Strana 2 z 7
Napísané: 06 Nov 2009, 08:26
od používateľa Frenky Signum
Kajo napísal:Podľa mňa Ti stačí "len toto".
Treba však dať pozor, aby "len toto" dobre dosadlo do toho hliníkového dielca.
A nevieš, nedalo by sa "len toto" meniť aj v C-čkových CDTi-čkách? Alebo tam je ten termostat iný?
Napísané: 06 Nov 2009, 10:51
od používateľa Majda
no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
Napísané: 06 Nov 2009, 10:57
od používateľa marjan
Majda napísal:no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
on ti musi drzat aj pri normalnej jazde
ak sa nezahreje, tak je niekde zrada, ze? cize bude prepustat
Napísané: 06 Nov 2009, 11:00
od používateľa Majda
myslel som zle no fasa. tak zas 50 euri v rici.
sranda ale na spotrebe som to zatial nepocitil.
Napísané: 06 Nov 2009, 12:39
od používateľa iurai
opel je popularna znacka pre ludi co prave zosrotovali S-105. Povedomie ostalo. Vie niekto objasnit rozdiel medzi tymito autami ?
Napísané: 06 Nov 2009, 17:20
od používateľa RASTY
Majda napísal:no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
ukazuje ti teplotu dvojmo?. .ako to?.. mne len ručička na palubovke...
Napísané: 06 Nov 2009, 19:29
od používateľa Spohrelt
RASTY napísal:Majda napísal:no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
ukazuje ti teplotu dvojmo?. .ako to?.. mne len ručička na palubovke...
Ak mas BC, tak podrz asi 10 sekund tlacitko settings a tlacidlom BC potom listujes v menu a najdes Coolant C , to je ta druha hodnota, ktoru si mozes porovnat s teplotou v nadrzke, alebo s rucickou teplomera na palubovke.
Napísané: 07 Nov 2009, 12:48
od používateľa Komo
Majda napísal:no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
ak si mu dal zapeky na mieste alebo v meste tak sa ti motor zohreje, lebo ho az tak nechladi. Potom ked ides mimo mesto, tak ti do chladica bije studeny vzduch a zachladi ti celu vodu ----> termostat
Napísané: 08 Nov 2009, 14:33
od používateľa Majda
no vozil som sa dookola prace sem tam rovinka ale kratke vzdialenosti. no zatial dam ten karton asi a potom budem zhanat termostat. Presne ako vravi Spohrelt, presne tak som to kontroloval.
Napísané: 08 Nov 2009, 17:22
od používateľa Spohrelt
Majda napísal:no vozil som sa dookola prace sem tam rovinka ale kratke vzdialenosti. no zatial dam ten karton asi a potom budem zhanat termostat. Presne ako vravi Spohrelt, presne tak som to kontroloval.
A vysledok ??? Nezohrieva sa ???
Napísané: 08 Nov 2009, 20:51
od používateľa Majda
no zohrieva sa ale fakt pomalinky a nie az nad 85, nevadi toto este mesiac vydrzi a potom ho zozeniem dufam lacnejsie v polsku.
Napísané: 09 Nov 2009, 17:12
od používateľa RASTY
Spohrelt napísal:RASTY napísal:Majda napísal:no tak vcera som to skusal, dal som mu trosku na prdel a zohrialo sa v pohode na 93 a ukazalo aj na palubovke aj na display aj ked som strcil teplomer do nadrzky. Ale pri normalnej jazde sa nechce a nechce potiadne zohriat. Tak tym padom dam asi karton lebo termostat je potom dobry nie ?
ukazuje ti teplotu dvojmo?. .ako to?.. mne len ručička na palubovke...
Ak mas BC, tak podrz asi 10 sekund tlacitko settings a tlacidlom BC potom listujes v menu a najdes Coolant C , to je ta druha hodnota, ktoru si mozes porovnat s teplotou v nadrzke, alebo s rucickou teplomera na palubovke.
fiihaaa, tak to som nevedel ze aj takeee skrytee funkcie má ta nasa vectrica... .) super,, dajte este nejakee vychytávky, ak to este nejake maa..
dakujem
Napísané: 09 Nov 2009, 17:21
od používateľa fefko
Napísané: 09 Nov 2009, 17:44
od používateľa Spohrelt
To je presne to, o com som pisal .
Napísané: 10 Nov 2009, 14:56
od používateľa simco22
Ja si myslim ze tu neni nad cim si hlavu lamat ak ti na palubovke ukazuje raz tak teplotu a zachvilu inak tak to je jasne ze v ukazovateli chyba neni ale keby si chel mat istotu tak treba zohnat zariadenie ktore meria teplotu pomocou luca neviem ako sa to teraz presne vola a po nastartovani motora zmerat teplotu motora a hadicu ktora ide ku chladicu nemali by mat rovnaku teplotu lebo termostat by mal sa otvorit ked sa motor zohreje na 90stupnov ale ked budu mat rovnaku teplotu tak je to jasne ze termostat je otvoreny a nezatvara ked je niekto sikovny tak ten termostat da dole a skusi ho vycistit od vodneho kamena. Mozno to pomoze ale iba mozno.Da sa zohnat aj lacnejsie ako v ople len treba to zhanat a pokuste to vyriesit cim skor lebo nieje to dobre ked jazdite zo zimnym motorom.
Napísané: 11 Nov 2009, 21:52
od používateľa jupaza1
My vieme, že nie je dobré jazdiť s podchladeným motorom, ale čo už, keď sa to na nás valí! No a ten motor nie je až tak moc chladný, len sa potvora nechce zohriať na tú správnú teplotu!
Napísané: 11 Nov 2009, 22:04
od používateľa Spohrelt
Ja este k tomu pridam, ze osobne mam taky dojem, ze motor mal pred vymenou termostatu o malicko lepsi tah ... ale mozno je to len subjektivny pocit
Napísané: 12 Nov 2009, 15:18
od používateľa MajklNajt
Ako a kedy sa vlastne maju spustat ventilatory? Ja ked mam aj studeny motor, tak po starte sa spustia automaticky obidva.
Ked vsak vypnem aut. klimu, tak sa obidva zastavia a teplota ide hore. Ked zapnem klimu, tak znovu idu obidva a teplotu hned zrazi pod 80.
Termostat som skusil dnes vymenit, ale akosi mi prisiel iny typ od mjauto.cz, ako mam ja v motore. Pritom pisali ze je to presne pre typ mojho auta. Neskor dam aj foto.
Napísané: 12 Nov 2009, 16:07
od používateľa Kajo
Keď beží kompresor klímy, vždy bežia ventilátory, u väčšiny áut však bežia pomaly, na prvý stupeň.
Inak sa zapínajú až pri horúcom motore.
termostat
Napísané: 13 Nov 2009, 19:36
od používateľa hools
nevie niekto kde kupim termostat iba to vnutornu cast dakujem za rady