Strana 2 z 2

výrobky PRO-TEC

Napísané: 02 Jún 2010, 07:19
od používateľa stanomata
po tomto článku tam do oleja nebudem nič pchať, ale asi zvolim kvalitny olej , možno Castrol SLX profesional, s výmenami do 15 tis/km
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... ky_mytus10

Napísané: 02 Jún 2010, 08:10
od používateľa buci_vectra
No a ten olej vymen po 10 000km a motoru prospejes este viac...
A ked jazdis casto mesto, tak na 15 000 vymenu rovno zabudni...

Napísané: 06 Jún 2010, 08:58
od používateľa Teo
no a co tak TEC2000 mozem spravit prezentaciu vyrobkov napr na duchonke a najlepsie na aute niekoho z vas aby nebolo podozrenie z podvodu? HMMMMM?
Ked by mal niekto zaujem predvadzanie bude uplne zdarma 8)
Mysli ze by to bolo celkom fajn ozivenie zrazu 8)

Napísané: 06 Jún 2010, 09:11
od používateľa Pepsi
čav Teo čo dám otestovať svoje cabrio :?: :P

Napísané: 21 Júl 2011, 07:23
od používateľa Engels
No, tak ja mam takisto oplika a tie produkty od protec pouzivam uz teraz pravidlene, niekedy asi az prilis :) ale odkedy som videl ich prezentaciu na jednych pretekoch, tak nemam o com. Je ine to citat a ine vidiet, mali odpoved v podstate na vsetko a to som sa ich pytal dost technicke veci, bolo vidiet, ze rozumeju tomu co robia. Tiez som neveril, ale vyskusal som a bomba. napriklad ten guard fill pouzivam uz teraz stale, taka mala ampulka do paliva. Kamos mal zas upcahty DPF filter, nevedeli mu s tym nikde pomoct a kupil si ten cistic na filter a bolo to na 100%, hodil to potom na diagnostiku a vykazalo znecistenie 0,09 % a to mal auto v nudzovom rezimu kvoli tomu filtru, zaplatil za to okolo 80 euro. Novy filter stal 3700 eur, takze niet o com. Kazdopadne netreba kecat tak ako som kecal ja a treba vyskusat, urcite budete mnohi inak rozpravat. to je zas moj nazor..

Napísané: 22 Júl 2011, 16:45
od používateľa Loco[SVK]
No ja som bol v servise v Teoracing na vymenu rozvodov a popri tom som sa postazoval ze mam v meste velku spotrebu (10L/100km). Ked som sa vecer vratil po auto, teo sa ma pytal ze kde chodim tankovat naftu, kde som mu povedal ze bezne shell omv a slovnaft tak mi odporucil ze mam ostat iba pri slovnaftke a ze spotreba je vysoka preto lebo mam vysoky prepad nafty na triskach (alebo take nieco) takze ma caka generalka trisiek.
Zaver je taky, ze primesy na precistenie pal. systemu su agresivne na trisky.

Napísané: 22 Júl 2011, 16:51
od používateľa swabel
Stanomata Castrol nie je kvalitny olej :) Kvalitny je tak mozno Shell a par dalsich znaciek.

Napísané: 22 Júl 2011, 21:09
od používateľa Kesi
A to už prečo :?:

Napísané: 22 Júl 2011, 21:43
od používateľa bukelo
šwablik.. ty už prosím nepi :lol: :wink:

Napísané: 23 Júl 2011, 00:45
od používateľa iurai
swabel napísal:Stanomata Castrol nie je kvalitny olej :) Kvalitny je tak mozno Shell a par dalsich znaciek.
ako zistim, ze ci je olej kvalitny ? pouzivam MOL, Divinol, BP, Megiun.
ako ich porovnam ?

Napísané: 23 Júl 2011, 10:26
od používateľa swabel
Kupujem oleje od velkodovozcu na SK a prve na co som bol upozorneny bolo, ze Castrol nie je tak kvalitny olej, ako si vsetci myslia. Vyraba ho BP, len obal je Castrol.
Kvalitnejsie su Shell alebo Mobil1.

Napísané: 24 Júl 2011, 00:20
od používateľa iurai
take nieco som predpokladal.
nabuduce ho vyskusaj, ze tie specialne GM normy, v com su vyznacne?

Napísané: 24 Júl 2011, 09:55
od používateľa lubo22
ja som pocul ze castrol ma len dobru reklamu.
a ze mobil1 su dobre oleje ja davama shell aj predajca povedal ze su to dobre oleje a uz mam so shellom 3tiu vymenu a motor sa nestaztuje.
ale asi mu ani nechuti kedze ho nepapka :D

Napísané: 24 Júl 2011, 10:14
od používateľa macil
Motoru lepšiu službu spravíte pravidelnou a včasnou výmenou oleja, ako špekulovaním o výrobcovi.
A teraz k téme. :wink:

Napísané: 01 Aug 2011, 07:43
od používateľa Engels
Kajo napísal:Mňa by zaujímala 1 vec.
Keď do starého oleja pridám prípravok na prečistenie systému tesne pred vypustením, nechám motor 15 min. bežať a potom vypustím olej.
Ako dostanem z motora tých 0,5 - 1 l starého oleja zmiešaného s aditívom, ktoré sa nachádzajú v kanálikoch + príp. v chladiči oleja?
Resp. čo sa stane, ak 1/5 náplne bude starý olej + čistiace aditívum?
no takže cez víkend som si menil olej s tým engine flushom od protecu, nechal som to bežať tých 15 mint ako píšu. Keď som išiel potom vypúšťať olej, tak som bol dosť prekvapený aký to bol humus, mením olej bežne po 7.000 km a to mám benziňáka. Schválne som ho vypustil do odmernej nádoby aby som vedel, koľko vlastne vytieklo, predtým bol až po rysku. Rozdiel medzi tým čo tam má ísť a čo vytieklo bolo menej ako poldeci, skor stamprlik, takze super. Ešte nikdy sa mi nestalo aby som ho mal až takýto čierny, super bolo to, že bol hodne riedky, určite tomu dopomohlo aj to, že bol horúci a redší, keďže auto bolo predtým naštartované. Schválne som to celé sledoval, vytiekol relatívne rýchlo a nebola tam žiadne pevná čiastočka odlúpená ani nic podobne, všetko rozpustené krásne. Vymenil som filter atď. Sadol som si do auta, že idem na skúsobku a paradicka, znizila sa mi mierne hlulcnost motora a jeho chod je urcite pravidelnejsi. dnes som isiel do prace a taky hladky start ako dnes som uz dlho nemal, to proste poznate. ja som urcite spokojny, idem este kupit ten pripravok do benzinu, som zvedavy co to povie. jo a este som si dal ce vikend tu nanotechnologiu na sklo, nieco ako tekuty stierac, pisu, ze to vydrzi 1 rok alebo 20 tisic km. cez vikend prsalo a bola to bomba, ak to vydrzi to co ma, tak je to fajn vecicka, to len mimo temu..

Napísané: 02 Aug 2011, 11:59
od používateľa iurai
ten olej je riedky aj preto, lebo ten flush pripravok je vlastne rozpustadlo.

pri pouziti takychto veci je aj riziko, ze sa tym motor dorazi, obzvlast ked su v nom hrozne usadeniny po zanedbanych vymenach oleja apodobne

to uz je lepsie dat dole olejovu vanu a poriadne vycistit

Napísané: 02 Aug 2011, 15:31
od používateľa dulo
Súhlasím s Jurajom, treba dávať bacha na to, aby to motor nepoškodilo.

Jedna čerstvá skúsenosť: Motor Z16XE po dlhodobejšom tankovaní V-Poweru odišiel v zmysle, že začal veľmi dymiť. Podľa všetkého povolili piestne krúžky. Palivom sa prečistil motor tak, že sa až priveľmi odkarbonoval

Napísané: 03 Aug 2011, 07:49
od používateľa Engels
Produkt PROTEC ENGINE FLUSH molekulárne rozpúšťa nečistoty v motore ako je popolček, sadze a rôzne iné usadeniny a zmesi obsiahnuté v starom oleji.

POZOR!!! - produkt nerozpúšťa karbón. Karbón je uhlík, ktorý je jedným zo základných prvkov v periodickej tabuľke čo znamená, že uhlík už nie je možné rozložiť na iné prvky. Existuje mnoho čističov, ktoré sú vyrobené na báze alkoholov a rozpúšťadiel, ktoré dokážu karbón/uhlík zo stien motora odvaliť, avšak nie rozpustiť. Táto varianta je samozrejme nežiadúca, pretože by nasledovala generálka motora.

Produkt PROTEC ENGINE FLUSH má vynikajúce mazacie vlastnosti (obr. 1), neobsahuje alkoholy ani rozpúšťadlá. Mazacie vlastnosti produktu, ktorého hustota je takmer rovnaká ako voda (úplne tekutý), sú lepšie ako mazacie vlastnosti starého oleja po 15.000 km.

citacia z ich stranky, Tak snaď bude na tom aj niečo pravdy :) Ja som určite spokojný.. majú kvalitné produkty, to sa musí uznať

Napísané: 03 Aug 2011, 21:50
od používateľa JRD McLAREN
hlavne teraz trosku castejsie sleduj olej..
ono sa tie usadeniny budu stale uvolnovat