Strana 1 z 2

Napísané: 05 Júl 2011, 16:00
od používateľa buci_vectra
Je to krokovy motorcek volnobehu.
RJ motora nim nastavuje aj zvyseny volnobeh vo faze zahrievania.

Napísané: 05 Júl 2011, 16:02
od používateľa kgracing
dakujem...zase som mudrejsi, krokovy motorcek.. :)

Napísané: 05 Júl 2011, 19:31
od používateľa ondris
no tak na diagnostiku som sa nedostal...ale mam dalsie poznatky. vymenil som sviecky. palivovy filter a pre istotu som obiednal zapalovaci modul lebo predpoklad je ze to bude on. v pondelok som ho objednal a budem ho mat v stredu a tusim som aj dobre spravil lebo dnes mi auto ked bolo teple nastartovalo uz len na 3 valce a odvtedy ide len na 3 valce. 4-ty valec nepali. 99,9 percent to bude ta cievka zapalovacia teda inducka.. zajtra to vymenim a dam vediet

Napísané: 06 Júl 2011, 19:26
od používateľa ondris
no zda sa ze problem je odstraneny. bola to ta indukcna cievka...este uvidim ako to rano nastartuje ale verim ze to bude oka,,,

Napísané: 07 Júl 2011, 20:23
od používateľa ondris
tak startovanie rano uplne bez problemu.... jeden by neveril co dokaze taka pokazena inducka...

Napísané: 07 Júl 2011, 23:16
od používateľa macil
To hej, indukčka je prevít. :)

Napísané: 07 Júl 2011, 23:31
od používateľa iurai
kgracing napísal:neni to na vyfuku ani nahodou,je to zapojene na sanie,a obchadza skrtiacu klapku...neviem ako tomu presne hovorite..


ventil volnobezneho vzduchu. niekedy krokovy motor volnobehu

Napísané: 07 Júl 2011, 23:38
od používateľa buci_vectra
iurai napísal:ventil volnobezneho vzduchu. niekedy krokovy motor volnobehu

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=28140&start=14 :roll:

Napísané: 08 Júl 2011, 01:18
od používateľa iurai
buci, ano, prehliadol som
spresnim. je to ventil ovladany cievkou, nie je tam ziaden motorcek

Napísané: 08 Júl 2011, 01:22
od používateľa buci_vectra
Uz davnejsie kdesi som sa cudoval, preco to volaju krokovy motorcek, ked to z krokovym motorcekom nema nist spolocne.
Mno ale prehlasovala ma vacsina... :roll:

Napísané: 08 Júl 2011, 01:36
od používateľa iurai
mechanicke prevedenie ma vplyv na prevadzku. ten cievkovy ventil je nachylny na necistoty.
skutocny krokac maju x16xel, x16szr, a FIAT Tempra 1.6 159.B9
ked ho odpojis za studena, otacky udrzi nadalej. za tepla budu "mierne" vacsie

Napísané: 08 Júl 2011, 09:06
od používateľa macil
Motorček preto, lebo ako Iurai píše, iné motory majú servomotor, ktorý vysúva kulisu. Tak sa ujal spoločný názov "motorček" pre všetky systémy a všetci vedia o čo sa jedná. :wink:

Napísané: 08 Júl 2011, 09:09
od používateľa buci_vectra
Jj, chapem ;)
Predtym som rozlisoval servomotor volnobehu a elektromagneticky ventil volnobehu, len tu ste ma pokazili s tym krokovym motorcekom ;)
Mno ale uz sme zrejme trochu mimo mísu ;)