motor DTI nezavisle zeravenie
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 749
- Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: borovce- PN
- Kontaktovať používateľa:
pRIVELA JE SILNÉ SLOVO .iurai napísal:takze riadiaca jednotka si mysli, ze motor je studensi nez v skutocnosti a tomu zodpovedajuco dava privela nafty ?
Dáva viac nafty , ale len potial , kým čidlo nedosiahne približne 15°- a viac stupnov.
potom už ide všetko normál.
Mám to už više dvoch rokov a na spotrebe to nie je cítit , ak si myslel na to
VEBE X20DTH 99-00
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 24 Júl 2009, 17:42
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Matuskovo
to cidlo mam namontovane priemernu spotrebu mam 6,6l a to beham normalne aj po meste aj na rovinkach mam vectra B CDX 2.2 DTI rocnik 2001 takze myslim ze nezvisuje absolutne spotrbu a zhavi to aj pri plus 15 co je u mna skveleiurai napísal:a pri studenom motore (napr. teplota 20) a teplom motore (teplota 90) je rovnake davkovanie nafty ?
vectra 2,2 dti 2001,CDX
- rawenn
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
nebol by nejaky popis a foto k tomu kde to zapojit a co a ako urobit.Ja viem ze treba napr. natiahnut kabel do auta dvojzilovy a dat tam vypinac ale kde to v motore zapojit tak to neviem ani nahodou a nerad by som nieco odpojil alebo nespravne napojil ..to by ma asi slahlo na zem ak by sa nieco potom pokazilo skrz toho....Dakujem
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
- rawenn
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 01 Nov 2009, 22:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
no pisal som uz tu na fore ale nevedeli mi poradit akurat o tom erg ventile mi pisali alebo o zhavicoch.To vsetko mam OK a aj tak ak je auto studene a vonka je teplo nestartuje dobre akoze tak ako ked je zima a motor je zimny.Preto ked som videl tento prispevok tak som sa potesil ze aj take nieco sa da namontovat z tym aby neboli ziadne problemy na aute v elektrike.Je nejaka foto dokumentacia ako a hlavne kde to namontovat...
Vectra C, 2.0l DTi,2003 r.v. estate, Y20 DTH
Nezavisle zhavenie ovladane tlacitkom z kabiny, cez rele - aj s fotografiami a schemami:
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 23 Sep 2010, 19:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra Kolíňany
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 23 Sep 2010, 19:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra Kolíňany
Ja som to robil presne podla tohoto http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22996 . Jedine bol problem dostat kábel z kabíny do motor. priestoru bez demont. pristr. dosky. Riesil som to vedla manzety riadiaceho hriadelu volantu. Napajal som to z napätie zapalovaca v tunely. Na rele som pouzil odpor 6k2 a tlacitko som schoval do tej priehradky za rychloskou.
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
- lubo22
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 7290
- Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko: trstena
- Kontaktovať používateľa:
ja som skusal auto nechat nazhavit potom som he nechal so zapnutymi kontrolkami par minut tak a startoval som auto tazko chytalo motorom to cukalo a az po 5sekund naskocilo ale tazko.
ak auto zhavi a ked kontolka zhasne hned startujem a nemam problem.
schumi80 tebe to ako zhavi? cim mensia teplota tak dlhsie alebo nie??
mne to tak robi ak je -15 ako som mal dnes tak dost dlho zhavilo ale na prvu supu naskocil motor
ak auto zhavi a ked kontolka zhasne hned startujem a nemam problem.
schumi80 tebe to ako zhavi? cim mensia teplota tak dlhsie alebo nie??
mne to tak robi ak je -15 ako som mal dnes tak dost dlho zhavilo ale na prvu supu naskocil motor
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Vectra C modra ex