kmitajuca rucicka otackomera

Moderátori: bukelo, buci_vectra

markobr
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 10 Nov 2009, 17:11
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

kmitajuca rucicka otackomera

Príspevok od používateľa markobr »

Cavte potrebujem pomoct .Mam opel astra G 1.4 2000 pri startovani mi blbne elektrika .Vsetky ukazovatele rucicky hlavne otackomer na tri sekundi kmitaju uplne na spodku a potom vyskocia na svoje hodnoty pomozte co s tym robit
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

V prvom rade skontroluj kostru a alternator. Nezmuria ti svetla ked pridavas a uberas plyn?
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
markobr
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 10 Nov 2009, 17:11
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa markobr »

svetla nezmuria a kde najdem kostru?
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

Kostra je minus pol na baterke. Ci je dobra najjednoduchsie zistis tak, ze niekde na karoseriu (srobka tlmica, nejaky uchyt) das 1 koniec meraca a na ten kabel co ide od baterky druhy a zmerias odpor medzi nimi. Mal by byt radovo najviac v desiatkach ohmov. Ale ak je zvysok auta ok, tak je to mozno nejake cidlo alebo problem v samotnej palubovke.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36828
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

V destinách ohmu. :!:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

"chybicka se vloudila" sorry :wink:
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36828
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

On ten odpor je bežnými metódami nemerateľný, takmer nulový. Teda mal by byť. Tie desatiny tam nameriaš preto, že pri merani sa uplatní jednak prechodový odpor v mieste dotyku meracích hrotov s meraným obvodom a v malej miere aj odpor meracích vodičov.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

nie je lepsie merat napatie pri beziacom motore medzi motorom a minus polom baterie ?
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36828
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Prechodový odpor je lepšie merať nepriamo, pri bežiacom motore, ale tak ako si tio napísal Iuraj asi nenameráš nič. :wink:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

Juraj pisal o napati - ale s tym odporom proste jednoznacne vylucis tu kostru.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36828
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Iuraj písal o meraní napätia medzi motorom a mínus pólom batérie. Čo asi tak namerá?
Ja som písal o nepriamom meraní prechodového odporu a to sa určuje na základe úbytku napätia na ňom. V tom prípade však musíš poznať aj prúd.
Naposledy upravil/-a macil v 24 Nov 2009, 00:25, upravené celkom 1 krát.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

:) hej hej, zacnem citat ...
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Medzi kostrou a mínus pólom batérie je vhodné merať prúd.
Niekde som čítal, že max. 100mA je prípustné, na najvzdialenejšom bode karosérie od kostriaceho vodiča.

Ja som mal na Omege iný problém - medzi karosériou a motorom bol sklz 200 mA, tzn., že ukostrenie motora bolo zlé. Boli problémy s niektorými čidlami.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

ukostrenie motora musi mat velmi maly odpor. myslim si, ze menej nez 0,1 ohm. taky sa beznym merakom neda odmerat

dolezite je, ze za prevadzky motora nie je velky napatovy rozdiel medzi motorom a kostrou. to sa odmera ako som pisal

a myslim si, ze nie je zaujimavy ani prud medzi motorom a kostrou, ani prud cez ampermeter, ked nim spojime motor a kostru
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - ELEKTRO"