Strana 2 z 2

Napísané: 02 Sep 2010, 20:58
od používateľa Brembo.SV
no necistoty sa tam dostanu zanedbanou udrzbou,teda kym pufka,ziadny filter sa nemeni,pri opravach,ked si nedaju pozor a do sania napada bordel a tiez zlou tesnostou potrubia ala ked tam nevleti Boening,tak je vsetko O.K No a tiez super tuningom,ziadny filter najlepsi filter alebo keby nestal tak nehorazne vela,tak tam mozno aj cosi capnem

Napísané: 03 Sep 2010, 00:00
od používateľa iurai
Brembo.SV napísal:turbo nic nezopina. Je to lopatkove duchadlo pohanane turbinou a tu pohanaju vyfukove plyny. Cim vacsi objem plynov,tak i vyssie otacky. Ovladane su len naklpacie lopatky na statore.


plniaci tlak turba je regulovany RJ motora elektro-pneumaticky - cez solenoid Y29. pri 2.0DTI urcite

Napísané: 03 Sep 2010, 10:30
od používateľa Brembo.SV
2 liter nema naklapacie lopatky,tam turbo ma len prepustaci ventil,ktory reguluje len maximalny tlak. Zvysok v ramci moznasti je ovladany cez klapky v sani.