CEntral LZ
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: 06 Nov 2006, 11:42
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: KOSICE
Svano napísal:noteda, ak bude vadny motorek tak to bude teda pekne drahe kua, v opli tak 4300 bez roboty, uz som sa pytal
asi to bude fakt ten mikrospinac a motorcek by sa dal kupit niekde v model. potrebach nemusis kupovat hned vsetko original a mozno len prelomeny kablik
OPEL VECTRA CARAVAN X 16 XEL
tak uz som asi zistil cim to je...ten central zrazu zacal fungovat asi na dva dni a potom zas nic...
skusil som pohybat husim krkom a zacal praskat reprak aj ked klucik nebol v zapalovani....skusal som dat dole ten krk ale dalej som sa nedostal lebo som nedokazal vytiahnut ten knoektor co je dole pri prahu...kua...urcite su vadne dratky ale netusim jak ich mam vymenit a ktory k comu je
skusil som pohybat husim krkom a zacal praskat reprak aj ked klucik nebol v zapalovani....skusal som dat dole ten krk ale dalej som sa nedostal lebo som nedokazal vytiahnut ten knoektor co je dole pri prahu...kua...urcite su vadne dratky ale netusim jak ich mam vymenit a ktory k comu je
- macil
- Admin
- Príspevky: 36856
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Najprv musíš povoliť tú obruč (prevlečnú maticu), čo drží konektor vo dverách, len teraz neviem, či je to bajonet, alebo závit. Mal som podobný problém, nešli repráky vo dverách a blblo mi ele. ovládanie okien. Stačilo párkrát rozpojiť a spojiť ten konektor aby sa prečistili kontakty. Ak by to v tvojom prípade predsa len bol káblik, tak ti neostáva než zhodiť tapacírunk a vystopovať ho.
no tak dnes som bol s tym v servise a tam sme to skusaly....
kabliky v husom krku skontrolovane a vymenene...
dali sme dole tapacir kukali a kontrolovali...ok
stava do motorku ide..
dufam ze nebude v prdeli motorek, sudim podla toho ze niekedy to proste normalne funguje a niekedy nie....
nemoze byt cosik na tom motoreku??? nejaka oxydacia alebo studeny spoj take cosi???
zajtra ide dole aaj motorek tak to xceme pozret...
kabliky v husom krku skontrolovane a vymenene...
dali sme dole tapacir kukali a kontrolovali...ok
stava do motorku ide..
dufam ze nebude v prdeli motorek, sudim podla toho ze niekedy to proste normalne funguje a niekedy nie....
nemoze byt cosik na tom motoreku??? nejaka oxydacia alebo studeny spoj take cosi???
zajtra ide dole aaj motorek tak to xceme pozret...
- Durko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 11 Okt 2007, 20:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Rybnik
nejde rozobrat , je na 100% po elektrickej stranke nefunkcny, ale kedze nemam druhy nechcel som ho rozobrat destruktivne , su tam 3 krizove sroby, ale ten zamok nie a nie rozpolit aby som sa dostal pod ten plast a kov , zistit ci nieje mozne ho zrepasovat (kedze som niekde cital o sume 4500 za novy)
Nie som členom OPELCLUBU
Opel Vectra Caravan X 16 XEL, r.v. 98
105500 km
Spotreba:
dialnica - 6,4L
behacky po okoli - 7,03L / 6,94L / 7,18L / 7,37L
Opel Vectra Caravan X 16 XEL, r.v. 98
105500 km
Spotreba:
dialnica - 6,4L
behacky po okoli - 7,03L / 6,94L / 7,18L / 7,37L
- Durko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 290
- Dátum registrácie: 11 Okt 2007, 20:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Rybnik
iurai napísal:samozrejme je mozne zamok rozobrat. zopar som ich uz rozobral.
ovsem su tam rizika, ze nepojde spolahlivo po poskladani
tak sa zatial vratim do doby kamennej (manualny pohon) , kým niekto nebude predávať LZ zámok
Nie som členom OPELCLUBU
Opel Vectra Caravan X 16 XEL, r.v. 98
105500 km
Spotreba:
dialnica - 6,4L
behacky po okoli - 7,03L / 6,94L / 7,18L / 7,37L
Opel Vectra Caravan X 16 XEL, r.v. 98
105500 km
Spotreba:
dialnica - 6,4L
behacky po okoli - 7,03L / 6,94L / 7,18L / 7,37L
- richieee
- Nový užívateľ
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 02 Júl 2008, 14:18
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
DURKO:
ja som ten zámok nedávno rozobral a opravil, tiež mi nefungoval, prvý krát som ho nerozobral, ale potom som sa dočítal, že dáš dole tie tri skrtuky a strčíš šroubovák do stredu zámku, je tam jeden nit, ktorý sa dá krásne vypáčiť! dá sa potom aj naspäť nahodiť a drží. v mojom prípade stačlo namastiť mechanizmus motorčeka a spínača. inak motorček a spínač sa dajú zohnať za pár korún (www.gme.sk), takže kúpu nového zámku by som vylúčil.
tu sú návody:
http://www.gm-club.cz/navody-opel/oprava-zamku-dveri
alebo (tento je lepší, stiahni si dole obrázky k tomu)
http://lib.unas.cz/cars/vectra/prtka1/
veľa šťastia pri oprave!
ja som ten zámok nedávno rozobral a opravil, tiež mi nefungoval, prvý krát som ho nerozobral, ale potom som sa dočítal, že dáš dole tie tri skrtuky a strčíš šroubovák do stredu zámku, je tam jeden nit, ktorý sa dá krásne vypáčiť! dá sa potom aj naspäť nahodiť a drží. v mojom prípade stačlo namastiť mechanizmus motorčeka a spínača. inak motorček a spínač sa dajú zohnať za pár korún (www.gme.sk), takže kúpu nového zámku by som vylúčil.
tu sú návody:
http://www.gm-club.cz/navody-opel/oprava-zamku-dveri
alebo (tento je lepší, stiahni si dole obrázky k tomu)
http://lib.unas.cz/cars/vectra/prtka1/
veľa šťastia pri oprave!
ak chcete ist pri oprave na istotu vyskusajte toto:
zozente este jeden elektricky pokazeny zamok. mozno budete mat stastie a ziskate ho zadara.
ak je problem v mechanike zamku, alebo vznikne pri rozoberani zamku,
aspon budete mat nahradu.
treba sa vyvarovat situacie, ked zamok nejde odomknut a dvere zavriete.
takze vsetky funkcie, tiahla, atd pekne preskusat na otvorenych dverach, a urcitu dobu mat radsej dvere bez calunenia.
zozente este jeden elektricky pokazeny zamok. mozno budete mat stastie a ziskate ho zadara.
ak je problem v mechanike zamku, alebo vznikne pri rozoberani zamku,
aspon budete mat nahradu.
treba sa vyvarovat situacie, ked zamok nejde odomknut a dvere zavriete.
takze vsetky funkcie, tiahla, atd pekne preskusat na otvorenych dverach, a urcitu dobu mat radsej dvere bez calunenia.