foto termostatu

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Bajky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

foto termostatu

Príspevok od používateľa Bajky »

Zdravim vsetkych clenov.(aj neclenov :D )Mam astru g 1,6 8v x16szr a potreboval by som z katalogu OPC foto origo termostatu.Bol by niekto taky ochotny a pomohol mi s tou foto? Problem je totiz v tom ze menil som kedysi origo termostat za termostat od firmy QH(vymena kvoli nefunkcnosti) a zial bohu termostat vydrzal len asi 5tis km.Teraz som kupil od firmy Wahler,ale ten je trosku odlisny-je na nom malicka dierka ktora na termostate QH nebola,mam na mysli taka dierka cez ktoru moze chladiaca zmes pretekat aj pri uzavretom termostate.Dierka ma priemer asi 1-1,5mm. Chcel by som teda vediet kvoli comu je tam ta dierka a ci origo termostat nieco take ma tiez.Dakujem
Používateľov profilový obrázok
langdon2
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
Príspevky: 22972
Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
Auto: Insignia
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa langdon2 »

NO tak to by aj mna zaujimalo, na co tam ta dierka je. ja som kupoval termostat tiez ten QH. Ale trocha mi to cez tu dierku prepustalo, tak som to rozmontoval a dal tam vlozku zo stareho termostatu, kde ta dierka nebola.
Odvtedy vsetko v pohode. Ja som totizto termostat mal v pohode, len prirubu som mal zodratu.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Používateľov profilový obrázok
Durko
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 290
Dátum registrácie: 11 Okt 2007, 20:17
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Rybnik

Príspevok od používateľa Durko »

taketo sa vyrabali uz aj na Skody 120,

moje tipy:

1.) asi preto, aby bol aspon nejaky okruh ked uz sa zalepi termostat (prietok cez dierku je asi zanedbatelny)

2.) zeby koli pripadnemu vzduchu v systeme, aby sa voda dostala k telesu termostatu ( k bimetalu )
Nie som členom OPELCLUBU
Opel Vectra Caravan X 16 XEL, r.v. 98
105500 km
Spotreba:
dialnica - 6,4L
behacky po okoli - 7,03L / 6,94L / 7,18L / 7,37L
Bajky
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bajky »

taketo sa vyrabali uz aj na Skody 120,

moje tipy:

1.) asi preto, aby bol aspon nejaky okruh ked uz sa zalepi termostat (prietok cez dierku je asi zanedbatelny)

2.) zeby koli pripadnemu vzduchu v systeme, aby sa voda dostala k telesu termostatu ( k bimetalu )

podla mna je 1, tip nespravny,kedze prietok cez tuto dierku je minimalne,(priemer je 1,5mm!!),proste toto by chladiacemu okruhu na dodatocne chladenie nestacilo urcite. 2. tip sa mi tiez nezda, teda aspon ciastocne nie,pretoze teleso termostatu je priamo vnorene v chladiacej kvapaline ked ju tam vytlaci cerpadlo. Podla mna dierka je tam kvoli "znizeniu" tlaku resp namahania na termostat.
Ale prvorada moja otazka bola v tejto teme ,ci by mi niekto nemohol pomoct s obrazkom origo termostatu na moj motor. Tak ci tak proste dierka tam vyznam ma. Dakujem
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"