Vstrekovanie vodíka, váš názor
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Vstrekovanie vodíka, váš názor
Zaujíma ma váš názor:
http://www.hhoplusgas.com
Tu sú ešte nejaké info od technika, ktorý niektoré systémy testoval:
http://water-4-gas-systems.bravehost.com/
http://www.hhoplusgas.com
Tu sú ešte nejaké info od technika, ktorý niektoré systémy testoval:
http://water-4-gas-systems.bravehost.com/
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Fifčok
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 837
- Dátum registrácie: 26 Júl 2009, 22:03
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Hlohovec - Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
no v skutku znie to zaujimavo, ale nastava tu otazka, ci by to preslo pripadnou technickou kontrolou :roll:
osobne by som to vyskusal asi jedine ak by som to mal moznost vidiet a vyskusat u niekoho namontovane a v prevadzke inak neviem ci by som sa na to dal...
inak taketo nieco tu uz bolo .. nejaky panko z ciech to mal na vectre namontovane asi rok dva dozadu mozno aj viac... hmm aj v telke to bolo ...a aj na youtube to je
osobne by som to vyskusal asi jedine ak by som to mal moznost vidiet a vyskusat u niekoho namontovane a v prevadzke inak neviem ci by som sa na to dal...
inak taketo nieco tu uz bolo .. nejaky panko z ciech to mal na vectre namontovane asi rok dva dozadu mozno aj viac... hmm aj v telke to bolo ...a aj na youtube to je
Insignia ST A20DTH 120kW r.v. 2014
Omega B MV6 X30XE 155kW r.v. 1997 - ex
Vectra B Z18XE 92kW r.v. 2001 - ex
Omega B MV6 X30XE 155kW r.v. 1997 - ex
Vectra B Z18XE 92kW r.v. 2001 - ex
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Rozmýšľal som, že generátor vodíka vyrobím a vyskúšam to, aby som overil, či to má nejaký efekt.
Podľa youtube sú potrebné hliníkové alebo nerezové platne, vhodne pospájať, sóda bikarbóna ako katalyzátor + destilka.
Ak má niekto nápad, ako to čo najefektívnejšie zložiť, sem s tým.
(Otázka pre chemikov, aké množstvo vodíka sa uvoľňuje z 12V akumulátora pri prebíjaní? Je to možné využiť?)
Podľa youtube sú potrebné hliníkové alebo nerezové platne, vhodne pospájať, sóda bikarbóna ako katalyzátor + destilka.
Ak má niekto nápad, ako to čo najefektívnejšie zložiť, sem s tým.
(Otázka pre chemikov, aké množstvo vodíka sa uvoľňuje z 12V akumulátora pri prebíjaní? Je to možné využiť?)
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
asi si to necital.MajklNajt napísal:Energia potrebna na vyrobu vodika z vody je vacsia, ako energia obsiahnuta vo vyrobenom vodiku.
Cize z energie ktoru vlozis do vodikoveho generatoru, sa ti vrati uz len cast energie a to znamena strata, nie ziadna uspora.
tu nejde o energiu na vyrobu vodika, ale o ucinnost spalovania.
tato je u benzinoveho motora zla, obzvlast pri nizsom zatazeni motora.
pretoze chudobna zmes uz nehori dobre
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Viem o jednej plnej vodikovej nadrzi, je z ulice pristupna, len ako natankovat :?:
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová 
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET

Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Z hladiska bezpecnosti sme chceli vodik vyrabat z vody a cez co najkratsiu cestu dostat hned do sania. Uschovavanie cisteho vodika je bezpecne, akurat treba na to vysokotlakovu nadobu. a kde ho zohnat taky cisty?
uchovavanie v podstate idealnej zmesy co sme vyrabali je velmi nebezpecne.
vyroba samotneho vodika je energeticky viac narocna ako vyroba zmesy, pretoze anoda sa musi viac oddelit, tak aby sa vodik separoval osobitne bez kyslika, potom sa vysokotlakovym kompresorom moze natlacat do nadrze.
Ale aj tak by som sa to bal robit doma, vodik ma vraj medzu vybusnosti 5%, co znamena ze ak vyrabame vodik a mame tam netesnosti dostane sa tam trosku kyslika, moze to byt nebezpecne.
Co to KOH? mate niekto? zaplatim, chcem len male mnoztvo na pokus
uchovavanie v podstate idealnej zmesy co sme vyrabali je velmi nebezpecne.
vyroba samotneho vodika je energeticky viac narocna ako vyroba zmesy, pretoze anoda sa musi viac oddelit, tak aby sa vodik separoval osobitne bez kyslika, potom sa vysokotlakovym kompresorom moze natlacat do nadrze.
Ale aj tak by som sa to bal robit doma, vodik ma vraj medzu vybusnosti 5%, co znamena ze ak vyrabame vodik a mame tam netesnosti dostane sa tam trosku kyslika, moze to byt nebezpecne.
Co to KOH? mate niekto? zaplatim, chcem len male mnoztvo na pokus
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa


-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 159
- Dátum registrácie: 23 Jan 2009, 16:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Presov
Vodik je fasa vec ale ... ale ako napriklad som debatil s jednym panom a ten mi to ponukol ci to nebudem ponukat dalej ... jednalo sa o usporu cca 30-40% paliva tj. benzinu alebo nafty ... lenze nastava taky mensi zadrhel a to ten ze vodik reauguje v motoroch a stava sa zneho para respektive voda . Co na to motor ? na to mi dany pan povedal ze je to nepatrne mnozstvo a ze to neublizi motoru no nevie neviem MOTOR A VODA V SPALOVANI .... zatial som nerozhodny v celej veci
inak mam tu jedneho zrocha 19 litrov benzinu pri kludnej jazde 4,3 motor
tak som spekuloval ... ale zas robit pokus omyl to sa mi moc nechce 



NEW GALLETTO, MPPS, GALLETTO 1250,LAUNCH DIAGUN ORIGO , VAGCOM origo, VAS,RENAULT CLIP,LEXIA, IMPA, XPROG,MAGICDASH XCAN,CANCOMMANDER,CARPROG,VAGPROG 2009, V PONUKE CESTINY A SLOVENCINY DO AUTOMOBILOV BMW IDRIVE, MK4, AUDI MMI, PEUGEOT CITROEN, VOLVO, CHIPTUNING, CHROMOVANIE , VTN TECHNOLOGIA a ine....
www.rktech.sk
www.rktech.sk
- leilak1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27 Sep 2009, 15:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Piešťany
Prečo tu nemáme autá na voľnú energiu alebo na vodu už dávno.....???
Tento pán nepovedal mňe nič nové ja sa tomu venujem už 15 rokov ale niekomu to môže dať obraz o situácii na tejto zemi. Takže pre mňa je HHO normálna vec...ide o to ako dostať čo najväčšiu úsporu lebo tomu zabraňuje viacero faktorov ...a zatiaľ to tu nik seriozne nerieši...a sú tu pritom odborníci z povolania čo by sa mali v tom vyznať...
Ak sa niekto tým vážne zaoberá tak vie o aké problémy ide...a kto ich vyriešil s naftou dosiahne aj 50% teda polovičnú spotrebu
Najnovšia novika je čipová hydro Efie, ktorá sa napojí cez OBD-2 konektor a tá komunikuje s riadiacou jednotkou, upravý signály s jednotlivých čidiel automaticky a tým vytvára najlepšie predpoklady na značnú úsporu paliva...lebo zaráta prichádzajúci vodík do sania a tým zoptimalizuje pridávanie paliva ( zníži ho)...upravuje hodnoty lambda sondy, upravuje pomer vzduchu k pridanému palivu a vzduchu...atď...niečo podobné ako čip tuning...toto nazývajú ako hydro tuning...lebo Efie znižuje výrazne spotrebu paliva ale zároveň zvyšuje výkon vozidla.... samozrejme musí byť pritom použitý kvalitný a odskúšaný HHO vyvíjač s vyššou účinnosťou s dostatočnou produkcou plynu za minútu pre daný motor. Vynikajüce generátory sú s titanovými elektródami, ktoré majú vyššiu efektivitu a produkujú omnoho aktívnejší brownov plyn. Ale tintan je vzácny kov a je drahý.
http://vimeo.com/7606560
Tento pán nepovedal mňe nič nové ja sa tomu venujem už 15 rokov ale niekomu to môže dať obraz o situácii na tejto zemi. Takže pre mňa je HHO normálna vec...ide o to ako dostať čo najväčšiu úsporu lebo tomu zabraňuje viacero faktorov ...a zatiaľ to tu nik seriozne nerieši...a sú tu pritom odborníci z povolania čo by sa mali v tom vyznať...
Ak sa niekto tým vážne zaoberá tak vie o aké problémy ide...a kto ich vyriešil s naftou dosiahne aj 50% teda polovičnú spotrebu
Najnovšia novika je čipová hydro Efie, ktorá sa napojí cez OBD-2 konektor a tá komunikuje s riadiacou jednotkou, upravý signály s jednotlivých čidiel automaticky a tým vytvára najlepšie predpoklady na značnú úsporu paliva...lebo zaráta prichádzajúci vodík do sania a tým zoptimalizuje pridávanie paliva ( zníži ho)...upravuje hodnoty lambda sondy, upravuje pomer vzduchu k pridanému palivu a vzduchu...atď...niečo podobné ako čip tuning...toto nazývajú ako hydro tuning...lebo Efie znižuje výrazne spotrebu paliva ale zároveň zvyšuje výkon vozidla.... samozrejme musí byť pritom použitý kvalitný a odskúšaný HHO vyvíjač s vyššou účinnosťou s dostatočnou produkcou plynu za minútu pre daný motor. Vynikajüce generátory sú s titanovými elektródami, ktoré majú vyššiu efektivitu a produkujú omnoho aktívnejší brownov plyn. Ale tintan je vzácny kov a je drahý.
http://vimeo.com/7606560
Naposledy upravil/-a leilak1 v 29 Jún 2012, 20:32, upravené celkom 1 krát.
Salem sa zobudil a fotky už sú - fajn :-)
Astra 1,7cdti 130PS Opcom diagnostika, aktivácia palubného pc,
Mám momentálne HHO komplet na predaj.
http://www.leilak1.salem.sk/fotka.php?c ... 1254673239
Astra 1,7cdti 130PS Opcom diagnostika, aktivácia palubného pc,
Mám momentálne HHO komplet na predaj.
http://www.leilak1.salem.sk/fotka.php?c ... 1254673239
- leilak1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27 Sep 2009, 15:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Piešťany
ono to už desaťtisíce chlapíkov po celom svete robí ...a skúša...to len u nás sú prispatý...red baron napísal:pozrite si na srbskom opel klub fore ... chlapík to už robí ....
Salem sa zobudil a fotky už sú - fajn :-)
Astra 1,7cdti 130PS Opcom diagnostika, aktivácia palubného pc,
Mám momentálne HHO komplet na predaj.
http://www.leilak1.salem.sk/fotka.php?c ... 1254673239
Astra 1,7cdti 130PS Opcom diagnostika, aktivácia palubného pc,
Mám momentálne HHO komplet na predaj.
http://www.leilak1.salem.sk/fotka.php?c ... 1254673239
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
co sa tika tej vody:
voda nevadi, ved predsa pri spaleni benzinu a vzduchu, vznikne tiez voda, asi 20-30%, ostatok CO2, a ak sa zle spali tak CO, a podla kvality benzinu tam mozu byt necistoty, pri vysokej teplote motora sa moze spalovat aj dusik s kyslikom co sa pocita ako emisia NOx. u naftakov je NOx podstatne viac.
Ja jazdim zatial na LPG, mam zvody po omege benzinaku su cele cierne zasazdene, po LPG su krasne ciste (zrejme aj ventily a piesty budu krasne ciste) !!!, pri spalovani LPG je uz asi 40% vody vo vyfuku, pri spalovani na CNG je uz 60-70% vody vo vyfuku.
vacsina patentov jazdenia na vodu allebo usetrenia paliva su odkupene ropnymi shakeovmi. Preto je to ich biznis, ked sa minie nafta asi 40 rokov tak ostane este benzin, ten je vraj na zasobe na 150rokov, ak by bol odber paliva rovnaky ako teraz, ked shakeovia nebudu mat uz co predavat zacnu realizovat svoje patenty, pripadne mozu uz na nakupenych pozemkoch vystavat tie fotovoltaicke panely a vyrabat energiu a tak si udrzat stale prvenstvo najbohatsich ludi.
nic proti nim nemam pokial nerobia problemy. AK si niekto z vas spravi 4x az 8x vyvijace 10*20cm a 40 platni od seba 0.5mm v zapojeni +-+-+-+-+-, da tieto vyvijacie do serie. A hlavne prida hydroxyd draselny (motoru neskodlivy) dokaze vyrabat tak zmes do motora vydrzou umerna mnozstvu KOH vo vode.
pokus v aute nerobim cakam na teplo, mrazy mozu znicit vyvijace a moje zdravie(v zime sa mi nic nechce okolo auta). ale priadnie uz i maleho mnoztva KOH malo velky pozitivum na ucinnost elektorlyzy.
vraj sa moze pridavat aj hydroxyd sodny ale neskusal som.
KOH je overeny to je to biele co vypeni na tych videach na youtube a kade najdete tie videa
Zacinavam stale viac a viac verit ze to funguje cakam uz na teplo ani nie ze tyzden +10 stupnov a dalsi tyzden -5...
voda nevadi, ved predsa pri spaleni benzinu a vzduchu, vznikne tiez voda, asi 20-30%, ostatok CO2, a ak sa zle spali tak CO, a podla kvality benzinu tam mozu byt necistoty, pri vysokej teplote motora sa moze spalovat aj dusik s kyslikom co sa pocita ako emisia NOx. u naftakov je NOx podstatne viac.
Ja jazdim zatial na LPG, mam zvody po omege benzinaku su cele cierne zasazdene, po LPG su krasne ciste (zrejme aj ventily a piesty budu krasne ciste) !!!, pri spalovani LPG je uz asi 40% vody vo vyfuku, pri spalovani na CNG je uz 60-70% vody vo vyfuku.
vacsina patentov jazdenia na vodu allebo usetrenia paliva su odkupene ropnymi shakeovmi. Preto je to ich biznis, ked sa minie nafta asi 40 rokov tak ostane este benzin, ten je vraj na zasobe na 150rokov, ak by bol odber paliva rovnaky ako teraz, ked shakeovia nebudu mat uz co predavat zacnu realizovat svoje patenty, pripadne mozu uz na nakupenych pozemkoch vystavat tie fotovoltaicke panely a vyrabat energiu a tak si udrzat stale prvenstvo najbohatsich ludi.
nic proti nim nemam pokial nerobia problemy. AK si niekto z vas spravi 4x az 8x vyvijace 10*20cm a 40 platni od seba 0.5mm v zapojeni +-+-+-+-+-, da tieto vyvijacie do serie. A hlavne prida hydroxyd draselny (motoru neskodlivy) dokaze vyrabat tak zmes do motora vydrzou umerna mnozstvu KOH vo vode.
pokus v aute nerobim cakam na teplo, mrazy mozu znicit vyvijace a moje zdravie(v zime sa mi nic nechce okolo auta). ale priadnie uz i maleho mnoztva KOH malo velky pozitivum na ucinnost elektorlyzy.
vraj sa moze pridavat aj hydroxyd sodny ale neskusal som.
KOH je overeny to je to biele co vypeni na tych videach na youtube a kade najdete tie videa
Zacinavam stale viac a viac verit ze to funguje cakam uz na teplo ani nie ze tyzden +10 stupnov a dalsi tyzden -5...
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa


-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Nemate niekto nerezove plechy hrubka okolo 0.5mm?pouzte, nejake lacnejsie, posrihany odpad, kupim
este by som spravil vyvijace.
TEORIA:
elektrolyza je umerna len od prudu - preto treba pracovat s najnizzsim napatim - priklad 0.001V 1000A = elektolyza pre motor v tatazi, spotreba energie 1W (a vsak nerealene lebo elektorlyza pod 1.7V vo vode s vodovodu prestava fungovat, sol toto napatie znizi a KOH tak tiez), takze realne napr 2-"3V a 50A" by sadlo dosihanut, pouzili by sme 4x vyvijace v serii teda 3v*4..a elektorlyza by spotrebovala 12V a 50A, ale akoby 200A elektrolyza kedze mame 4ry v serii. mozme si spravit aj jednoduchy menic PWM na regulaciu, neskor mozme zosymbiozovat regulaciu s ECU
Mate niekto uz nejaky vyvijac?, ja mam dva v serii a dalsie dva podobne kamaratove pozicane
este by som spravil vyvijace.
TEORIA:
elektrolyza je umerna len od prudu - preto treba pracovat s najnizzsim napatim - priklad 0.001V 1000A = elektolyza pre motor v tatazi, spotreba energie 1W (a vsak nerealene lebo elektorlyza pod 1.7V vo vode s vodovodu prestava fungovat, sol toto napatie znizi a KOH tak tiez), takze realne napr 2-"3V a 50A" by sadlo dosihanut, pouzili by sme 4x vyvijace v serii teda 3v*4..a elektorlyza by spotrebovala 12V a 50A, ale akoby 200A elektrolyza kedze mame 4ry v serii. mozme si spravit aj jednoduchy menic PWM na regulaciu, neskor mozme zosymbiozovat regulaciu s ECU
Mate niekto uz nejaky vyvijac?, ja mam dva v serii a dalsie dva podobne kamaratove pozicane
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa

