A zasa pada nafta

Moderátori: dulo, buci_vectra

dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

A zasa pada nafta

Príspevok od používateľa dejvid »

Zdravim vas panove, tak mi zasa pada nafta na vebe X20DTH

Vymenil som nasledovne, tesnenie pod traverzama, prepadove hadicky, vsetky tesnenie v palivovom filtru, tesnenie na hadicich co su priamo na nadrzi.

Rano ked pridu k autu, nastartuju, motor chytne ihned po cca 10 sekundach zdechne a musim cely system odvzdusnit.

Poradte naco som zabudol, popripade naco sa mam sustredit, vymenit, prekontrolovat , vdaka za rady.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Z vlastní zkušenosti bych to viděl na netěsnost palivového filtru. Když to bylo těsnění traverz vstřiku, tak jsem nenastartoval. Zkontroluj nebo vyměň těsnění na trubkách, co vedou do víka palivového filtru.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

I tesneni na trubkach, co vedou do vika palivoveho filtru jsou vymenene.


Ale divne je to, ze kdyz prijdu k autu do 18 hodin od posledni jizdy, tak sednu a odjedu bez jakeho kolvek problemu. Ale kdyz sednu do auta po 19 hodinach, uz je nafta padnuta.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Používateľov profilový obrázok
beton
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 08 Aug 2011, 08:52
Auto: Signum
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa beton »

Ja by som tam supol pumpicku so spetnym ventilom :wink:
Signum 2,2 DTI
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

I pumpicku zo spetnou klapkou tam mam a problem stale pretrvava.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Používateľov profilový obrázok
beton
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 08 Aug 2011, 08:52
Auto: Signum
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa beton »

dejvid napísal:I pumpicku zo spetnou klapkou tam mam a problem stale pretrvava.


A kde ju mas?
Signum 2,2 DTI
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

Mezi cerpadlem a palivovym filtrem.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Používateľov profilový obrázok
beton
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 08 Aug 2011, 08:52
Auto: Signum
Bydlisko: Šaľa

Príspevok od používateľa beton »

Hmm,tak to je divne...
A neskusal si dat druhu pumpu,uz sa stalo ze aj nova nebola dobra...
Signum 2,2 DTI
luboš
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 749
Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: borovce- PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa luboš »

Treba ju dať medzi filter a nádrž :wink:
VEBE X20DTH 99-00
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Na 2,2kách je pod podlahou ještě spirála trubek, co vedou od nádrže k filtru. A jsou to 2 místa spojení trubek. Takže jestli to dvojky mají taky a asi jo, zkus ještě tohle. Pokud ani to, pak jedině zrada nekvalitního těsnění. Může býd i vryp na vstřiku a tou převlečnou maticí to neutěsníš. Když jsem měnil těsnění pod vstřiky, jedno z nich bylo otlačené od nějakého smítka , co tam zůstalo po předchozí výměně v autorizáku. Těžko radit, když jsi vše měnil. Jedině to omezit. Když se zavzdušní motor, zkus nasát naftu na přepadu 4. vstřiku. Alespoň eliminovat vstřiky.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

lubos :

To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne. To si ,ale jenom myslim. A z duvodu maleho prostoru to tam nebudu predelavat.

alzafir :

Ano vsimnul jsem si, ze hadice jsou dvakrat spojovane, takze nato mrknu.


Už jsem premyslel, ze vymenim komplet palivove trubky a obal palivoveho filtru nebo uz se tu na foru jinym uzivatelum nekolikrat stalo, ze byla na nem prasklina a tim taky padala nafta.
A jeste jedna vec, sice nevim jestli to ma smim problemem neco spolecne, ale kdyz natankuju do nadrze 60 litru tak mi vytyka zezhora nadrze a jak je v nadrzi 50 litru tak uz netece. Podotykam, ze tankuju jenom to co se vejde do nadrze a ne az do vypnuti pistole.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

A čo takto nízkotlakové podávacie čerpadlo pri/v nádrži?
Ja také mám vo VW.
Keď ráno otočím kľúčom, vždy počujem, že chvíľu ide vzduch.
Nič nie je dokonalé, ale nedokonalosť sa dá kompenzovať...
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

Nizkotlakove cerpadlo v nadrzi nemam.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Používateľov profilový obrázok
MajklNajt
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
Auto: Vectra B
Bydlisko: Banská Bystrica
Bydlisko: BB

Príspevok od používateľa MajklNajt »

Ja by som to tipoval na poškodený obal palivového filtra. Niekde som tu čítal, že mal niekto takýto istý problém a nakoniec to bol ten obal. Ono tu prasklinu na nom nemusí byt vôbec vidno. Skus sa mrknúť na to..
Naposledy upravil/-a MajklNajt v 14 Okt 2011, 12:31, upravené celkom 2 krát.
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

dejvid napísal:Nizkotlakove cerpadlo v nadrzi nemam.

No šak! To bola rada, aby si ho domontoval.
Sorry, ak to vyznelo ináč.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
dejvid
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12 Feb 2011, 10:38
Auto: Vectra B
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Príspevok od používateľa dejvid »

MajklNajt:

Jasne vymenim ho a dam vedet.

Kajo:

V blizke dobe se chystam do BA tak se zastavim a muzes realizovat sve esteticke citenie.

Jinak se stejne u tebe zastavim kvuli tomu odkladacimu prostoru.
Opel Vectra B 2.0
X20DTH 1999
Používateľov profilový obrázok
MajklNajt
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
Auto: Vectra B
Bydlisko: Banská Bystrica
Bydlisko: BB

Príspevok od používateľa MajklNajt »

Daj ho dolu a skus ho natlakovat vzduchom, potom ponorit do vody a sleduj ci sa niekde neobjavi vzduch. Nieco na sposob hladania deravej bicyklovej duse :)
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

dejvid napísal:lubos :
To je uplne jedno kde ji das jestli pred, anebo za. Protoze hned pred filtrem je zpatecka do nadrze, takze to spadne stejne.

To ne, Z nádrže to vede přes filtr do čerpadla. Přepady jsou zavedené taky do čerpadla a ne do zpátečky, proto se to tak rádo tudy zavzdušňuje.
MajklNajt mě předešel, tohle jsem taky zkouše, filtr těsnil, nakonec to bylo netěsností pod vstřikem. V autorizáku mi to dělali před 2 lety, dlouho to nevydrželo :evil:
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

meranie cez ubytok podtlaku ako som ho sem niekde pisal nepomoze ?
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

beton napísal:Ja by som tam supol pumpicku so spetnym ventilom :wink:

to je pekna pi..ina nakolko VP44 psg 05 ma co robit udrzat naftu tak mu to este ztazme spatnym ventilom a zuzenim prietoku nafty -toto riesenie je zabijak cerpadla :wink:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"