Má to niečo do seba tá rotačka, hlavne je to lacné na údržbu a dobre to štartuje.
V T4ke som to mal, tryska vstrekovača stála 8 eur.
Teraz som kupoval z poľska 4 piezovstrekovače pre CR za 600 a tešil som sa, že ako lacno.
Inak moderný CR je efektívnejší ako rotačka, tie dodávky s poslednou verziou CR jazdia od 6,2-7/100 a to ich nikto nešetrí a hmotnosť je cez 2,5t.
Mať tento motor v osobnom aute sme na spotrebe 3,5.
Osobne z dízlov mám najradšej PD systém, preferujem ho viac ako rotačku a CR, vp44 ani nehovorím, tomu sa vyhýbam

.
Spoľahlivosť, robustnosť, spotreba, lacná údržba.
Sú síce názory, že občas sa uvoľnia vstrekovače v hlave, no tých motorov je toľko a sú tak lacné, že to neriešim.
Škoda len toho drkotania, ale tak, niečo za niečo.