Strana 2 z 3
Napísané: 30 Nov 2009, 12:05
od používateľa marian10
ale ma aj vectra C 2x cidla ???
Napísané: 30 Nov 2009, 19:59
od používateľa luboš
iurai napísal:takze riadiaca jednotka si mysli, ze motor je studensi nez v skutocnosti a tomu zodpovedajuco dava privela nafty ?
pRIVELA JE SILNÉ SLOVO .
Dáva viac nafty , ale len potial , kým čidlo nedosiahne približne 15°- a viac stupnov.
potom už ide všetko normál.
Mám to už više dvoch rokov a na spotrebe to nie je cítit , ak si myslel na to
Napísané: 30 Nov 2009, 20:32
od používateľa iurai
a pri studenom motore (napr. teplota 20) a teplom motore (teplota 90) je rovnake davkovanie nafty ?
Napísané: 30 Nov 2009, 20:50
od používateľa kuna5
iurai napísal:a pri studenom motore (napr. teplota 20) a teplom motore (teplota 90) je rovnake davkovanie nafty ?
to cidlo mam namontovane priemernu spotrebu mam 6,6l a to beham normalne aj po meste aj na rovinkach mam vectra B CDX 2.2 DTI rocnik 2001 takze myslim ze nezvisuje absolutne spotrbu a zhavi to aj pri plus 15 co je u mna skvele
Napísané: 09 Mar 2010, 17:16
od používateľa schumi80
A cena?
Napísané: 26 Jún 2010, 11:33
od používateľa rawenn
nebol by nejaky popis a foto k tomu kde to zapojit a co a ako urobit.Ja viem ze treba napr. natiahnut kabel do auta dvojzilovy a dat tam vypinac ale kde to v motore zapojit tak to neviem ani nahodou a nerad by som nieco odpojil alebo nespravne napojil ..to by ma asi slahlo na zem ak by sa nieco potom pokazilo skrz toho....Dakujem
Napísané: 26 Jún 2010, 17:34
od používateľa luboš
A máš neaký problém so žhavením, resp. so štartovaním na C-éčku ?
odkial si ?
šuhajko
Napísané: 27 Jún 2010, 17:23
od používateľa rawenn
no pisal som uz tu na fore ale nevedeli mi poradit akurat o tom erg ventile mi pisali alebo o zhavicoch.To vsetko mam OK a aj tak ak je auto studene a vonka je teplo nestartuje dobre akoze tak ako ked je zima a motor je zimny.Preto ked som videl tento prispevok tak som sa potesil ze aj take nieco sa da namontovat z tym aby neboli ziadne problemy na aute v elektrike.Je nejaka foto dokumentacia ako a hlavne kde to namontovat...
Napísané: 28 Jún 2010, 11:28
od používateľa Palizer
Vie mi niekto povedať kolko stoji rele zhavenie? Je to ta hlninikova kocka, co vyzera ako chladic na lavo od motora ku baterke?
Napísané: 04 Júl 2010, 09:27
od používateľa rawenn
Nebola by nejaka fotodokumentacia kde to a ako zapojit tie kabliky na predzhavenie??Dakujem
Napísané: 29 Júl 2010, 00:12
od používateľa iurai
Nezavisle zhavenie ovladane tlacitkom z kabiny, cez rele - aj s fotografiami a schemami:
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996
Napísané: 06 Aug 2010, 16:24
od používateľa rawenn
Dakujem ale ako som pozeral to je na vectru b a ja mam VeCe.Je to to iste?Ja som si myslel ze staci natiahnut kabliky do kabiny na tlacitko a je to
asi som sa mylil heh a nie je to az take jednoduche ako som si predstavoval ale velmi pekne dakujem
Napísané: 08 Aug 2010, 01:11
od používateľa iurai
asi to bude rovnake. a ide o velmi jednoduche riesenie.
Napísané: 16 Sep 2010, 21:42
od používateľa schumi80
a kto je schopny urobit to nezavysle. zhavenie je tu niekto taky?
Napísané: 20 Okt 2010, 17:33
od používateľa joachimdarmo
aj ked neskoro, ale mam to hotovo. A funguje a je to vyborna vec.
Napísané: 28 Okt 2010, 15:20
od používateľa angel33
Odfoť to ako to maš spravené a popiš ako si to urobil, myslim že by si potešil veľa oplakov Vectry C. Lebo inač su len keci na keci a človek ak sa chce k niečomu dopracovať musí čítanim straviť niekoľko hodín a aj tak bez varazného úspechom.
Napísané: 28 Okt 2010, 21:15
od používateľa iurai
angel33, mas to o par prispevkov vyssie
Napísané: 01 Nov 2010, 13:47
od používateľa joachimdarmo
Ja som to robil presne podla tohoto
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996 . Jedine bol problem dostat kábel z kabíny do motor. priestoru bez demont. pristr. dosky. Riesil som to vedla manzety riadiaceho hriadelu volantu. Napajal som to z napätie zapalovaca v tunely. Na rele som pouzil odpor 6k2 a tlacitko som schoval do tej priehradky za rychloskou.
Napísané: 01 Dec 2010, 22:14
od používateľa angel33
Super, dalšia dobrá rada.
Napísané: 04 Dec 2010, 16:20
od používateľa lubo22
ja som skusal auto nechat nazhavit potom som he nechal so zapnutymi kontrolkami par minut tak a startoval som auto tazko chytalo motorom to cukalo a az po 5sekund naskocilo ale tazko.
ak auto zhavi a ked kontolka zhasne hned startujem a nemam problem.
schumi80 tebe to ako zhavi? cim mensia teplota tak dlhsie alebo nie??
mne to tak robi ak je -15 ako som mal dnes tak dost dlho zhavilo ale na prvu supu naskocil motor