nehoda - 1000,- Sk
cervena - 1500,- Sk
nuz co stava sa... som bol taxikar

Moderátori: mysiaq, dulo, buci_vectra
Tak vtom pripade dostane aj ten pokutu ktori si pozical auto opitému.Ale 160-v obci?V zivote by som mu nedal este raz vodicak.lubo22 napísal:no co ja viem ci v pohode? niesme si velmi blizky ale pozname sa a este mal pozicane auto uz od lepsieho kamosa spoluziak zo zakladnej skoly. nechcel soferovat lebo ze vypil a auto dal jemu ak sa neboji. a tak to dopadlo
Kajo a ty este potrebujes namet na napisanie nejakej knihy, sak ty mas nametov a nametov, vlastne vsetko co praktizujes tak napises ako sa jazdit nema?Kajo napísal:Ja som minule šiel zo Sládkovičova do Senca a pred dedinou Réca je taká veľmi dlhá rovinka. Hneď za tabuľou "Réca" stál nákladiak a za ním auto a radarom, ktoré som si bohužiaľ všimol, až keď som bol zmeraný.
Mal som možno 70-80 - už som dobrzďoval na tých 60 (toľko vždy idem v obci, ak je situácia prehľadná. Ak hrozí nebezpečie, idem aj krokom).
Hneď som to švihol do prvej uličky vľavo, potom ešte raz doľava a tam bol dvor firmy - výroba vencov. Tak tam som to pichol, vyskočil som z auta a poďho krúžiť okolo miestnych potravín
Za polhodinku bol vzduch čistý a ja som mohol pokračovať v jazde.
Takže za celý svoj vodičský život, (čo je vlastne 16 rokov neustáleho porušovania predpisov, keďže jazdím podľa citu a nie nejakých blbých čiar a zmätočných tabúľ), som platil raz za jazdu bez značiek v Rakúsku 10.000 ATS, potom za jazdu bez značiek v BA 500 Sk, potom za jazdu na oranžovú (tvrdili, že červená) asi 5 x (300-1000 Sk), potom rýchlosť v Jasenovej 500 Sk, potom nejaké chýbajúce zásterky, fólie bez certifikátu a iné maličkosti spolu možno 1000 Sk, potom nedanie STOPky na križovatke (dal som ju ako druhý v poradí, čo mi nakoniec iný policajt potvrdil, že mám pravdu) a otáčanie na svetelnej križovatke 2000 Sk (v rakúsku povolené, tu nie), potom jazda v zákaze vjazdu v Čuňove 500 Sk (moja obľúbená trasa zrazu bola doplnená značkou), potom jazda v jednosmerke v Rači 1000 Sk (to bola zákernosť polície, značka za stromom, 3 hodiny v noci, číhali), potom chýbajúca STK a EK asi 5 x (vždy si to uvedomím, až keď dostanem pokutu) spolu asi 1500 Sk no a ešte zopár blbostí, ako napr. nesprávne parkovanie (papuča), nelegálne LPG a pod.
Predpisy porušujem s plným vedomím a preto si pred policajtom aj všetko priznám, nehádam sa s ním, zaplatím. Chápem, že aj šerif si musí plniť svoje úlohy. Je to hra.
Som presvedčený o tom, že moja jazda je omnoho bezpečnejšia, než jazda neskúseného vodiča v nejakom šrote.
Za celý čas som mal 0 nehôd z vlastnej viny, ale zabránil som 10kam nehôd a nešťastí.
Skrátka, je to mám už predplatené, preplatené.
toto, co si napisal je ako z mojej duse keby si pisal, suhlasi snad so vsetkym, co je napisane. =D> =D> =D>Kajo napísal:marjan - ono to tak na prvý pohľad vyzerá. Ale keď by si šiel som mnou zistíš, že som veľmi bezpečný a pokojný vodič, ktorý rieši situácie ešte predtým než vzniknú. Nenechám sa vyprovokovať k riskantnej jazde. Nepredbieham v pruhu, ktorý mizne. Nekľučkujem, nemyšičkujem. Na miestach, kde sú deti alebo je tam potenciál ohrozenia chodcov idem veľmi pomaly a opatrne. Možno práve preto, že som mal takú vodičskú minulosť ako som mal. Už nie som horúca hlava, moja jazda je pokojná, ale rýchla, absolútne efektívna, vymakaný je každý detail.
Veď vidíš, ako je to s tými pokutami - každú situáciu som analyzoval a niečo som zmenil. Napr. tá pokuta na stopke - ukázalo sa, že mám pravdu a prospieva to plynulosti premávky. Aj keď si druhý alebo tretí a máš rozhľad, máš právo vyraziť súčasne s prvým...
Jazda na oranžovú - to je diskutabilná záležitosť a ja tak jazdím, v rámci zvýšenia plynulosti premávky. Zvláštne, že je tam vidím ešte zelenú a policajt už červenúAle môžem povedať, že vďaka tomuto do mňa za tie roky nikto nenabúral odzadu. A aj vďaka tomu, že keď dobrzďujem na kolónu, nechám si vždy odstup od posledného a číham na toho za mnou, či brzdí. Ak nie, uhýbam, pridávam (a ver, že často som musel takto zmiznúť, raz dokonca na rakúskej diaľnici. A raz som MUSEL prejsť na červenú! -inak by to do mňa napral).
Každým dňom posúvam tie hranice, snažím sa prísť na nové veci, minule som napr. vyriešil zápchu na Prístavnom moste v BA tým, že som zvolil priemernú rýchlosť a nebrzdil som, tým som odstránil húsenicový efekt vzadu (brzda-plyn-brzda) a autá za mnou začali plynulo prechádzať...
Všetko bude v knihe.
Ako by som Ti to vysvetlil - tá kniha je o tom, ako jazdiť BEZPEČNE, EFEKTÍVNE a nie ako jazdiť striktne podľa predpisov.
Mňa viac ako plná čiara zaujíma život človeka.