Strana 2 z 4

Napísané: 24 Apr 2009, 15:12
od používateľa ivan HRDINA
ja ho mám zaslepené ale nebolo by na škodu ho takto perfekt zrepasovať...tak preto či nie je taky postup aj na moje..

Napísané: 26 Apr 2009, 11:33
od používateľa Spohrelt
Ja som dnes tiez podla navodu cistil EGR ventil, ale u mna bol pravdepodobne problem v mechanickej casti, ked som ho rozobral, tak som s tou "ihlou" ledva pohybal, ocistil som ho od sadzi technickym benzinom a vsetko vyzera byt OK. :D

Napísané: 28 Apr 2009, 11:31
od používateľa mario1977
nebol by navod na astru 1,8,16w,motor x18xe1 ecotec? alebo mozem postupovat presne podla navodu tu popisaneho? je treba tu vyvrtanu dierku zaslepit alebo moze ostat volna?

Napísané: 28 Apr 2009, 11:57
od používateľa Ergo_sum
Moj nazor je nezaslepovat pokial je to len trochu mozne. Riadiaca jednotka pocita s funkciu EGR a aj ked po zaslepeni nebude svietit kontrolka diagnostiky, neznamena to ze motor bude pracovat optimalne.

Ja mam stale povodny aj ked niekolko krat cisteny ventil EGR a mam 308tis km. EGR sa hlavne zanasa pri pomalej jazde mestom, pokial moj Opel jazdil vyhradne len BA->KE->BA (prvych 250tis km) tak som nevedel ze nieco podobna ako EGR vobec mam :lol:

Napísané: 01 Máj 2009, 17:18
od používateľa Teo
tak je na svete dalsi stastlive na to

Napísané: 25 Máj 2009, 21:36
od používateľa jupaza1
pekná práca, pekne popísané, len tajne dúfam, že to nebudem potrebovať!

Napísané: 12 Júl 2009, 21:27
od používateľa jaro TT
dnes som to aj ja cistil len som nevrtal dieru ale som strekol kontox popri tom piestiku moze mi niekdo vysvetlit ko to egr-ko vlasne funguje ja som nameral vo vsetkych polohach 9 ohmov ale ked sa otvara tak klesa odpor a ked zatvara stupa odpor a hned sa ustaly na tych istych 9 ohmikov je selenoid alebo rezistor :?: dik za vysvetlanie :wink:

Napísané: 20 Júl 2009, 17:23
od používateľa Teo
ale to treba zaslepit uz ked je este funkcne

Napísané: 03 Nov 2009, 06:53
od používateľa Marky
Prosím, prosím smutně koukám, nemá někdo uložený tento návod, nebo obrázky z toho návodu nějak to chcíplo :(

Napísané: 16 Dec 2009, 18:54
od používateľa dusan1
mne ta kontrolka stale svieti už som čisťil AGR 3 krat a stale nejde neviem čo tým robiť a môj AGR vyzera taktoObrázok
a vyčistil som to poriadne
Obrázok
tak neviem prečo to stale blbne

Napísané: 16 Dec 2009, 20:44
od používateľa macil
A si si istý, že kontrolka svieti kvoli EGR?

Napísané: 21 Dec 2009, 07:47
od používateľa dusan1
ano lebo ked som bol na počitači tak chybu vypisovalo AGR

Napísané: 21 Dec 2009, 08:40
od používateľa JuroSVK
dusan1 napísal:mne ta kontrolka stale svieti už som čisťil AGR 3 krat a stale nejde neviem čo tým robiť a môj AGR vyzera takto .....
a vyčistil som to poriadne
tak neviem prečo to stale blbne

Čistý ho máš, ale máš ho aj funkčný? respektíve nemáš chybu v podtlaku, ktorá ho ovláda?

Napísané: 22 Dec 2009, 12:46
od používateľa dusan1
a to ako zistím

Napísané: 22 Dec 2009, 13:04
od používateľa JuroSVK
Tento ventil je ovládaný podtlakom, ktorý máš z vakuovej pumpy. Vo ventile je membrána a pružina. Membrána zabezpečuje aby došlo k otvoreniu tohto ventilu ( zatihne ho smerom dovnútra) a struna zabezpečuje opačný pohyb. Ak ho vymontuješ, rukou zatlačíš dovnútra a prstom upcháš potlakový prívod, tak by ti mal zostať zatlačený ( otvorený) Ak sa hneď sám vráti späť, aj napriek tomu, že máš upchaté podtlakové vedenie, tak je pretrhnutá membrána a ventil nemôže fungovať.

Napísané: 22 Dec 2009, 13:18
od používateľa dusan1
Výskušam to keď to budem zase čistiť lebo rozobrat a poskladať to trvá dlho a vonku je teraz kosa.

Napísané: 28 Dec 2009, 20:42
od používateľa 1212
Zdravim. Dnes som cisil AGR-ko podla tohto navodu a islo to perfertne.
Chcem sa spytat, ci mi zmyzne aj svietaca kontrolka emisii a aj chybovi kod????
Predtym mi to vyhodilo, tak som vycistil dost znecisteny ventil.

Dakujem.

Napísané: 29 Dec 2009, 20:28
od používateľa dusan1
kontrolka by už nemala svietiť a chybu bud treba vymazať na pc alebo po 16tych štartoch by sa mala vymazať sama

Napísané: 13 Jan 2010, 22:18
od používateľa jupaza1
čaute! V poslednej dobe mi začalo auto štrajkovať. Počas jazdy sa samo hodí do núdzového režimu a po malej chvílke sa dostane do normálu, na diagnostike som nebol, nebolo kedy. Po prečítaní fóra mám typ na EGR-ko, lebo auto sa začalo správať aj celkom inak aj pri normálnom režime. Ráno, keď naštartujem je to neochota sa rozbehnút, ako keby ho čosi dusilo, treba mu zvýšiť otáčky a potom ide - horšie reaguje ne plynový pedál. Keď sa zohreje, tak má citelný záber až niekde na hranici 2500 otáčok, do tej doby je akosi lenivé. Pred tým, než som si to začal všímať, tak zaberal do otáčok niekde okolo 1900. Aby som nezabudol, tak mám už dlhodobo vypadnuté tiehlo sánia, chorobu tohto motora, ale tomu nedávam príčinu, lebo to jazdilo bez tiahla aj s ním úplne rovnako. Aký máte názor Vy?

Napísané: 14 Jan 2010, 00:17
od používateľa macil
Toto vlákno primárne slúži ako návod na vyčistenie EGR ventilu na vyššieuvedenom motore. Ak je to aj tvoj prípad, tak ho podľa tohto návodu vyčisti.