motor DTI nezavisle zeravenie

Moderátori: dulo, buci_vectra

marian10
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 16 Okt 2007, 17:27
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian10 »

ale ma aj vectra C 2x cidla ???
luboš
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 749
Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: borovce- PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa luboš »

iurai napísal:takze riadiaca jednotka si mysli, ze motor je studensi nez v skutocnosti a tomu zodpovedajuco dava privela nafty ?
pRIVELA JE SILNÉ SLOVO .
Dáva viac nafty , ale len potial , kým čidlo nedosiahne približne 15°- a viac stupnov.
potom už ide všetko normál.
Mám to už više dvoch rokov a na spotrebe to nie je cítit , ak si myslel na to :lol:
VEBE X20DTH 99-00
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

a pri studenom motore (napr. teplota 20) a teplom motore (teplota 90) je rovnake davkovanie nafty ?
kuna5
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 24 Júl 2009, 17:42
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Matuskovo

Príspevok od používateľa kuna5 »

iurai napísal:a pri studenom motore (napr. teplota 20) a teplom motore (teplota 90) je rovnake davkovanie nafty ?
to cidlo mam namontovane priemernu spotrebu mam 6,6l a to beham normalne aj po meste aj na rovinkach mam vectra B CDX 2.2 DTI rocnik 2001 takze myslim ze nezvisuje absolutne spotrbu a zhavi to aj pri plus 15 co je u mna skvele
vectra 2,2 dti 2001,CDX
Používateľov profilový obrázok
schumi80
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 06 Dec 2008, 15:17
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa schumi80 »

A cena?
Opel vectra 2,2 Dti CDX r.v. 9/2001
Používateľov profilový obrázok
rawenn
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa rawenn »

nebol by nejaky popis a foto k tomu kde to zapojit a co a ako urobit.Ja viem ze treba napr. natiahnut kabel do auta dvojzilovy a dat tam vypinac ale kde to v motore zapojit tak to neviem ani nahodou a nerad by som nieco odpojil alebo nespravne napojil ..to by ma asi slahlo na zem ak by sa nieco potom pokazilo skrz toho....Dakujem
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
luboš
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 749
Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: borovce- PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa luboš »

A máš neaký problém so žhavením, resp. so štartovaním na C-éčku ?

odkial si ?
šuhajko :lol:
VEBE X20DTH 99-00
Používateľov profilový obrázok
rawenn
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa rawenn »

no pisal som uz tu na fore ale nevedeli mi poradit akurat o tom erg ventile mi pisali alebo o zhavicoch.To vsetko mam OK a aj tak ak je auto studene a vonka je teplo nestartuje dobre akoze tak ako ked je zima a motor je zimny.Preto ked som videl tento prispevok tak som sa potesil ze aj take nieco sa da namontovat z tym aby neboli ziadne problemy na aute v elektrike.Je nejaka foto dokumentacia ako a hlavne kde to namontovat... :wink:
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
Používateľov profilový obrázok
Palizer
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 194
Dátum registrácie: 03 Mar 2010, 15:42
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Žilina / USA

Príspevok od používateľa Palizer »

Vie mi niekto povedať kolko stoji rele zhavenie? Je to ta hlninikova kocka, co vyzera ako chladic na lavo od motora ku baterke?
Opel Vectra C Caravan 1,9 CDTI 88kW r.v.2007
__________________________________
Opel Vectra B Caravan 2,0 DTI 74kW r.v.2001-ex
Opel Corsa 1,4i r.v.1998-ex
Používateľov profilový obrázok
rawenn
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa rawenn »

Nebola by nejaka fotodokumentacia kde to a ako zapojit tie kabliky na predzhavenie??Dakujem :wink:
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Nezavisle zhavenie ovladane tlacitkom z kabiny, cez rele - aj s fotografiami a schemami:
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996
Používateľov profilový obrázok
rawenn
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa rawenn »

Dakujem ale ako som pozeral to je na vectru b a ja mam VeCe.Je to to iste?Ja som si myslel ze staci natiahnut kabliky do kabiny na tlacitko a je to :) asi som sa mylil heh a nie je to az take jednoduche ako som si predstavoval ale velmi pekne dakujem :wink:
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

asi to bude rovnake. a ide o velmi jednoduche riesenie.
Používateľov profilový obrázok
schumi80
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 06 Dec 2008, 15:17
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa schumi80 »

a kto je schopny urobit to nezavysle. zhavenie je tu niekto taky?
Opel vectra 2,2 Dti CDX r.v. 9/2001
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 23 Sep 2010, 19:00
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra Kolíňany

Príspevok od používateľa joachimdarmo »

aj ked neskoro, ale mam to hotovo. A funguje a je to vyborna vec. :D
angel33
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 09 Mar 2010, 21:04
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: SL

Príspevok od používateľa angel33 »

Odfoť to ako to maš spravené a popiš ako si to urobil, myslim že by si potešil veľa oplakov Vectry C. Lebo inač su len keci na keci a človek ak sa chce k niečomu dopracovať musí čítanim straviť niekoľko hodín a aj tak bez varazného úspechom.
OPEL VECTRA C
r.v. 2002
2,2 DTI 16V
motor: Y22DTR, 92kW
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

angel33, mas to o par prispevkov vyssie
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 23 Sep 2010, 19:00
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra Kolíňany

Príspevok od používateľa joachimdarmo »

Ja som to robil presne podla tohoto http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996 . Jedine bol problem dostat kábel z kabíny do motor. priestoru bez demont. pristr. dosky. Riesil som to vedla manzety riadiaceho hriadelu volantu. Napajal som to z napätie zapalovaca v tunely. Na rele som pouzil odpor 6k2 a tlacitko som schoval do tej priehradky za rychloskou.
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
angel33
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 09 Mar 2010, 21:04
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: SL

Príspevok od používateľa angel33 »

Super, dalšia dobrá rada.
OPEL VECTRA C
r.v. 2002
2,2 DTI 16V
motor: Y22DTR, 92kW
Používateľov profilový obrázok
lubo22
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 7290
Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Trstená
Bydlisko: trstena
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lubo22 »

ja som skusal auto nechat nazhavit potom som he nechal so zapnutymi kontrolkami par minut tak a startoval som auto tazko chytalo motorom to cukalo a az po 5sekund naskocilo ale tazko.
ak auto zhavi a ked kontolka zhasne hned startujem a nemam problem.
schumi80 tebe to ako zhavi? cim mensia teplota tak dlhsie alebo nie??
mne to tak robi ak je -15 ako som mal dnes tak dost dlho zhavilo ale na prvu supu naskocil motor :)
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - ELEKTRO"