani klesol prud od 10,40V DO 9,60V.KED nastartuje tak dobija na 14,20V.
Napísané: 30 Nov 2012, 13:54
od používateľa lubo098
klesol prud od 10,40V DO 9,60V
kleslo napatie, prud sa urcite zvysil a udava sa v Amperoch ( A ).
len pre upresnenie.
10,4 volta je malo skus dobit baterku, alebo kupit novu.
Napísané: 30 Nov 2012, 14:12
od používateľa zippi
mas slabu baterku... napatie nesmie klesat pod 10.5V
skus na nabijacke dobit baterku, pripadne skus pri starte startovacie kable
Napísané: 30 Nov 2012, 14:18
od používateľa petervondercik
že by to bolo v baterke?auto vždy chyti.ale na 500otačok.a baterka toči riadne.nie ako ked neni dobra.no skusim tie kable .že by mala malo amperov?
Napísané: 30 Nov 2012, 15:21
od používateľa zippi
odpoviem ti inak, 9,6V pri starte sa strane malo...
ked takto klesa napatie, moze blbnut kadeco
Napísané: 30 Nov 2012, 16:12
od používateľa petervondercik
ok budem riešit baterku.alebo kable.