kmitajuca rucicka otackomera
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 10 Nov 2009, 17:11
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
kmitajuca rucicka otackomera
Cavte potrebujem pomoct .Mam opel astra G 1.4 2000 pri startovani mi blbne elektrika .Vsetky ukazovatele rucicky hlavne otackomer na tri sekundi kmitaju uplne na spodku a potom vyskocia na svoje hodnoty pomozte co s tym robit
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
Kostra je minus pol na baterke. Ci je dobra najjednoduchsie zistis tak, ze niekde na karoseriu (srobka tlmica, nejaky uchyt) das 1 koniec meraca a na ten kabel co ide od baterky druhy a zmerias odpor medzi nimi. Mal by byt radovo najviac v desiatkach ohmov. Ale ak je zvysok auta ok, tak je to mozno nejake cidlo alebo problem v samotnej palubovke.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
- macil
- Admin
- Príspevky: 36839
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Iuraj písal o meraní napätia medzi motorom a mínus pólom batérie. Čo asi tak namerá?
Ja som písal o nepriamom meraní prechodového odporu a to sa určuje na základe úbytku napätia na ňom. V tom prípade však musíš poznať aj prúd.
Ja som písal o nepriamom meraní prechodového odporu a to sa určuje na základe úbytku napätia na ňom. V tom prípade však musíš poznať aj prúd.
Naposledy upravil/-a macil v 24 Nov 2009, 00:25, upravené celkom 1 krát.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Medzi kostrou a mínus pólom batérie je vhodné merať prúd.
Niekde som čítal, že max. 100mA je prípustné, na najvzdialenejšom bode karosérie od kostriaceho vodiča.
Ja som mal na Omege iný problém - medzi karosériou a motorom bol sklz 200 mA, tzn., že ukostrenie motora bolo zlé. Boli problémy s niektorými čidlami.
Niekde som čítal, že max. 100mA je prípustné, na najvzdialenejšom bode karosérie od kostriaceho vodiča.
Ja som mal na Omege iný problém - medzi karosériou a motorom bol sklz 200 mA, tzn., že ukostrenie motora bolo zlé. Boli problémy s niektorými čidlami.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
ukostrenie motora musi mat velmi maly odpor. myslim si, ze menej nez 0,1 ohm. taky sa beznym merakom neda odmerat
dolezite je, ze za prevadzky motora nie je velky napatovy rozdiel medzi motorom a kostrou. to sa odmera ako som pisal
a myslim si, ze nie je zaujimavy ani prud medzi motorom a kostrou, ani prud cez ampermeter, ked nim spojime motor a kostru
dolezite je, ze za prevadzky motora nie je velky napatovy rozdiel medzi motorom a kostrou. to sa odmera ako som pisal
a myslim si, ze nie je zaujimavy ani prud medzi motorom a kostrou, ani prud cez ampermeter, ked nim spojime motor a kostru