
Alternator slabo dobija, skokova zmena napetia
Moderátori: dulo, buci_vectra
- igi76
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 08 Apr 2010, 20:33
- Auto: Signum
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Kedze som nevedel objednať nahradný diel do altika tak sme pomenili len diody na mostiku a este volnobežku ktora bola kaput.Kontrolka dobijania zhasla a hodnoty su medzi 13,6 pri záťaži až po 14,0 takže to bude asi v poho.Dufam že vydrží co najdlhsie. 

Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Astra F White 1,4 44KW EX
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 347
- Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
alternator som dal zrepasovat. robil to fakt skuseny chlapik. po nastartovani uz nemusim pridat aby sa nabudil a aby zacal nabijat. problem odstraneny. stve ma ale stale kontrolka. vymazal som ju cez op com ale po nastartovani opat nabehne. pritom alternator dobija. riesil toto niekto?
chyba
chyba
Kód: Vybrať všetko
P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
(04) - Present
VeCe 2.2 16V direct sedan
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
tuto chybu som riešil aj ja a chyba bola v tom tenkom kábliku, čo vedie do alternátora - chýbala tam matica - voľný kontakt a raz za čas vyhodilo túto chybu 
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 347
- Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
pre lepsiu predstavu pripajam obrazok 
konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania :roll:
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem

konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania :roll:
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem
VeCe 2.2 16V direct sedan
B+ je hruby kabel k akumulatoru
L je spravidla ocko s tenkym kablom - budenie+kontrolka. u Vectra C uz ide do RJ motora
u vyznacenych typov motorov je L a F spolu v dvojpinovom konektore.
F - Field je pouzity len u Z22YH. Podobne u Astry H u 1.7CDTi (Z17DTL,Z17DTH). Ide o nejaku "vylepsenu" komunikaciu medzi alternatorom a motorom.
Ak je ten kabel od F k RJ motora dobry, tak vyskusaj vymenit alternator za nerepasovany

L je spravidla ocko s tenkym kablom - budenie+kontrolka. u Vectra C uz ide do RJ motora
u vyznacenych typov motorov je L a F spolu v dvojpinovom konektore.
F - Field je pouzity len u Z22YH. Podobne u Astry H u 1.7CDTi (Z17DTL,Z17DTH). Ide o nejaku "vylepsenu" komunikaciu medzi alternatorom a motorom.
Ak je ten kabel od F k RJ motora dobry, tak vyskusaj vymenit alternator za nerepasovany
