Načo slúžia voľnobežky na moderných dízlových motoroch?
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Načo slúžia voľnobežky na moderných dízlových motoroch?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Moderné dízláky majú kvôli vysokej kompresii nerovnomerný chod, neustále spomaľujú a zrýchlujú.
Výkonné alternátory sú zas odprevodované veľmi do rýchla.
Tieto dva faktory vedú k veľkému namáhaniu remeňa, napínača a alternátora.
Keď sa na dízlaku zasekne voľnobežka, alternátor sa zvyčajne rozsype po 20-30 tisíc km.
Zaseknutá voľnobežka sa spozná podľa kmitania napínača, remeňa a podľa brumu.
Výkonné alternátory sú zas odprevodované veľmi do rýchla.
Tieto dva faktory vedú k veľkému namáhaniu remeňa, napínača a alternátora.
Keď sa na dízlaku zasekne voľnobežka, alternátor sa zvyčajne rozsype po 20-30 tisíc km.
Zaseknutá voľnobežka sa spozná podľa kmitania napínača, remeňa a podľa brumu.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád