Prosím poradte pri kúpe novej Vectry
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23 Máj 2010, 14:41
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Prosím poradte pri kúpe novej Vectry
Čavte
Chcel by som sa poradiť pri kúpe novej vectry 3.0 V6 CDTI r.v. od 2005 aké sú to motory hlavne poruchovosť a na čo dať pozor pretože sa mi vôbec nikde nepodarilo nás nejakú recenziu. Veľmi sa mi tieto autá páčia vozil som len na 1.9 cdti 110kw na ktorom mi trošku chýbal výkon.Auto by som si chcel doviesť z DE po prvom majiteľovi ,max 100tiskm,úplnou serviskou. Skúsenosti mám len s otcovou benzinovou Astrou r.v.2000 1.4 16V ktorá ma najazdených necelých 300tiskm a motor stále šlape s naftové ople moc nepoznám.
Ďakujem za rady
Chcel by som sa poradiť pri kúpe novej vectry 3.0 V6 CDTI r.v. od 2005 aké sú to motory hlavne poruchovosť a na čo dať pozor pretože sa mi vôbec nikde nepodarilo nás nejakú recenziu. Veľmi sa mi tieto autá páčia vozil som len na 1.9 cdti 110kw na ktorom mi trošku chýbal výkon.Auto by som si chcel doviesť z DE po prvom majiteľovi ,max 100tiskm,úplnou serviskou. Skúsenosti mám len s otcovou benzinovou Astrou r.v.2000 1.4 16V ktorá ma najazdených necelých 300tiskm a motor stále šlape s naftové ople moc nepoznám.
Ďakujem za rady
- signum CDTI
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 10:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
a co sa ti nezdalo na 110kw?ja som sa vozil aj na 3.0CDTI manual aj automat ale to ma moc neoslovilo tak som potom siahol po 110kw a som spokojny...ked ma nebude bavit tak dam neaky dobry chip a ztasa to bude o inom....
a na nase cesty staci v pohode aj ta 88kw..ved vsade stoja pani....
a na nase cesty staci v pohode aj ta 88kw..ved vsade stoja pani....
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Uplny suhlassignum CDTI napísal:a co sa ti nezdalo na 110kw?ja som sa vozil aj na 3.0CDTI manual aj automat ale to ma moc neoslovilo tak som potom siahol po 110kw a som spokojny...ked ma nebude bavit tak dam neaky dobry chip a ztasa to bude o inom....
a na nase cesty staci v pohode aj ta 88kw..ved vsade stoja pani....
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05 Apr 2010, 08:53
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
- Bydlisko: KNM
3.0 V6 CDTI je podstatne tichší.
Má o 34 koníkov viac a spotrebou sa dostaneš niekde okolo 7l podľa toho čo jazdíš. Ja mám tých 110 kW v automate a žerie mi to o niečo viac ako 3.0 s manuálom. Inak podľa počutia spoľahlivý motor, dobrý ťah už oddola.. má ho kolega.. poviem, nech ti napíše..
Má o 34 koníkov viac a spotrebou sa dostaneš niekde okolo 7l podľa toho čo jazdíš. Ja mám tých 110 kW v automate a žerie mi to o niečo viac ako 3.0 s manuálom. Inak podľa počutia spoľahlivý motor, dobrý ťah už oddola.. má ho kolega.. poviem, nech ti napíše..
VECTRA C GTS Automat 2006 (110 kW)
- signum CDTI
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 10:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
tak zvuk ma iny lebo je to 6-valec,ale pri jazde v kabine je to asi rovnake aj po vonku iba na neatral ked stoji je to trosku hlasnejsie a ostrejsie ta 110kw verzia ale nic strasne.....ale aj co sa tyka udrzby si myslim ze je lepsi 4-valec....ale ked su peniaze tak nie je problem.....ale kamaratovi odisiel motor a to mal neakych 90 000km....ani to nedal opravovat....je to ako u kazdeho motora a auta na co natrafis.....
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
- signum CDTI
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 10:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Marky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vysocina - CZ
Pokud Ti nestaci 1.9, ktera je spolehliva a sezenes na ni vse, protoze podle wikipedie jezdi ve 27modelech aut, tak ber radeji benzin, teda pokud si nechces delat problemy. Pisi, ze tam jsou konstrukcni chyby, i kdyz ve VC to bude diky 6ti kvaltu mozna mene problemove, presto je to dost minoritni motor, takze nahradni dily a opravy jsou cenove jinde.
http://saabinfo.net/index.php?option=co ... &Itemid=16
Diskuze u saabu, kdy prijde smrt
http://www.saabinfo.net/index.php?optio ... itstart=12
http://saabinfo.net/index.php?option=co ... &Itemid=16
Kód: Vybrať všetko
Třílitrový šestiválec Isuzu, nasazený i do Vectry C a Renaultu Vel Satis, si od té doby vybudoval tu nejhorší pověst a potýká se stejně fatálními vadami jako samotné čtyřválce Saab. Šlo o jeden z prvních dieselů s hliníkovým blokem a mokrými litinovými vložkami, vývoj technologie však Isuzu překvapivě podcenilo; výsledkem je riziko uvolnění vložky ze struktury bloku a její klesnutí v řádech setin až desetin milimetru s následkem ztráty těsnosti a bleskurychlého přehřátí. Statisticky vzato bylo defektů téhož motoru u Saabu více než u konkurence, což se dává do souvislosti s absencí šesté rychlosti, která by jej nechala na dálnici pracovat v podmínkách hodných jeho objemu: při 160 km/h točí nesmyslných 3300 otáček. Druhým neštěstím Saabu bylo, že nedokázal motor spojit s automatickou převodovkou. Kombinace křehké synchronizace, těžké spojky a masitého točivého momentu nepřispívala ani životnosti ani pohodlí, soustrojí muselo být vybaveno softwarově řízeným rovnáním otáček při řazení s čidlem u spojkového pedálu. Když ani změna uchycení vložek z roku 2004 vnitřní pnutí v motoru nevyřešila, Saab z celého projektu vycouval a na dlouho si tak zavřel cestu na jeden z nejlukrativnějších segmentů trhu. Dnešní ceny třílitrových dieselů v bazarech jsou k smíchu, perspektiva totálního odpisu auta už méně – za nový motor zaplatíte šestimístnou částku a hlavně ho jen tak neseženete. Když k tomu připočteme trestuhodně odbytou elektroinstalaci, umožňující vyvolat vynechání zážehu pouhým ohnutím kabelového svazku, nerepasovatelné vstřikování Denso a naprosto nehorázné ceny originálních dílů, je jasné, že tudy cesta ke snížení provozních nákladů nevede.
http://www.saabinfo.net/index.php?optio ... itstart=12
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
- signum CDTI
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 10:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
k teme slabych motorov pozri aj sem: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... highlight=
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23 Máj 2010, 14:41
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Dakujem všetkým za názory neviem ani kde mám začat ten 110Kw som niekde čítal že sa kazia hlavy a zrovna ten na ktorom som sa vozil mu presakoval olej s pod hlavy motora možno aj preto bol ten výkon slabší ale neviem 100 percentne porovnávam ho z ford mondeo 85kw ktoré som predal pred 3 mesiacmi a ten sa mi zdal trošku silnejší dakujem za recenziu 3.0 dtci ale je to recenia staršieho motora mne sa jedná o 135kw s 6- rýclostným manuálom alebo je to jedno??možno by som mal skúsit inú 110kw ?
- Marky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vysocina - CZ
No podle me ta 110kW co jsi zkousel mela spadle tahlo sani, spatnou vahu nebo neco podobneho, protoze v zadnem priade nemuze byt slabsi nez mondeo 85kW.
Pokud je spatne sani prosakuj pres klapky jakoby olej, nevidel jsi nahodou toto?
http://www.opel-astra-h.cz/forum/downlo ... &mode=view
Ta 110kW by se mela chovat nejak takhle
Jinak tu mas vice info, je to sice o 103kW, ale to je stejny jak 110kW.
http://www.aad.sk/sections.php?op=viewarticle&artid=302
Pokud je spatne sani prosakuj pres klapky jakoby olej, nevidel jsi nahodou toto?
http://www.opel-astra-h.cz/forum/downlo ... &mode=view
Ta 110kW by se mela chovat nejak takhle
Kód: Vybrať všetko
Mohutným nárůstem kroutícího momentu kolem cca 1.700 otáček potěší milovníky turbozátahu a svou ochotou točit se až téměř do pěti tisíc otáček zase vyvrací argumenty těch, kteří se bojí, že při předjíždění jim motor „zvadne“. Největší zátah motor vykazuje v rozmezí cca 1.900 – 3.700 otáček, při udržování otáčkoměru v tomto rozmezí je jízda vysloveně dynamická a není problém pokořit při pružné akceleraci většinu zážehových dvoulitrů.
http://www.aad.sk/sections.php?op=viewarticle&artid=302
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
- signum CDTI
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 10:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
veru treba poskusat viacero a porovnat...ja som sa vozil na zafire 110kw a to auto islo ako SDI a majitel mi povedal ze jemu to tak taha stale ze sa mu to zda byt dobre....potom som sa vozil na druhej zafire a ta na 16" este dvojka presmykla....na tej co si sa viezol urcite nebolo nieco ok....ja mam teraz 235/35R19 a vykonu je stale dost....neviem si predstavit ako by isla na 205/55R16
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23 Máj 2010, 14:41
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
pod krit motora som sa nepozeral vydelom som iba na bokoch tesnenie hlavy motora ze presakuje olej nehovorím že kvápal a pri tých spomínanych otačkách zo 4 osobami som nepocitoval neaky výkon skor mi to pripominalo benzin ale typek z autobazaru hovoril ze to je normálne s tým olejom aj ked mne sa to nezdalo??? aké su spolahlivé tieto motory??
- Marky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 01 Jún 2007, 18:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vysocina - CZ
Normalni to urcite neni, to auto musi cca od tech 1700otacek tahat a jit krasne za plynem a nejake 4lidi nemuzes za normalnich okolnosti pocitit.
Pokud chces co nejvetsi spolehlivost v dieslu, tak ber 8V 88kW.
Pokud chces vykon a slusny zatah tak ber tu 110kW. Ta ma uz, ale musky a to jsou virive klapky sani (brat po vymene sani nebo rok 2007)a vic se zanasi EGR ventil. A jak to tak byva vsechno souvisi se vsim, tak nejlepsi varianta je zaslepit EGR ventil, protoze uz i inzenyri ve fiatu na to prisli a prodavaji na to zaslepku.
Jinak 1.9CDTI je brandovana fiatacka JTD, ktera patrili ve sve dobe k tomu nejlepsimu a spolehlivejsimu v oblasti dieslu a jsou to doporucovane motory, ale podelat se muze vzdycky vsechno a na cemkoliv.
Pokud chces co nejvetsi spolehlivost v dieslu, tak ber 8V 88kW.
Pokud chces vykon a slusny zatah tak ber tu 110kW. Ta ma uz, ale musky a to jsou virive klapky sani (brat po vymene sani nebo rok 2007)a vic se zanasi EGR ventil. A jak to tak byva vsechno souvisi se vsim, tak nejlepsi varianta je zaslepit EGR ventil, protoze uz i inzenyri ve fiatu na to prisli a prodavaji na to zaslepku.
Jinak 1.9CDTI je brandovana fiatacka JTD, ktera patrili ve sve dobe k tomu nejlepsimu a spolehlivejsimu v oblasti dieslu a jsou to doporucovane motory, ale podelat se muze vzdycky vsechno a na cemkoliv.
Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23 Máj 2010, 14:41
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Ďalšia skúsenosť cez telefon mi pani z autobazaru hovorila 1.majitel servisná knižka najazdené 80tis super stav...no keď som si prišiel auto cez víkend pozrieť nechcel som veriť vlastným očiam ser. knižka prázdna ani jeden záznam páčky ošúchané ako pri 200tis komplet lakované pri jazde mi triaslo z volantom a samozrejme že v ňom bola aj vôla musím ale poveď aj plus že motor išiel lepšie ako u predchádzajúceho asi mi ostáva len v Nemecku niečo hladať .....stále som trošku na pochybách či 3.0 tdci alebo 1.9 tdci aj keď som ten 3.0 ešte neskúšal.... :?: