Strana 2 z 3
Napísané: 25 Sep 2009, 19:29
od používateľa Komo
No prave ten hukot z pristrojovky mozu byt prave tie vyrive klapky. Presov je velky a myslim ze priemerny student elektro priemyslovky zvladne zmerat odber na jednotlivom zariadeni. Ak by si mal cestu kolo RK tak sa staci ozvat je to otazka mozno 10 minut.
Napísané: 25 Sep 2009, 19:40
od používateľa Signum
pepcco146 napísal:Neviem, či to spolu súvisí. Napr. dnes som sedel v aute, čakal som na mamu. Všetko som mal vypnuté. Zrazu niečo niekde v palubovke alebo niekde tam hučalo. Ako keby to bol nejaký motorček a s niečim pohyboval. Trvalo to cca. 15 sekúnd a zase ticho. Keby niekto vedel o nejakom profíkovi, čo sa fakt rozumie do elektriky, napíšte kontakt.
Bol to zrejme motorcek klapky cirkulacie vzduchu v interieri
Napísané: 24 Okt 2009, 09:27
od používateľa pepcco146
Nazdar chlapi. Tak opäť je batéria v háji, ale to už asi aj musí byť, lebo 6 krát bola nabýjaná za rok a teraz už len tak tak, že naštartujem. Preto hľadám nejakého šikovného autoelektrikára, ktorý by sa stým vedel pohrať a dať to doporiadku. Keby ste o niekom vedeli, prosím dajte vedieť. Pepcco
Napísané: 24 Okt 2009, 10:41
od používateľa iurai
a ja som si myslel, ze za mesiac to bude opravene aj 4 krat
Napísané: 24 Okt 2009, 13:18
od používateľa pepcco146
No práveže som nenašiel nikoho, kto by sa do toho pustil. V Opli Prešov tvrdia je je všetko vporiadku a že mám zlú batériu.
Napísané: 24 Okt 2009, 18:21
od používateľa Kesi
Čo tak zobrať batériu a urobiť a nej záťažový test. Urobia ti to v predajni auto batérií zadarmo.
Napísané: 24 Okt 2009, 18:29
od používateľa pepcco146
Kesi vyskúšam aj to. Neskúšal niekto koľko ampérov vám ťahá z batérie? Mne 0,30 - 0,48A a to ešte bez alarmu. Nejak to kolíše. Skúste si to zmerať a dajte vedieť. Dík
Napísané: 24 Okt 2009, 18:42
od používateľa standape
no to je dost
pozeral si ci ti niekde (v kufri,kastliku,alebo cojaviem)neostava svietit nejake osvetlenie?je mozne ze po vytiahnuti klucika zo spinacky(elektricka cast spinacky)zostane vysiet a tym padom nejake rele su nahodene........ja som napriklad dosiel na to ze ked vypnem auto klucom a dam klucik do polohy NULA pritom kluc tam necham zastrceny tak mam nejaky odber v relatkach a vybija mi baterku a do hodiny je KO baterka
Napísané: 24 Okt 2009, 19:54
od používateľa pepcco146
Napísané: 24 Okt 2009, 23:43
od používateľa iurai
standape napísal:no to je dost
pozeral si ci ti niekde (v kufri,kastliku,alebo cojaviem)neostava svietit nejake osvetlenie?je mozne ze po vytiahnuti klucika zo spinacky(elektricka cast spinacky)zostane vysiet a tym padom nejake rele su nahodene........ja som napriklad dosiel na to ze ked vypnem auto klucom a dam klucik do polohy NULA pritom kluc tam necham zastrceny tak mam nejaky odber v relatkach a vybija mi baterku a do hodiny je KO baterka
zastrceny klucik = W kontakt. mnohe prislusenstvo je pod prudom.
napr. radio
Napísané: 24 Okt 2009, 23:51
od používateľa iurai
pepcco146 napísal:Kesi vyskúšam aj to. Neskúšal niekto koľko ampérov vám ťahá z batérie? Mne 0,30 - 0,48A a to ešte bez alarmu. Nejak to kolíše. Skúste si to zmerať a dajte vedieť. Dík
davnejsie som ti pisal, ze 0,05 A je primerany odber.
pokial mas naozaj 0,3 A odber, tak to musi byt lahka praca najst.
otazka z oci do oci: ziju u vas aj normalni autoelektrikari ? alebo sa zivia len zapajanim ziariviek pod Octavie a montazou xenonov do Oltcitov ?
Napísané: 25 Okt 2009, 08:23
od používateľa macil
Mal by som len jednu poznámku k meraniu. Ak meriate odber tak, že odpojíte jeden pól baterky a do okruhu vložíte merák. Treba pri odčítaní prúdu chvíľu počkať, kým sa prúd v okruhu ustáli. Trvá to niekoľko sekúnd, max. minútu a prúd potom spravidla klesne.
Napísané: 25 Okt 2009, 10:00
od používateľa pepcco146
macil napísal:Mal by som len jednu poznámku k meraniu. Ak meriate odber tak, že odpojíte jeden pól baterky a do okruhu vložíte merák. Treba pri odčítaní prúdu chvíľu počkať, kým sa prúd v okruhu ustáli. Trvá to niekoľko sekúnd, max. minútu a prúd potom spravidla klesne.
Takto sme to merali, s chlapíkom, keď som mu prišiel reklamovať baterku.
to iurai: neviem či sú u nás aj normálny elektrikári, lebo troch som sa pýtal a ani jeden nechce ísť do toho, že vraj je tam veľa práce (možno výhovorka alebo neviem). Už ich neriešim, ja potrebujem nájsť chybu a nie sa ich dopytovať. Škoda, že niesom bližšie Blavy, možno by si sa mi na to pozrel, čo?
Napísané: 25 Okt 2009, 10:43
od používateľa iurai
pepcco146 napísal:to iurai: neviem či sú u nás aj normálny elektrikári, lebo troch som sa pýtal a ani jeden nechce ísť do toho, že vraj je tam veľa práce (možno výhovorka alebo neviem). Už ich neriešim, ja potrebujem nájsť chybu a nie sa ich dopytovať. Škoda, že niesom bližšie Blavy, možno by si sa mi na to pozrel, čo?
ono mozno robia za peniaze.
a bez schem to moze byt zabava
Napísané: 25 Okt 2009, 12:58
od používateľa pepcco146
Napísané: 22 Nov 2010, 10:20
od používateľa danyn
Nazdar oplaci. Potrebujem radu. Na Ople Astra G cez noc vybije batériu. Pri odpojení batérie a zapojení ampérmetra do okruhu som nameral 0,13 A. Je to veľa? Pri postupnom vyberaní poistiek a vybratí poistky č.22 bol odber nulový. Vraj je to poistka na výstražné svetla a kontrolky. Cez noc odpájam batériu a naštartuje v pohode. Menil som aj inú batériu, robí to isté. Čo to môze spôsobovať? Ďakujem za rady.
Napísané: 22 Nov 2010, 10:25
od používateľa macil
Netuším, čo to spôsobuje, ale odber 130mA, nemôže za noc vybiť baterku. Problém bude pravdepodobne aj v samotnej batérii.
Okrem toho, prečítaj si ešte raz a poriadne, čo je istené poistkou 22!
Napísané: 07 Dec 2010, 16:26
od používateľa jurikam
ten motorček čo ti išiel cca 15 sek. bola klapka na privod vonk.vzduchu. Automaticky sa ti uzatvorila ked vypneš kluč. je to štandard. Inak ja som mal rovnaky problem tiež mi takto pred rokom vybijalo bateriu. A aj mi to dobijalo.Nakoniec som zistil že to robí alternator.Išiel do skratu a zaroven dobijal.Vyskušaj si ho odpojiť napriamo (je tam sice zly pristup ale da sa to zvaldnuť.) stači ked odpijiš ten hrubší kabel. tak zistiš ked odstavyš auto či tito vybije alebo nie.Nakoniec mi ho len opravili v servise za 250E!!! a novy stál bez pap.150 ! ?
Napísané: 08 Dec 2010, 01:29
od používateľa iurai
pri odpajani hrubeho kabla z alternatora treba odpojit bateriu, lebo tento ide rovno na plus pol baterie a hrozi to urazom alebo poziarom.
neverim ze do Astry H 1.7 je novy altik za 150E.
ale ak mas kontakt napis
Napísané: 10 Dec 2010, 19:47
od používateľa RadoK
jurikam napísal:ten motorček čo ti išiel cca 15 sek. bola klapka na privod vonk.vzduchu. Automaticky sa ti uzatvorila ked vypneš kluč. je to štandard.
Mne to zacalo robit dnes. Divny zvuk, daky motorcek vrci tych cca 15s. Zacne to robit ked dam kluc do druhej polohy, alebo ked stlacim tlacitko na palubovke (menenie vonkajsej / vnutornej cirkulacie). Podla vas je ten zvuk normalny? Za 3 a pol roka mi to nerobilo...