Tie žhaviče sa nachádzajú zhora motora od prístrojovky a je pravda, že je k ním hrozný prístup. Na prvom obrázku máš asi kde presne sa nachádzajú a na druhom kade sa k ním dostaneš. Ja som ich menil nedávno a bola to práca na 3 hod. K samotnému vyberaniu neodporúčam to robiť vidlicovými kľúčmi, ale len kľúčom na žhaviče, alebo starým klasickým trubkovým kľúčom na ktorý som si z druhej strany narazil natvrdo predĺženie z malej gola-sady. Menil som žhaviče na všetkých mojich diesloch ( Xantia, Felda, Zafira A, Zafira B) a nikdy som ho nezalomil. Treba dávať pozor, aby si pri povoľovaní nestáčal kľúč smerom do strán, ale bol vždy presne v smere žhaviča.
http://www.jurosvk.salem.sk/fotka.php?c ... 1359446354
skúška žhavičov a kde sa nachadzaju motor 1,9 cdti 88kw
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 06 Júl 2008, 10:14
- Auto: Zafira Tourer
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko alt: Golianovo
- Bydlisko: Nitra
Tak som dneska menil tie zhavice.... Nebolo to az tak hrozne ako som si to predstavoval, ale ten pristup ako k peniazom. Zlozity a komplikovany.... Na moje pocudovanie isli dost lahko povolit. Dal som nove, ale stale mi zasvieti kontrolka "auta s klucom" a po 1-2 sek. po nastartovani zhasne. Predtym mi svietila este asi 10-15 min. Bol to nakoniec kluc 10, taky predlzeny ako na obyc. sviecky. Zatiahol som ho momentom 16 Nm. V knizke som sa docital ze to ma byt 17Nm, ale uz tych 16 sa mi zdalo dost vesla. Musim ist teraz este na PC aby mi tu chybu vymazali? Diky....
Vectra C GTS, 1,9 CDTi, 2005