Alternator slabo dobija, skokova zmena napetia

Moderátori: dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
igi76
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 08 Apr 2010, 20:33
Auto: Signum
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

Príspevok od používateľa igi76 »

Vyzera to na diodovy mostik akurat ho neviem objednat lebo na alernatore nemam ziadne oznacenie.Nevite niekto poradit ake altiky sa montovali na motory z19dth r.v.2005 pred faceliftom.Neviem ani ci uz bol altik meneny :(
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Používateľov profilový obrázok
igi76
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 08 Apr 2010, 20:33
Auto: Signum
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

Príspevok od používateľa igi76 »

Kedze som nevedel objednať nahradný diel do altika tak sme pomenili len diody na mostiku a este volnobežku ktora bola kaput.Kontrolka dobijania zhasla a hodnoty su medzi 13,6 pri záťaži až po 14,0 takže to bude asi v poho.Dufam že vydrží co najdlhsie. :)
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

co ta to vyslo?
VeCe 2.2 16V direct sedan
Používateľov profilový obrázok
igi76
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 08 Apr 2010, 20:33
Auto: Signum
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

Príspevok od používateľa igi76 »

Vyslo ma to spolu na 120.-eur aj s prácou.
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

good job. ja ani neviem kde moze byt problem. este som nemal alt dolu. mne to dobija len po zvyseni otacok nad 2 tis :/ a napatie potom drzi medzi stanovenymi hranicami
VeCe 2.2 16V direct sedan
Používateľov profilový obrázok
igi76
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 08 Apr 2010, 20:33
Auto: Signum
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

Príspevok od používateľa igi76 »

V tvojom prípade to može byť aj reglér,lebo sa sprava inak ako u mna.
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

dajte tam originalny alternator, malo by to fungovat
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

alternator som dal zrepasovat. robil to fakt skuseny chlapik. po nastartovani uz nemusim pridat aby sa nabudil a aby zacal nabijat. problem odstraneny. stve ma ale stale kontrolka. vymazal som ju cez op com ale po nastartovani opat nabehne. pritom alternator dobija. riesil toto niekto?
chyba

Kód: Vybrať všetko

P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
(04)  - Present
VeCe 2.2 16V direct sedan
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

mrkol som sa dnes pod auto. pri pohlade na alternator zdola, sa mi zdalo ze na B1+ nie je kabel.
je mozne ze je tam zlle uchyteny alebo nie je pripojeny ked alternator dobija spravne? nemoze to mat vplyv na svietiacu kontrolku?
VeCe 2.2 16V direct sedan
Používateľov profilový obrázok
jupaza1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1957
Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
Auto: Vectra C
Bydlisko alt: Bytča a okolie
Bydlisko: Źilina

Príspevok od používateľa jupaza1 »

tuto chybu som riešil aj ja a chyba bola v tom tenkom kábliku, čo vedie do alternátora - chýbala tam matica - voľný kontakt a raz za čas vyhodilo túto chybu :wink:
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

pre lepsiu predstavu pripajam obrazok Obrázok
konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania :roll:
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem
VeCe 2.2 16V direct sedan
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

B+ je hruby kabel k akumulatoru
L je spravidla ocko s tenkym kablom - budenie+kontrolka. u Vectra C uz ide do RJ motora

u vyznacenych typov motorov je L a F spolu v dvojpinovom konektore.

F - Field je pouzity len u Z22YH. Podobne u Astry H u 1.7CDTi (Z17DTL,Z17DTH). Ide o nejaku "vylepsenu" komunikaciu medzi alternatorom a motorom.

Ak je ten kabel od F k RJ motora dobry, tak vyskusaj vymenit alternator za nerepasovany

Obrázok
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

mam ten dvojpinovy konektor. ako mam zmerat napatie na L obovde, mam merat pri vypnutom, zapnutom zapalovani, nastartovanom motore? ma tam byt 0,5 alebo 0,75?
dakujem
VeCe 2.2 16V direct sedan
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - ELEKTRO"