A zasa pada nafta
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
A zasa pada nafta
Zdravim vas panove, tak mi zasa pada nafta na vebe X20DTH
Vymenil som nasledovne, tesnenie pod traverzama, prepadove hadicky, vsetky tesnenie v palivovom filtru, tesnenie na hadicich co su priamo na nadrzi.
Rano ked pridu k autu, nastartuju, motor chytne ihned po cca 10 sekundach zdechne a musim cely system odvzdusnit.
Poradte naco som zabudol, popripade naco sa mam sustredit, vymenit, prekontrolovat , vdaka za rady.
Vymenil som nasledovne, tesnenie pod traverzama, prepadove hadicky, vsetky tesnenie v palivovom filtru, tesnenie na hadicich co su priamo na nadrzi.
Rano ked pridu k autu, nastartuju, motor chytne ihned po cca 10 sekundach zdechne a musim cely system odvzdusnit.
Poradte naco som zabudol, popripade naco sa mam sustredit, vymenit, prekontrolovat , vdaka za rady.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
X20DTH 1999
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
Na 2,2kách je pod podlahou ještě spirála trubek, co vedou od nádrže k filtru. A jsou to 2 místa spojení trubek. Takže jestli to dvojky mají taky a asi jo, zkus ještě tohle. Pokud ani to, pak jedině zrada nekvalitního těsnění. Může býd i vryp na vstřiku a tou převlečnou maticí to neutěsníš. Když jsem měnil těsnění pod vstřiky, jedno z nich bylo otlačené od nějakého smítka , co tam zůstalo po předchozí výměně v autorizáku. Těžko radit, když jsi vše měnil. Jedině to omezit. Když se zavzdušní motor, zkus nasát naftu na přepadu 4. vstřiku. Alespoň eliminovat vstřiky.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
lubos :
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne. To si ,ale jenom myslim. A z duvodu maleho prostoru to tam nebudu predelavat.
alzafir :
Ano vsimnul jsem si, ze hadice jsou dvakrat spojovane, takze nato mrknu.
Už jsem premyslel, ze vymenim komplet palivove trubky a obal palivoveho filtru nebo uz se tu na foru jinym uzivatelum nekolikrat stalo, ze byla na nem prasklina a tim taky padala nafta.
A jeste jedna vec, sice nevim jestli to ma smim problemem neco spolecne, ale kdyz natankuju do nadrze 60 litru tak mi vytyka zezhora nadrze a jak je v nadrzi 50 litru tak uz netece. Podotykam, ze tankuju jenom to co se vejde do nadrze a ne az do vypnuti pistole.
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne. To si ,ale jenom myslim. A z duvodu maleho prostoru to tam nebudu predelavat.
alzafir :
Ano vsimnul jsem si, ze hadice jsou dvakrat spojovane, takze nato mrknu.
Už jsem premyslel, ze vymenim komplet palivove trubky a obal palivoveho filtru nebo uz se tu na foru jinym uzivatelum nekolikrat stalo, ze byla na nem prasklina a tim taky padala nafta.
A jeste jedna vec, sice nevim jestli to ma smim problemem neco spolecne, ale kdyz natankuju do nadrze 60 litru tak mi vytyka zezhora nadrze a jak je v nadrzi 50 litru tak uz netece. Podotykam, ze tankuju jenom to co se vejde do nadrze a ne az do vypnuti pistole.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
X20DTH 1999
- MajklNajt
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 334
- Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Bydlisko: BB
Ja by som to tipoval na poškodený obal palivového filtra. Niekde som tu čítal, že mal niekto takýto istý problém a nakoniec to bol ten obal. Ono tu prasklinu na nom nemusí byt vôbec vidno. Skus sa mrknúť na to..
Naposledy upravil/-a MajklNajt v 14 Okt 2011, 12:31, upravené celkom 2 krát.
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
r.v. 2000 edition, sedan
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
dejvid napísal:lubos :
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne.
To ne, Z nádrže to vede přes filtr do čerpadla. Přepady jsou zavedené taky do čerpadla a ne do zpátečky, proto se to tak rádo tudy zavzdušňuje.
MajklNajt mě předešel, tohle jsem taky zkouše, filtr těsnil, nakonec to bylo netěsností pod vstřikem. V autorizáku mi to dělali před 2 lety, dlouho to nevydrželo
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
beton napísal:Ja by som tam supol pumpicku so spetnym ventilom
to je pekna pi..ina nakolko VP44 psg 05 ma co robit udrzat naftu tak mu to este ztazme spatnym ventilom a zuzenim prietoku nafty -toto riesenie je zabijak cerpadla
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže