Ak by to niekomu pomohlo, dam sem nejake fotky, akym sposobom som postupoval ja.
Treba nejake naradie / kluce, srobovaky/, sprej na ozivovanie kontaktov / za 4 € /, multimeter / za 5 € / .
1. Samozrejme, na prvom mieste treba nechat urobit diagnostiku, aby clovek vedel, kam sa ma uberat.
2. Treba zdemontovat koleso.
3. Vedla tlmica sa nachadza konektor, do ktoreho vedu / podla vybavy auta / kabliky zo snimacov.
V mojom pripade - kablik zo senzora opotzrebenia brzd a kablik zo senzora ABS.
Vo vyssich stupnoch vybavy podvozka je mozne, ze kablikov do konektora povedie viac.

Konektor treba vytiahnut z drziaka, zatlacenim poistneho zuba, kvoli lepsiemu pristupu.
4. Z konektora treba kvoli inspekcii vytiahnut kabliky od snimaca ABS a snimaca opotrebenia brzd.
5. Modry kolik je este zapojeny snimac opotrebenia brzd a vedla je vidiet zaoxidovane kontakty od snimaca ABS.
Na ozivenie som pouzil sprej na kontakty - KONTAKT.


Pre porovnanie davam aj fotky z druhej strany auta, kde boli kontakty OK.


6. Ako sa tu pisalo, ze treba zmerat odpor na naboji, meral som ho cez vytiahnuty konektor.
Mne multimeter nameral hodnotu okolo 830 ohm + - na pravom aj lavom naboji, su hodnoti zle ?!

7. Na obrazku je dalsi konektor, ktory ked sa rozpoji, da sa odmerat priechodnost kablov od uz rozobrateho konektora po konektor na obrazku.

V mojom pripade boli OK.
8. Kedze teraz ziadne kontrolky nesvietia, vyzera to byt vsetkko OK, ak pride dazdive pocasie - uvidime.